- רדיו קול חי - -

"בואו נרגיש אושר והכרת הטוב לבורא, ושברון לב על שמיעטנו לשרתו"

הראיון שהעניק רבה הראשי של תל אביב הגרי"מ לאו ל'מהדורת הבוקר' של 'קול חי', הפך לרב שיח מרתק בהשתתפות פעילה של המראיין מוטי לביא, והמראיין האורח צבי יחזקאלי.

כשיחזקאלי תיאר באזני הרב את הרגשת הפחד והאימה מיום הדין הקרב, ענה לעומתו הרב: "הכל פתוח אנחנו רק צריכים לעשות את הצעד הראשון, את ההשתדלות הבעת הרצון והמשאלה הטובה – ריבונו של עולם, אנחנו אוהבים אותך, אנחנו רוצים להיות עמך ולהיות ראויים לחסדיך המרובים".

הרב תיאר בציוריות: "פקחתי הבוקר זוג עיניים חינם אין כסף, בלי כאבים, בלי לנסוע לאיזה פרופסור באמריקה שיציל את מאור עיני, חינם, אוזניים, ידיים, הכל חינם אין כסף. איפה המוח הלב, כל האברים, כל זה קיבלתי ממך חינם, אז אני לא חייב לך? אני חייב ומשתדל".

על השילוב בין התחושות המנוגדות המקננות בלב, אמר הרב לאו: "הקאצקער היה מפורסם במשפט 'אין דבר שלם יותר מלב שבור'. אז נכון, מצד אחד אנחנו שמחים על כל נפלאותיך וחסדיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים. אבל מצד שני, ליבנו נשבר, למה הננו כ"כ כפויי טובה. בואו נרגיש מצד אחד אושר והכרת הטוב לבורא ומצד שני את שברון הלב שכל כך מיעטנו לשרת אותו, ולא פעם גם המרינו את פיו".

/wp-content/uploads/2016/09/לאו.mp3 [1]