ארונו של פרס בכנסת, המשלחות בדרך, וירושלים נחסמת • מתעדכן

    רשות שדות התעופה עומדת בפני אחד האתגרים הקשים ונמורכבים שניצבו אי פעם בפניה. רבבות ישראלים יוצאים היום את הארץ, חלק גדול מהם מהעולים לציונו של רבי נחמן מברסלב באומן, ומאידך, עשרות משלחות מרחבי העולם צפויות לנחות, וכל זה בפרק זמן קצר ביותר
    בנצי לייזרוביץ 7 Comment on ארונו של פרס בכנסת, המשלחות בדרך, וירושלים נחסמת • מתעדכן

    היערכות שיא לקראת הלווית נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס שתיערך מחר בבוקר. כ- 7000 שוטרים וסדרנים התפרסו ברחבי ירושלים ובדרכים המובילות אליה, רשות שדות התעופה נמצאת בכוננות עליונה, והמשטרה מפרסמת הסדרי נסיעה וחנייה ליממה הקרובה

    רשות שדות התעופה עומדת בפני אחד האתגרים הקשים ונמורכבים שניצבו אי פעם בפניה. רבבות ישראלים יוצאים היום את הארץ, חלק גדול מהם מהעולים לציונו של רבי נחמן מברסלב באומן, ומאידך, עשרות משלחות מרחבי העולם צפויות לנחות, וכל זה בפרק זמן קצר ביותר
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היערכות שיא לקראת הלווית נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס שתיערך מחר בבוקר. כ- 7000 שוטרים וסדרנים התפרסו ברחבי ירושלים ובדרכים המובילות אליה, רשות שדות התעופה נמצאת בכוננות עליונה, והמשטרה מפרסמת הסדרי נסיעה וחנייה ליממה הקרובה.

    ארונו של המנוח הובא הבוקר לכנסת, שם נערך טקס הנחת זרי פרחים על קברו. במהלך היום יוכלו החפצים לחלוק לפרס כבוד אחרון לחלוף על מיטתו.

    רשות שדות התעופה עומדת בפני אחד האתגרים הקשים ונמורכבים שניצבו אי פעם בפניה. רבבות ישראלים יוצאים היום את הארץ, חלק גדול מהם מהעולים לציונו של רבי נחמן מברסלב באומן, ומאידך, עשרות משלחות מרחבי העולם צפויות לנחות, וכל זה בפרק זמן קצר ביותר.

    דובר רש"ת מסר: במהלך המבצע בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל הצירים הנכנסים לנמל התעופה בן גוריון תוזרם התנועה כדי לאפשר ללמעלה ממאה ושלושים אלף הנוסעים להגיע בבטחה לטרמינל 3 וטרמינל 1.

    המשטרה פרסמה את הסדרי התנועה הצפויים לשבש את שגרת היום לירושלמים, אך לא רק. כביש 1 יסגר לסירוגין, ולהלן ההסדרים המדויקים:

    היום החל מהשעה 08:00, יסגרו לתנועת כלי רכב כלל הצירים המובילים לרחבת הכנסת :
    רח' קפלן, זוסמן, כביש 16 המקיף את הכנסת.
    הצירים הנ״ל ישארו סגורים עד למחרת בבוקר, עת יציאת מסע הלוויה לכיוון הר הרצל.

    לרשות הציבור המבקש להגיע לרחבת הכנסת שם יונח הארון, עומדים חניונים בחינם, מהם ניתן יהיה להגיע לרחבת הכנסת באמצעות מערך היסעים (שאטלים).

    חניונים בירושלים:
    חניון הרכבת במתחם התחנה.
    חניון טדי.
    חניון גבעת התחמושת.
    חניון עין יעל ליד גן החיות.

    חניונים מחוץ לירושלים:
    חניון לטרון
    מודיעין חניון 'חנה וסע'

    כוחות מתוגברים של משטרת ישראל יתפרסו בתוך ירושלים ובצירים הביעירוניים, על מנת לתת שירות מיטבי למשתמשי הדרך: למשתתפי הלוויה ולציבור הנהגים בכלל.

    במהלך היום צפויה חסימה לסירוגין של כביש 1 לכיוון מזרח (בפרט מנתב"ג לירושלים), עקב הגעה של אח"מים רבים ללוויה.

    מוקד התנועה של משטרת ישראל יעדכן את ציבור הנהגים באשר למצב העומסים והחסימות בצירים, כך שמומלץ להיות קשובים לאמצעי התקשורת.

    כמו כן, מוקד המידע הארצי של משטרת ישראל – 110, יעמוד לרשות האזרחים לשאלות ופניות באשר להסדרי התנועה ככל שנדרש.

    עקב חסימות התנועה הנדרשות ונוכח הצפי להגעה של אזרחים רבים ללוויה מכל רחבי הארץ, צפויים עומסים כבדים בצירים המובילים לירושלים – כביש 1 וכביש 443.

    חסימתו לסירוגין של כביש 1 למזרח צפויה במהלך היום וכן ביום שישי בבוקר, מנתב"ג לירושלים, עקב הגעה של אח"מים רבים ללוויה. ציבור הנהגים מתבקש להימנע מלנסוע בכביש מס' 1 במועדים אלה.

    מוקד התנועה של משטרת ישראל יעדכן את ציבור הנהגים באשר למצב העומסים והחסימות בצירים, כך שמומלץ להיות קשובים לאמצעי התקשורת.

    כמו כן, מוקד המידע הארצי של משטרת ישראל – 110, יעמוד לרשות האזרחים.

    עקב חסימות התנועה הנדרשות וכן, נוכח הצפי להגעה של אזרחים רבים ללוויה מכל רחבי הארץ, צפויים עומסים כבדים בצירים המובילים לירושלים – כביש 1 וכביש 443, הן ביום חמישי והן בשישי.

    המשטרה קוראת לציבור לגלות אורך רוח וסבלנות בכבישים, נוכח קיומה של לוויה ממלכתית בעלת חשיבות בינלאומית. משטרת ישראל תעשה את המירב להשיב את התנועה לסדרה, מיד כשיתאפשר הדבר.

    עדכון מסיטיפס הרכבת הקלה: בשל מסע ההלוויה של הנשיא התשיעי של מדינת ישראל, שמעון פרס, ובהנחיית המשטרה תפעל הרכבת הקלה ביום שישי (30.9) בשירות מקוצר בין התחנה המרכזית לתחנת חיל האוויר (פסגת זאב), בין השעות 05:30 בבוקר ועד 14:00 לערך.

    בשעות אלו לא יתקיים שירות בין התחנה המרכזית לתחנת הר הרצל. עם סיום ההלוויה וקבלת אישור המשטרה, תשוב הרכבת הקלה לפעול בשירות מלא לכל אורך הקו.

    תמונות: דוברות הכנסת, נועם ריבקין ויצחק הררי, ודוברות המשטרה.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      אל תשכחו במי מדובר..
      באותו לוזר, באותו תרגיל מסריח שנעשה לו, באותו הסכם אוסלו
      כנראה שבכל זאת סוף הכבוד לבוא..

    2. 5

      יש לו הרבה חטאים

      1. אין מדברים בגנות הנפטר.

        1. בכל זאת בזכותו ישאת חוק טל

    3. 4

      מה צריך יותר מברכה של מרן הרב שך

    4. 3

      מה שבטוח ברכתו של החפץ חיים יתקיימה בו אריכות ימים מת בלי יסוריים…
      המצחיק הוא שהוא ביקש שיכתבו על המצבה שלו : "מת בטרם עת" חחח…חחחח…חחחחח….