- רדיו קול חי - -

לאחר שהרעיב ילדים ונזקקים, הגיע לפיד לארוז להם אוכל לחג

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, ביקר היום בממלכת החסד של הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן, ולקח חלק במבצע אריזות מזון למשפחות נזקקות לקראת החגים של עמותת "מגדל אור".

לפיד הגיע למחסן החלוקה המרכזי של מבצע חג שבע, בפתח תקווה לסייע באריזת חבילות המזון למשפחות נזקקות, לא לפני שכל כלי התקשורת שמעו על המעשה הנאצל יממה קודם לכן.

"יש דברים שעומדים מעל כל דבר, וזה שלכל יהודי בחג יהיה שולחן חג. הרב גרוסמן נותן לי הזדמנות כל פעם מחדש לארוז מזון ולדעת שלעוד משפחה בישראל יהיה מה לשים על שולחן החג". לפיד פנה לרב גרוסמן ואמר לו: "תבורך על ההזדמנות שאתה נותן לי לבוא ולעשות מצווה שכזו" אמר לפיד.

במהלך הביקור הודה הרב יצחק דוד גרוסמן ללפיד על הגעתו ואמר: "תבורך על שבאת ועל כל המעשים הטובים. נברך את כל עם ישראל בשנה טובה ומבורכת. זה החיבור הגדול ביותר של עם ישראל. שאדם דואג לאחר. כמו שהוא דואג לעצמו לחג שבע, הוא דואג גם לאלו שאין להם, שלמשפחות ולילדים שלהם יהיה חג שבע".

"לא לפני זמן רב היה כאן שר אוצר שקיצץ קצבאות ילדים, ביטל נקודות זכות במעונות, גדע את תקציב הישיבות והקשה את החיים כמעט לכל אזרח, מאיפה החוצפה הזו?" שואל היום גורם חרדי.

למי ששכח, הנה סיכום של כלכליסט מימיו של שר אוצר בשם יאיר לפיד. שורו, הביטו וראו מה הוא עשה לשכבות הבינוניות והחלשות, להם הוא ארז היום שמן ואורז.22 [1]

בסביבתו של הגרי"ד גרוסמן מסרו לאתר קול חי כי הרב מקבל במשך כל ימי חיו כל יהודי בשמחה, באהבה אמיתית ובהארת פנים.