אלפי בנות בירושלים וחיפה לא יתחילו מחר הלימודים

    נציין כי נושא בית הספר נתיבות משה נדון בוועדת החינוך של הכנסת, אך עד כה טרם נמצא פתרון לבעיה, משום שעיריית חיפה לא מעוניינת להכשיר את בית הספר ללימודים משום שמדובר בבי"ס של המוכר שאינו רשמי, ולא בממלכתי
    איתי גדסי 2 Comment on אלפי בנות בירושלים וחיפה לא יתחילו מחר הלימודים

    השבתה בהולה ערב פתיחת שנת הלימודים • סרוצקין: בשל העובדה שעבודות השיפוץ וההתאמה על ידי הרשויות לא הסתיימו קיימת סכנה לקיים במוסדות אלו לימודים • עיריית ירושלים: הנושא בבדיקת הגורמים המקצועיים

    כיתה • אילוסטרציה
    נציין כי נושא בית הספר נתיבות משה נדון בוועדת החינוך של הכנסת, אך עד כה טרם נמצא פתרון לבעיה, משום שעיריית חיפה לא מעוניינת להכשיר את בית הספר ללימודים משום שמדובר בבי"ס של המוכר שאינו רשמי, ולא בממלכתי
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החינוך העצמאי הודיע לאלפי הורים לבנות הלומדות במוסדות לימוד בירושלים ובחיפה כי שנת הלימודים לא תיפתח מחר.

    מפרטים שהגיעו לידי "קול חי" עולה כי מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין הודיע להורים כי שנת הלימודים לא תיפתח מחר, בשל העובדה שעבודות השיפוץ וההתאמה על ידי הרשויות לא הסתיימו, וקיימת סכנה לקיים במוסדות אלו לימודים.

    בבית הספר בית יעקב "נווה בת שבע" בירושלים (כ-850 תלמידות), הודיע מנכ"ל החינוך העצמאי סורוצקין כי הלימודים לא ייפתחו עד שהעירייה תשלים את העבודות במקום, באופן שישביע את רצון הורי התלמידים המבקשים להשבית את הלימודים בבית הספר.

    בבית הספר "נתיבות משה" בקרית שמואל הודיע ועד ההורים על השבתת פתיחת שנת הלימודים התשע"ז בשל תנאים ירודים וצפיפות חריגה בבית ספר של החינוך העצמאי בעיר, 420 תלמידים ב-800 מ"ר. ההורים מאיימים בשביתה: "הילדים יגיעו ללמוד מול משרדי העירייה".

    נציין כי נושא בית הספר נתיבות משה נדון בוועדת החינוך של הכנסת, אך עד כה טרם נמצא פתרון לבעיה, משום שעיריית חיפה לא מעוניינת להכשיר את בית הספר ללימודים משום שמדובר בבי"ס של המוכר שאינו רשמי, ולא בממלכתי.

    כמו"כ, בבתי הספר בית יעקב "היובל" ברחוב הרב פרנק בירושלים, בית יעקב "אוהל רחל" ובית יעקב "גבעת שאול" לא יפתחו מחר את שנת הלימודים. והיא תיפתח בע"ה ביום ראשון א' באלול. בשל העובדה שעבודות השיפוץ והכשרת הכיתות על ידי העירייה טרם הסתיימו.

    בנוגע לשיבוץ בנות לסמינרים נציין כי במחוז החרדי זימנו בחודשים האחרונים את מנהלי אגפי החינוך החרדי בערים השונות וביקשו מהם לזרז את שיבוץ הבנות לפני פתיחת שנת הלימודים. אך לקול חי נודע כי למרות שקויימו לפחות שתי פגישות רשמיות מעבר למשלוח מכתבים ושיחות טלפון – בחלק מהרשויות המקומיות המתינו עד לרגע האחרון ולכן ישנן בנות שקיבלו תשובה שלילית מהסמינרים ולא יפתחו את שנת הלימודים.

    בתוך כך ל"קול חי" נודע כי הבוקר התבשרה משפחה בירושלים כי בנם יעלה לכיתה א' במוסד חינוכי מוכר בירושלים בעקבות התערבותו של מנהל המחוז החרדי. מדובר במקרה של משפחה בו בית הספר סירב לקבל את הילד בשל מחסור דמות אב בסביבה אולם מנהל המחוז לא וויתר ודאג לחונך מלווה עבור הילד שייכנס לתלמוד תורה בחיוך גדול.

    מעיריית ירושלים נמסר כי הנושא בבדיקת הגורמים המקצועיים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בית יעקב "היובל" זה ברחוב הפסגה ולא ברחוב הרב פרנק

    2. 1

      לא רק ביסודי גם בעל יסודי