מפץ תקשורתי • ביטאון "יום ליום" חוזר לשליטת ש"ס ודרעי

    עם תום השנה ולקראת השנה החדשה, נערכה פגישה עם יו"ר התנועה אריה דרעי על המשך צמיחתו של העיתון גם בשנה הבאה, ודנו על שיתוף פעולה מתמשך
    איתי גדסי 17 Comment on מפץ תקשורתי • ביטאון "יום ליום" חוזר לשליטת ש"ס ודרעי

    לאחר שהתנער מ"יום ליום" לא פעם, שר הפנים אריה דרעי נפגש אמש עם בכירי העיתון והבטיח שיתוף פעולה • דרעי הביע את חזונו להרחיב את תפוצת העיתון ולהדק את שיתוף הפעולה

    עם תום השנה ולקראת השנה החדשה, נערכה פגישה עם יו"ר התנועה אריה דרעי על המשך צמיחתו של העיתון גם בשנה הבאה, ודנו על שיתוף פעולה מתמשך
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר תקופה ארוכה של נתק לפחות בצורה רשמית בין אריה דרעי ותנועת ש"ס לביטאון ש"ס "יום ליום", אמש נפגשו בכירי העיתון עם שר הפנים אריה דרעי, שהתחייב בפניהם על חזרה לשיתוף פעולה עם מערכת העיתון והכתבים.

    בפגישה אמש השתתפו מנכ"ל העיתון רונן פרץ עורך העיתון יצחק קקון מנהל השיווק דורון קדוש, והפרשן הפוליטי חיים טריקי שקיים עם השר דרעי את הריאיון המסורתי המתפרסם מידי חג בעיתון.

    השר דרעי הצהיר לא אחת מאז חזרתו לתנועת ש"ס כי בכוונתו להקים עיתון יומי לציבור הספרדי, שיהיה ביטאונה של תנועת ש"ס, והתנער מעיתון "יום ליום" בפרט לאחר מספר אירועים בהם פורסמה מודעת ארגון "ובזכותן", וכן קמפיין הגז של חברת נובל אנרג'י, אז הצהיר דרעי כי אין לנו שליטה על מה שקורה בעיתון יום ליום, וזה מחזק את התפיסה של תנועת ש"ס להקים מערכת עיתון חדשה ואיכותית". דרעי אף כעס בעת שפורסמה תמונת שרי הממשלה מטקס ההשבעה, כאשר בעיתון מחקו את השרות רגב וגמליאל מהתמונה ללא תיאום עם לשכת דרעי, דבר שגרם לו מבוכה.

    אך למרות שבמשך תקופה ארוכה הצהירו ראשי עיתון "יום ליום" כי השר דרעי מסרב לבקשת הפגישות שלהם ומעוניין בהקמת עיתון חדש ולא בשיקום העיתון הקיים, נראה כי חל שינוי בעמדת דרעי. ואמש שמעו ממנו בכירי העיתון את דעתו על כך שהוא מעוניין בשיתוף פעולה הדוק, ובפעילות להגברת המינויים של העיתון.

    מנכ"ל העיתון רונן פרץ הציג בפני השר דרעי את מצבו הכלכלי של העיתון שעמד בפני חובות עצומים בעבר, אך כיום מחזיק את עצמו בצורה ראויה. השר דרעי אף פרס את חזונו בפני הנוכחים, ואמר להם כי כבר בתור התחלה הוא מעוניין לקבל תוכנית להרחבת העיתון, גם מבחינת תוכן וגם מבחינה כלכלית. והביע את רצונו בהפצת העיתון חינם גם באמצע השבוע בכל רחבי הארץ. דרעי סיכם את הפגישה בהתחייבות לשיתוף פעולה מלא עם מערכת העיתון.

    נציין כי בעל השליטה בעיתון "יום ליום" הוא טייקון הגז קובי מימון, אשר מחזיק בעיתון באמצעות החברות "אקויטל" ו"נפטא". כאשר מנכ"ל העיתון רונן פרץ משמש כדירקטור באקוויטל, והזיקה למפלגת ש"ס היא באמצעות גזבר ש"ס יהודה אוחנה המשמש כדירקטור בחברת "יום ליום".

    גורם בכיר בעיתון אמר ל"קול חי": "עם תום השנה ולקראת השנה החדשה, נערכה פגישה עם יו"ר התנועה אריה דרעי על המשך צמיחתו של העיתון גם בשנה הבאה, ודנו על שיתוף פעולה מתמשך".

    יום ליום



    17 תגובות

    מיין תגובות
    1. 17

      לא הבנתי עד עכשיו בשליטת מי זה היה?

    2. 16

      יום ליום הוא עיתון מסכן ואני שסניק ברמ"ח אבריי

    3. 15

      מה זה יום ליום?

    4. 14

      לפחות טוב שאתה ש"סניק

    5. 11

      האמת שאנידיברתי על זהאםהרבה אנשים ואמרו לי שזה עיתן על הפנים, לא יודע אבל אני מאוד נהנה מהעיתון יותר מכ העיתונים שיש היום בשוק והם ממש משעממים אותי.. פה כותבים על הרבנים שלנו וכו' ולפעמים אני ממש מחכה לעיתון.. לפעמים קניתי משפחה של החג בגלל איזה כתבה והיה ממש משעמם כל העיתון… רק שבעיתון הזה אין דם רע גם על אלי ישי לא כתבו כמעט נגד כתבו פשוט בעד שס אבל לא נגד.. לעמות זאת בעיתון של אלי ישי שעה טובה כל שבוע חייב להיות כותרת אדומה נגד שס..
      ואני לא כותב את זה כי אני מבציע שס כי אין לי בעיה להעביר ביקרת על הפולטיקים שלהם בדברים אחרים…

    6. 10

      ש"ס תחיה לעד! עיתון טוב שמתברך מפי חכם שלום שיצליח, הם עוקבים אחרי התכנים בעיתון,כן גם בבחירות שיצאו נגד המפלגה הקדושה ברשות חכם שלום והמועצת לא היתה מילה אחת רעה / בוטה!!! [הכל היה משמיים] כמו שכתוב: "ודרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום" עיתון מצוין נאמנים ומינויים לו בכל הארץ תודה רבה נהנים מהילדים ועד המבוגרים!

    7. 9

      כל הכבוד, העיקר שהעיתון רק ימשיך להצליח ולהתפתח

    8. 8

      מגיע לציבור הספרדי עיתון טוב עלו והצליחו

    9. 7

      תודה רבה אנחנו נהנים מהעיתון מאוד

    10. 6

      אנחנו מנויים =עיתון מצוין!

    11. 5

      עיתון טוב מאוד!

    12. 4

      תודה רבה העיתון של לפני החג[ר"ה] היה מצוין נהנו לקרוא

    13. 2

      יש הרבה מה לשפר זה נראה כמו עיתון פרסומת אחת גדולה

    14. 1

      המקום היחידשיש שיחות של מרן חכם שלוםכהן שיחותממש ולא משהו קטן שיש במעין השבוע