"מה מיוחד בחודש אלול?" – שאל נשיא המדינה את ילדי ש"ס

    איתי גדסי 4 Comment on "מה מיוחד בחודש אלול?" – שאל נשיא המדינה את ילדי ש"ס
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כבכל שנה, גם השנה פתח נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, את שנת הלימודים ה'תשע"ז במגזר החרדי, וביקר הבוקר בתלמוד תורה "מאור ישראל" של רשת מעיין החינוך התורני ׳בני יוסף׳, בירושלים, שם קיבלו אותו תלמידי בית הספרים בשירים.

    אל הנשיא התלוו בביקור – שר הפנים ח"כ אריה דרעי, ראש העיר ירושלים ניר ברקת, מנכ"ל ש"ס ורשת החינוך התורני חיים ביטון ומנהל ביה"ס הרב אשר חזיזה.

    "אלה ימים של הרהורים על השנה שחלפה ושל מחשבות על מה ניתן לשפר לקראת שנה שעברה", אמר הנשיא לתלמידים. עוד הוסיף הנשיא ואמר: "אלה ימים בהם חלקנו גם מתחילים לשמוע את תקיעת השופר הפותח את הלב.

    גם אני, נפתח ליבי כשאני רואה אתכם פה. הרגע פגשתי את תלמידי כיתה א וסיפרתי להם כיצד לפני כ70 שנים כשנכנסתי אני לכיתה א היו בתלמודי התורה של ירושלים, מורחים בדבש את האותיות וטועמים את טעמו המתוק של הלימוד. כך, גם היום.

    להתחיל ללמוד זוהי זכות מרגשת שלא נשכחת מלב שנים. אני מאחל לכם שנת לימודים פוריה שתרבו בה דעת. שתתקדמו בה בחייכם ותעמיקו בלימודים.

    אנחנו כאן, המגיעים ממשפחות שונות, ממקומות שונים, צריכים לזכור תמיד שגם אם יעלו בנינו ויכוחים כאלה ואחרים, אנחנו בסוף חיים יחד, באותה החברה, גם אם לעיתים אנו מתווכחים מאוד.

    כולנו יחד בני הארץ הזו, בני העיר הזו, נשארים כאן. מסכימים או שלא מסכימים, אך יחד".

    "מה מיוחד בחודש אלול?" שאל הנשיא את התלמידים. "זהו חודש של סליחות", ענו התלמידים. ״נכון,״ אמר הנשיא, ״זו הזדמנות להרהר במה שעשינו פחות טוב השנה, ולבקש סליחה כשצריך.״ הנשיא הודה לצוות החינוכי בתלמוד התורה וסיים: ״אני יודע שאתם אוהבים ללמוד, ברוכים תהיו".

    השר אריה דרעי: ״אני מודה לנשיא המדינה שבפתיחת שנת הלימודים כמו בכל שנה מכבד אותנו בנוכחותו. כמו שאתה רואה הנשיא, רשת החינוך התורני מלמדת את כל הילדים, מכל העדות ומכל המגזרים ואני רוצה להודות לראש העיר, סגנו צביקה כהן ומנכל הרשת חיים ביטון על העבודה הברוכה״.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      שאלו אותי לפני שהביאו את הנשיא לת"ת של הבן שלי….
      אני שולחת אותו לת"ת לא בשביל שיראה כאלה דברים, ולא שידע מי זה הנשיא..

      1. מי שישמע מה עשה לך הנשיא

    2. 3

      כן , מה הסיפור שלך מה הבעיה שהנשיא עשה ביקור? אדרבה זה טוב שיבוא ויראה מיהו הציבור החרדי איזה חינוך , מידות טובות מה קרה? אם לא תגידי לו הוא ידע מה הקשר מה הקיציניות הזאת איפה את חיה? לידיעתך אנו חיים במאה-21 =2016