שולי רנד: "מלאי הכיסופים שלי אין סופי, אבל יש בעיות"

    הרצון של כולם הוא להתקרב לקב"ה. יש לי חלק מיוחד בהופעות שמתמקד רק בחב"ד. אני חושב שחסידות חב"ד פועלת המון בהסתכלות החוצה או יותר נכון בהתסכלות חריפה פנימה תוך הסתכלות רחבה החוצה מתוך רצון לקרב יהודים ולהפיץ שלום ואחווה. בעיניי, אין גדול מזה.
    עמית דניאל No Comments on שולי רנד: "מלאי הכיסופים שלי אין סופי, אבל יש בעיות"

    שולי רנד בשיחה בתכנית "זמן אוויר" עם מנחם טוקר על הסינגל החדש, השנה האחרונה ואיפה הוא ישהה בראש השנה?

    שולי רנד צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
    הרצון של כולם הוא להתקרב לקב"ה. יש לי חלק מיוחד בהופעות שמתמקד רק בחב"ד. אני חושב שחסידות חב"ד פועלת המון בהסתכלות החוצה או יותר נכון בהתסכלות חריפה פנימה תוך הסתכלות רחבה החוצה מתוך רצון לקרב יהודים ולהפיץ שלום ואחווה. בעיניי, אין גדול מזה.
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "זמן אוויר" עם מנחם טוקר, שוחח היום האמן שולי רנד ומשיחה שהייתה אמורה להיות סביב הוצאת סינגל חדש כחלק מפרוייקט חב"די, הצליח טוקר לקיים ראיון סיכום שנה קצר עם האיש, המיקרופון וברסלב.

    טוקר הביע תנחומים לרנד על הפטירה המצערת של הוריו שארעה השנה בהפרש של כמה ימים ורנד סיפר כי הוריו הספיקו בחייהם לעשות הרבה טוב ונפטרו בשיבה טובה.

    לאחר מכן נפנה רנד לספר על הסינגל החדש שלו ועל איך שהוא חסיד ברסלב רואה את הפרוייקט הזה שמקושר לחב"ד "הרצון של כולם הוא להתקרב לקב"ה. יש לי חלק מיוחד בהופעות שמתמקד רק בחב"ד. אני חושב שחסידות חב"ד פועלת המון בהסתכלות החוצה או יותר נכון בהתסכלות חריפה פנימה תוך הסתכלות רחבה החוצה מתוך רצון לקרב יהודים ולהפיץ שלום ואחווה. בעיניי, אין גדול מזה. בפרוייקט המיוחד הזה אני שר את השיר "בך בטחו"."

    טוקר לא פספס את ההזדמנות לברר האם יש כיוון לאלבום חדש ורנד ענה " האלבום 'על האש חזק' כמו שאומרים. יותר נכון הוא כבר הפוך על האש."

    השנה רנד זכה בפרס שר החינוך לתרבות יהודית. טוקר שאל איך ההרגשה ורנד אמר "זו זכות אני כבר מעל 20 שנה עוסק בתרבות יהודית אבל צריך להמשיך הלאה." כשטוקר שאל בעדינות על הצ'ק, רנד ענה "העיקר זה הפנימיות והרוחניות."

    לסיום, איך לא, כמי שמוכר כחסיד ברסלב השואב את כוחו מתורת רבי נחמן מברסלב זיע"א, שאל מנחם טוקר את שולי רנד האם בראש השנה הקרוב ישהה באומן."מלאי הכיסופים שלי הוא אין סופי אבל יש כל מיני בעיות. כרגע הסיכוי הוא 50,50. מה שהקב"ה יחליט זה מה שיקרה. לא אבדה תקוותנו אבל אם אשאר בארץ אולי אסע לציון הרשב"י במירון או לירושלים עיר הקודש."

    "הייתה לי שנה נפלאה ב"ה" אומר רנד "והעיקר שנקבל החלטות טובות שידוע שאם מקבלים החלטות טובות בראש השנה, אפשר להפוך את המציאות. אין ייאוש בעולם כלל. הכל יהיה בסדר."

    האזינו:



    0 תגובות