סולידריות • הפוסט של בעלת הבר התל אביבי שנסגר בשבת

    הכל שאלה של זמן. הכל שאלה של כמה זמן נוכל לשבת בבאגסי בלב פלורנטין ולהיות גשר בין חילוניים לדתיים אבל הגשר ריק. אנחנו לא מבקשים צדקה או תמיכה. אנחנו רק רוצים שתגיעו ותהנו מהאוכל הטעים שלנו, מאלכוהול משובח ומאוירה מיוחדת של חיי לילה תוססים
    דוד קורצוייל 10 Comment on סולידריות • הפוסט של בעלת הבר התל אביבי שנסגר בשבת

    הבקשה: "מי שלא הגיעו עדיין, הם שומרי הכשרות. לציבור הזה אנחנו בהחלט מצפים שיגיע. בליינים, אוהבי אלכוהל, חובבי ברים, אנשי הלילה שאוהבים לשבת על הבר וללגום בירה צוננת"

    הכל שאלה של זמן. הכל שאלה של כמה זמן נוכל לשבת בבאגסי בלב פלורנטין ולהיות גשר בין חילוניים לדתיים אבל הגשר ריק. אנחנו לא מבקשים צדקה או תמיכה. אנחנו רק רוצים שתגיעו ותהנו מהאוכל הטעים שלנו, מאלכוהול משובח ומאוירה מיוחדת של חיי לילה תוססים
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפוסט הזה לא צריך הקדמה ולא צריך תוספות. פשוט תקראו.

    "לפני כחצי שנה, אימי, חיה קלור, החליטה שהיא אינה רוצה יותר לעבוד בשבת. בהתחלה הייתי בשוק טוטאלי. לא לעבוד בשבת? היא נפלה על הראש? יותר ממחצית ההכנסה שלנו היא מסופי שבוע. איך נעבור את החודש בלי עבודה בסופי השבוע?

    ישבתי בבית, הייתי בהלם. לא יכולתי לדבר יומיים. איך אנחנו הולכים לעבור דבר כזה?

    מי שלא יודע, הבאגסי, הבר הראשון של פלורנטין, הבר שהוא הכי מזוהה עם חיי הלילה של תל אביב, עם הבליינים, עם האפרוריות של העיר הכי תוססת, עבר שינוי.

    כבר כמה חודשים שמתבשל בנו משהו מבפנים. זה לא מתבשל במטבח אלא מחוצה לו. בהחלטה אמיצה ובלי להביט לאחור, מיד לאחר תשעה באב, הגיעו משגיחים של הרבנות שהכשירו את המטבח תוך כמה שעות. שמו תעודה על הקיר והנה אנחנו כשרים.

    מאז, אין לי מנוח.

    לקוחותינו האהובים החילוניים, לא ידעו איך לבלוע את השינוי. במקביל קיבלנו תגובות קשות ומתאבלות בפייסבוק של באגסי, והיו גם כתבות לא מפרגנות בעיתונות לצעד הזה שלנו. אפילו הופצו קונספירציות הזויות בניסיון להסביר את המעבר לכשרות. זה טיפה מאכזב כי מדובר במי שהיו אמורים לכבד את בחירתנו, אלו שטוענים שיש לקבל את האחר והשונה, שהפנו אלינו עורף אבל איתם אנחנו יודעים להסתדר.

    מי שלא הגיעו עדיין, הם שומרי הכשרות. לציבור הזה אנחנו בהחלט מצפים שיגיע. בליינים, אוהבי אלכוהל, חובבי ברים, אנשי הלילה שאוהבים לשבת על הבר וללגום בירה צוננת.

    אלו שבשבילם עשינו את כל המהפך הזה, כדי להיות הבר הכשר הראשון שיודע לתת מענה גם לשומרי הכשרות, לדתיים שאוהבים לבלות, לכיפות הסרוגות וגם לשחורות, לכל אלו שהבאגסי הוא המקום בשבילם עכשהם לא מחפשים רק מסעדה אלא מקום שכיף לשבת בו.

    גם הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו הגיע לקבוע מזוזה ולחזק אותנו.

    הכל שאלה של זמן. הכל שאלה של כמה זמן נוכל לשבת בבאגסי בלב פלורנטין ולהיות גשר בין חילוניים לדתיים אבל הגשר ריק. אנחנו לא מבקשים צדקה או תמיכה. אנחנו רק רוצים שתגיעו ותהנו מהאוכל הטעים שלנו, מאלכוהול משובח ומאוירה מיוחדת של חיי לילה תוססים.

    בסוכות השנה, נבנה סוכה. לא סתם סוכה. תהיה זו סוכת שלום.

