ח"כ גליק נגד השופטת קלמנוביץ: "דם ההרוגים על ידייך"

    העדפת להאמין לאלימים למחבלים למנוולים לשקרנים, הרגשתי שאת מתנקשת בחיי!! בדיוק שבוע לאחר על בסיס הרוח הגבית שהוא קיבל ממך ניסה מועתז חג'אזי לירות בי ולרצוח אותי. ניסיון ההתנקשות שלו לא כאב לי כלל. ניסיון ההתנקשות שלך היה כסכין הפולח את הלב.
    איתי גדסי 4 Comment on ח"כ גליק נגד השופטת קלמנוביץ: "דם ההרוגים על ידייך"

    ח"כ יהודה גליק (הליכוד) פרסם היום פוסט חריף נגד שופטת בית המשפט המחוזי שדחתה בעבר את מאסרו של מבצע הפיגוע אמש בירושלים • גליק: "דם שני ההרוגים אתמול מרוח על ידייך. הרגשתי שאת מתנקשת בחיי"

    צילום: Miriam Alster/FLASH90
    העדפת להאמין לאלימים למחבלים למנוולים לשקרנים, הרגשתי שאת מתנקשת בחיי!! בדיוק שבוע לאחר על בסיס הרוח הגבית שהוא קיבל ממך ניסה מועתז חג'אזי לירות בי ולרצוח אותי. ניסיון ההתנקשות שלו לא כאב לי כלל. ניסיון ההתנקשות שלך היה כסכין הפולח את הלב.
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת יהודה גליק פרסם היום פוסט חריף בתוכנו נגד שופטת בית המשפט המחוזי חגית מאק-קלמנוביץ שהחליטה לפני כחצי שנה לדחות את מאסרו של המחבל שביצע את הפיגוע אמש בירושלים.

    את הפוסט פתח גליק וכתב "כבוד השופטת מאק קלמנוביץ, ערב יום כיפור תשע"ז אני לא סולח לך. דם ההרוגים על ידייך".

    גליק הוסיף: "לעולם לא אשכח את אותו יום רביעי 22/10/14 בו אני עומד בפנייך מתחנן על נפשי. מנסה לטעון בכל כוחי שמדובר בעלילה שאין לה התחלה אמצע וסוף. העדפת להאמין למחבלים (זויה בדרנה, חיר שימה) ולמסייעיהם המוסלמים (פכרי, ראוף, טובול) ממשטרת ישראל. הגשתי לך בדיקת פוליגרף האשמת אותי שאני פועל שלא לפי כללי סדרי הדין.

    "זעקתי בפנייך האם מעניינת אותך האמת או "סדרי הדין"? לעגת לי … העדפת את המחבלים על פניי והחלטת על הרחקתי מהר הבית כי כהגדרתך "יש חשש מסוכנות ממני" קיבלת את הטענה המעוותת והשקרית שלמרות שפעם אחר פעם אני הייתי המותקף בהר הבית ומעולם לא הרמתי אצבע או מילה רעה כלפי איש.

    גליק מחריף את הטון וכותב "העדפת להאמין לאלימים למחבלים למנוולים לשקרנים, הרגשתי שאת מתנקשת בחיי!! בדיוק שבוע לאחר מכן יום רביעי 29/10/14 על בסיס הרוח הגבית שהוא קיבל ממך ניסה מועתז חג'אזי לירות בי ולרצוח אותי. ניסיון ההתנקשות שלו לא כאב לי כלל. ניסיון ההתנקשות שלך היה כסכין הפולח את הלב. אין צורך לומר שלבסוף הוכח מעל כל ספק שאני זך ונקי כשלג.

    ח"כ גליק מסיים את דבריו "לתחנוניי לא היטית אוזן אבל לתחנוני אותו מחבל שנעצר כל כך הרבה פעמים על אלימות האזנת. דם שני ההרוגים אתמול מרוח על ידייך. התאכזרת לרחמנים וריחמת על אכזרים.
    כתוצאה מכך שדחית את ריצוי מאסרו של מחבל במשך 4 חודשים, הוא רצח אתמול שני יהודים תמימים ופצע רבים אחרים. ערב יום כיפורים מול ריבונך התוכלי לרחוץ בניקיון כפייך?".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      הוא לצערינו ממש צודק

    2. 2

      הוא צודק לגבי השופטת, אבל הרבה יותר דם שפוך על ידי התמהוני הזה שעולה להר הבית (ושואף לפי דבריו "לכתוב שו"ע חדש לעידן המודרהי" – עפרא לפומיה) וגרם לתסיסה עממית של האיסלמיסטים המטורפים שכבר גבתה מאתנו קרבנות רבים
      הרבה דם יש על הידיים של האיש

    3. 1

      לגבי משפט השקר אין חדש תחת השמש, ולגבי יהודה גליק אתה צריך לשנות את ההשקפה שלך ולקיים כל אשר יורו ואלה חכמי ישראל אם תקיים את מצוותם שהיא מצות ה' ודאי שתסייע לקרב את הגאולה ואז לא עליך המלאכה לגמור אתם תחרישון וה' ילחם לכם וכי אתה באמת מאמין בכוחך בלי רצון ה' אין לנו השגחה. וזוהי האמת.