נחשף המספר שעולה הכי הרבה פעמים בהגרלת הלוטו

    עפר גדנקן 1 Comment on נחשף המספר שעולה הכי הרבה פעמים בהגרלת הלוטו
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'מפעל הפיס' מפרסם את הסטטיסטיקה של השנה החולפת. בשנת תשע"ו חילק הפיס 359,639,391 מיליוני שקלים בפרס הראשון והשני בלוטו. עוד עולה כי המספר החם של השנה הוא- 26, שעלה בהגרלת הלוטו 24 פעמים במהלך השנה. המספר 6 הופיע 20 פעמים כמספר השביעי. הלוטו הוציא 58 מיליונרים חדשים השנה כש 31 מתוכם זכו בטופס הרגיל, ו-27 בדאבל-לוטו. מגוש דן הגיעו 8 זוכים.

    במקביל העניק 'מפעל הפיס' 100 מלגות לסטודנטיות חרדיות הלומדות בתכנית 'אופק' בחסות 'המרכז האקדמי לב'. כל סטודנטית קיבלה מלגה בסכום של 10,000 ₪ שהתחלקה שווה בשווה בין מפעל הפיס והעמותה.

    'מכבי שירותי בריאות' החלה במבצע החיסונים נגד השפעת לקראת עונת המעבר. מהקופה נמסר כי ההערכות כללה מלאי חיסונים מוגבר. במכתב שפרסמו בעבר גדולי ישראל בהם מרן הגר"י יוסף זצ"ל ומרן הגר"ש וואזנר זצ"ל, ויבדלט"א הגר"נ קרליץ ועוד, נקרא הציבור להקפיד בחיסון מפני השפעת לקראת החורף.

    תוכי ראש השנה'בזק בינלאומי' מעניקה שיחות בינלאומית חינם ללא הגבלה למתקשרים לחו"ל בערב ראש השנה. ההטבה ליעדים הפופולריים ביותר לחיוג מישראל: ארה"ב, צרפת, גרמניה, בריטניה וקנדה. ההטבה תינתן, כאמור, בכ"ט בתשרי, 2 באוקטובר, ליעדים נייחים וניידים. על מנת לקבל את ההטבה יש לחייג למוקד: 5014* ולהירשם ללא עלות וללא התחייבות.

    יש - חגי תשרי'יש חסד' בהיערכות שיא לקראת חגי תשרי עם מגוון עצום של מוצרים במחירים אטרקטיביים, ובכשרות מהודרת. בנוסף החליטה הנהלת הרשת על תגבור מספר הקופות בכל הסניפים לקראת החגים, כשבחלק מהסניפים מופעלות גם קופות בשירות עצמי, במטרה לייעל ולקצר את התורים.

    מרכנתיל - הלוואות חגיםבנק 'מרכנתיל' מציע מגוון הלוואות לחגי תשרי במטרה להקל על הנטל שיוצרות ההוצאות הגוברות בתקופה זו. ההלוואות הן עד לסך של 100 אלף שקלים בתנאים ובהחזרים נוחים בהתאם ללקוח הספציפי ויכולת ההחזר שלו.

    'בנק הפועלים' שותף בפעילות "שבוע מודעות פיננסית" שנערך במערכת הבנקאית. בשבוע זה שותפים הפיקוח על הבנקים, איגוד הבנקים והמערכת הבנקאית, והוא חלק ממהלך צרכני ארוך טווח שנועד להגביר את המודעות של לקוחות הבנקים לחשיבות של התנהלות כלכלית מושכלת, ולהעניק כלים בהתנהלות נכונה. במסגרת אירועי השבוע מוצעות הדרכות בכ-100 סניפי הבנקים ברחבי הארץ.

    בית התבשיל - הגרח בית התבשילראשי 'בית התבשיל' קיבלו את ברכת גדולי התורה לפתיחת מגבית הימים הנוראים ומשלוח סעודות החג לבתי המשפחות ולחדרי האוכל המרכזיים. מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי התבטא בפתח המגבית אשתקד ואמר "ראוי על כל אחד ואחד לקיים מנהג משלוח מנות בערב ראש השנה כדברי בעל ה'פרי חדש' . ע"י בית התבשיל ניתן לקיים מנהג זה המחלק בערב ראש השנה אלפי מנות לנזקקים."



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עוד דרך לפרסם את השטות הזו יחד עם תמונה של ח"כ חרדי