    אם אתם באמת מסכימים איתי ומחפשים חוויה אמיתית וכשרה, בואו לסוכת השלום שלנו. השפית חיה ואני מחכים לכם. אסתר

    באגסי, פלורנטין 26, תל אביב. כשרות רגילה



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      הם שומרי הכשרות. לציבור הזה אנחנו בהחלט מצפים שיגיע. בליינים, אוהבי אלכוהל, חובבי ברים, אנשי הלילה שאוהבים לשבת על הבר וללגום בירה צוננת.
      ואני שואל אותכם אלו שומרי הכשרות??????????????כיפות שחורות????????(אולי סרוגות)

      1. תורידו מהר- אני סופר עד 3 ,את הכתבה המכוערת הזו

    2. 9

      כל הכבוד לכם!!!!!!!!!!!!!!
      שיהיה לכם רק ברכה …..

    3. 8

      יישר כוח גדול על השינוי – תמשיכו ותחזיקו מעמד.
      אבל אתם חייבים להבין כי העולם החרדי לא הולך עם בליינות, שתיית אלכוהול וכו'.
      נהנתנות נוגד את עולמנו.
      אי אפשר רק לשים הכשר ולצפות מציבור שומר תורה ומצוות לשנות את אורח חייו.
      אולי תחשבו על הסבת הבר למשהו התואם את רוח החכמים…,,

    4. 7

      אז קול חי מה אתם רוצים להזמין אותנו החרדים למקומות של בליינים וכו מה נסגר איתכם

    5. 6

      שלום, לא נעים לי לקלקל את החגיגה, אי אפשר להציג את הבעלים של הבאר "באגסי" כקורבנות. לפני כמה שנים אחרי הצלחת ה"באגסי" (בגרסתו הלא כשרה) החליטה הבעלים חיה קלור לפתוח מקום נוסף. הוא נקרא "בנג'מין סגל" על שם המאפיונר היהודי הידוע שכינויו היה "באגסי". זו היתה מסעדת פאר (לא כשרה) שפנתה לקהל מאוד מסוים של בעלי ממון ותוך כמה חודשים המקום קרס. הם הכריזו על פשיטת רגל ומסתבר שהכל היה רשום על שם חברות שונות ומשונות מה שסייע לחיה קלור ובן זוגה דאז צביקה שיחור להתמחק מהחובות לעשרות העובדים והספקים לשעבר. עד היום קלור מתכחשת לחובות, היא מציגה את עצמה כשכירה ב"באגסי" שרק מלקרוא את הפוסט על הכשרת המקום ברור שהיא בעלת הבית והמחליטה. העניין פורסם לפני כמה חודשים בידיעות אחרונות בעקבות הופעתה של קלור בתוכנית הריאלטי משחקי השף. תחשבו איך מי שעבד אצלה ולא קיבל שכר עד היום על כמה חודשים הרגיש שראה אותה מופיעה ומחייכת בטלוויזיה. אם היא רוצה לחזור בתשובה, שתתחיל למשלם את החובות למי שעבדו למענה. אז אני לא שותף לאיחולי ההצלחה לא לגברת קלור ולא לבתה.

    6. 5

      גם אם תהיה שם הכשרות הכי מהודרת, אתם חייבים להבין ששומרי תומ"צ אמיתיים…. לא יגיעו למקום שהוא מצהיר שהוא "בר" ומתקיימים בו "חיי לילה"…. כל חרדי יודע את זה היטיב!

    7. 4

      מילא הם כותבים כאלו שטויות אבל מה לאתר חרדי ולחיי לילה? תוססים? אוהבי אלכוהול? בליינים? חובבי ברים? אנשי הלילה שאוהבים לשבת על הבר וללגום בירה צוננת?
      איכס!!!
      איכס!!!
      ועוד אלף פעם איכס!!!
      חבל מאוד שאתר חרדי באמת כמו רדיו קול חי מצטרף לכזה פוסט רדוד!
      ומהעמדה החרדית (לא קיצונית. הכי בסיסית שיש) זה ששמתם כשרות לא מש מכשיר אותכם.
      ואין שום ענין בסוכת שלום של בליינים וכו'

      1. הרי ברור שאין דבר כזה פרסום רע- מעניין כמה שילמו לכם בשביל הכתבה הנ"ל שמציינת בדיוק.. דרכי הגעה למקום מעניין למה לא פרסמתם מפה? בכל אופן דתי אמיתי לא הולך לברים..בירה קרה זה נהדר למנגל עם חברים או כוסית ויסקי לערב שבת אבל לא דרכו של בן/בת ישראל ללכת למקומות פרוצים כאלה….מה שכן…שכוייך גדול על סגירת המקום בשבת….. מי יתן וגם תזכו לשמור שבת ולנהוג כמו בני ישראל אמיתיים