מאה כרזות קריאייטיביות הוצגו באירוע ההוקרה לזק"א תל אביב

    אבי יעקב 1 Comment on מאה כרזות קריאייטיביות הוצגו באירוע ההוקרה לזק"א תל אביב

    במסגרת הפעילות למען הקהילה התגייסו תלמידות בית הספר לעיצוב ותקשורת 'סיעור מוחות' למען אירוע ההוקרה למתנדבי זק"א תל אביב לרגל 20 שנות התנדבות, ושיגרו כרזות קריאטיביות מעוטרות הנושאות את אופי הארגון

    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתערוכה מיוחדת שהוצגה בכניסה למעמד ההוקרה למתנדבי זק"א אשר התקיים השבוע בכפר המכביה, הוצגו תחת הכותרת "יוצרים חיים" – כ-100 כרזות שעוצבו ותוכננו קריאטיבית בידי תלמידות 'סיעור מוחות'.

    את הכרזות הקריאטיביות עיטרו תמונות של אירועים רבים בהם הוצגו מתנדבי זק"א, כאשר בכניסה למעמד סבבו המתנדבים וזיהו עצמם במהלך פעילות הקודש. המתנדבים הרבים סבבו בין כרזות התערוכה וצילמו את העבודות המקצועיות ודנו בכרזות שאליהן התחברו כשכל אחד מתחבר למסר וקריאטיב שונה.

    חלק מהכרזות היו חדות ומינימליסטיות וחלקן נועז טמפורט יותר, מצמררות ומפורטות.

    אחת הכרזות שמשכה את תשומת הלב הייתה של תלמידת 'סיעור מוחות' אשר מוגבלת בניוד. תחת הסיסמא "לקדש את החיים" הופיע גביע של קידוש לצד ביפר – שהדגישה את המציאות שבה נדרשים אנשי זק"א לנטוש את ביתם במהלך סעודת שבת למען פעילות הקודש. מנחה האירוע הרב חיים ולדר ציין לשבח את הפעילות ואמר כי "שמחנו והתרגשנו לגלות שהתלמידות מנצלות את הכישרון על מנת לתרום לקהילה ולא רק לפרנסה".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      וואו! פשוט מדהים