בנט באולפן השקוף: "מה יקרה אם ילד ידע מה זה קידוש?"

    ברקת הודה ל"קול חי" ואמר: "רדיו קול חי הוא שותף משמעותי והמנכ"ל אבי רוזן שב'נוהל קרב' מזורז הגיע לכאן והחליט על הקמת האולפן
    עמית דניאל 3 Comment on בנט באולפן השקוף: "מה יקרה אם ילד ידע מה זה קידוש?"

    רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ', שר החינוך נפתלי בנט, ראש העיר ניר ברקת, יוסי דייטש ושלמה רוזנשטיין התארחו באולפן השקוף של קול חי בארנה ולא הפסיקו לפרגן • "מגלה ביקושים גדולים מהמגזר החרדי לפעילות בתחום התרבות"

    ברקת הודה ל"קול חי" ואמר: "רדיו קול חי הוא שותף משמעותי והמנכ"ל אבי רוזן שב'נוהל קרב' מזורז הגיע לכאן והחליט על הקמת האולפן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש, באולפן השקוף של "קול חי" במתחם 'ארנה' בירושלים, התארחו בתכנית "המהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן רב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ', שר החינוך, נפתלי בנט, רא"ע ירושלים, ניר ברקת, סגן רא"ע, יוסי דייטש וחבר המועצה שלמה רוזנשטיין.

    בפתח דבריו, ציין השר בנט את התפעלותו מהקמת האולפן השקוף של "קול חי" במתחם ועל העברת הקולות והאווירה במקום. השר בנט הרחיב על תכניתו ללימודי יהדות ומורשת ואמר: "יש לי מטרה עצומה שילדי ישראל יכירו את המורשת, יכירו את התורה. שיידעו מה זה קידוש. מה יקרה אם ילד ידע מה זה קידוש ומה זה אברהם יצחק ויעקב? אני לא עושה זאת בכפייה רק שיכירו."

    בנט סיפר כי הוא נוהג לטייל בארץ ובכל מקום הוא רואה את המגזר החרדי וזה לדבריו מראה את אהבתם לארץ "בזה אנחנו מאוחדים" אמר "באהבה לארץ באהבת התורה והעם".

    ראש העיר ירושלים, מר ניר ברקת, שהצטרף לשידור, אמר: "אני רוצה להודות לשר על שיתוף הפעולה המיוחד הזה ולכל המשרדים שעובדים אתנו יחד על הפרוייקט הזה. מאז הוקם היכל הפיס 'ארנה' אני מגלה ביקושים גדולים מהמגזר החרדי לפעילות בתחום התרבות. האירוע הזה הוא פורץ דרך והוא הוכחה יפה בהסתכלות קדימה עד כמה המגזר החרדי ראוי לפעילויות כאלה."

    כשנתבקש ראש העיר להתייחס ל'מצוקת הכיתות' בעירו, אמר ברקת: "אין שנה שפתחנו טוב יותר מהשנה הזו מהיבטים רבים. מחר אנו אצל השר דרעי שם נציג לו גם לשנים הבאות, צמיחה מואצת של בנייית כיתות לימוד. בעבר היכולת של המדינה לממן כיתות הייתה פחותה מהגידול בעיר והיקפי המימון שקיבלנו עמד על כ100 ואפילו פחות והפער נהיה גרוע משנה לשנה אבל בשנתיים האחרונות אנחנו מצליחים להדביק את הפער לדוגמא בתפר של בית וגן וקריית יובל אנו הולכים למהלך רב שנתי שבסופו ייבנו 150 כיתות. כמי שאמורים לתת פתרון אמיתי לילדי ירושלים מהמגזרים השונים, אנחנו אמונים, תוך התחשבות הדדית, לתת מתן פתרונות אמת והציבור יוכל לראות התקדמות משנה לשנה."

    בסיום דבריו הודה ברקת ל"קול חי" ואמר: "רדיו קול חי הוא שותף משמעותי והמנכ"ל אבי רוזן שב'נוהל קרב' מזורז הגיע לכאן והחליט על הקמת האולפן."

    רב הכותל והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ' שנכח גם הוא באולפן אמר: "באתי מהכותל המערבי ולראות אלפים שבאים לירושלים ולראות תערוכה שמתאימה כל כך לציבור החרדי, זה מיוחד. מגיעה הרבה תודה לסגני ראש העיר, יוסי דייטש ושלמה רוזנשטיין. אין ילד שלא צריך ללמוד היסטוריה על העבר ופה לומדים על התפוצות ועל דברים רבים. גם אני למדתי היום."

    סגן ראש העיר יוסי דייטש אמר: "אני רוצה להודות לרה"ע וידידי שלמה רוזנשטיין, ציון תורגמן ויהודה ארנד, מוטי גביש והרשימה עוד ארוכה שעמלו הרבה על האירוע הזה. למדנו שאפשר להניע את כל הציבור החרדי לירושלים וצריך לעלות לירושלים ובע"ה בשנה הבאה נעשה זאת בכפל כפליים."



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אם אפשר להראות תמונות של אריאל ברמן וסייעתו מטיילים במתחם הארנה ומשחקים במתקנים המשעשעים

    2. 2

      אם אפשר להראות את אריאל ברמן וסייעתו כשהם משתעשעים במשחקים שבמתחם

    3. 1

      בנט בתהליכי חזרה בתשובה