מכה ליהב • ביהמ"ש לא קיבל את צו המניעה נגד בעלזא

    השופטים קבעו דיון בנושא אחרי החגים. ובנתיים הבנות יוכלו להיכנס לבית הספר ולפתוח את שנת הלימודים באופן תקין.
    איתי גדסי 3 Comment on מכה ליהב • ביהמ"ש לא קיבל את צו המניעה נגד בעלזא

    ביהמ"ש המחוזי לא קיבל את הבקשה של עיריית חיפה להוציא צו מניעה לכניסת הבנות ללמוד בבנין ביה"ס 'בית מלכה' בעיר • השופטים קבעו דיון לאחרי החגים • לשכת ראש העיר: "אנחנו מכנסים את כל 'המוחות הגדולים' בכדי להכין ערר שהוא משנה סדורה"

    השופטים קבעו דיון בנושא אחרי החגים. ובנתיים הבנות יוכלו להיכנס לבית הספר ולפתוח את שנת הלימודים באופן תקין.
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביהמ"ש המחוזי לא קיבל את הבקשה של עיריית חיפה להוציא צו מניעה לכניסת הבנות ללמוד בבנין ביה"ס 'בית מלכה' בעיר, השופטים קבעו דיון לאחרי החגים.

    כזכור, לפני כשבוע פסק בית משפט השלום בחיפה לטובת נציגי חסידות בעלזא בעתירתם נגד עירית חיפה שהוציאה צו להפסקת עבודות שיפוץ במוסד החינוך התורני בית מלכה.

    בתגובה להחלטת השופטת, הגישה השבוע עיריית חיפה ערר לבית המשפט המחוזי על ההחלטה ובלשכת ראש העיר הבהירו כי במידה ויפסידו בביהמ"ש המחוזי ימשיכו גם לבג"צ. "אנחנו מכנסים את כל 'המוחות הגדולים' בכדי להכין ערר שהוא משנה סדורה", אמרו.

    היום דן בית המשפט המחוזי בערעור של עיריית חיפה ובבקשה לצו מניעה, וכאמור, דחה את בקשת העירייה לצו מניעה, כדי לאפשר את תחילת שנת הלימודים כסדרה. השופטים קבעו דיון בנושא אחרי החגים. ובנתיים הבנות יוכלו להיכנס לבית הספר ולפתוח את שנת הלימודים באופן תקין.

    מעיריית חיפה נמסר כי "הצדדים נענו לבקשת השופט לדון בצו העיכוב הזמני שבקשה הוועדה המקומית בעניין זה, יחד עם הערעור שידון ביום ה 22.9.16. עיריית חיפה הבהירה כבר בעבר כי היא אינה מנהלת מאבק כנגד קהילת בעלזא וילדיה. מדובר במאבק משפטי עקרוני על האופן בו מנוהלת העיר ונכסיה לטובת כלל התושבים. נמשיך להפעיל את על האמצעים העומדים ברשותנו על מנת להגן על עקרונות אלה. בתוך כך, קהילת בעלזא מוזמנת תמיד לפנות להנהלת עיריית חיפה בכל דבר ועניין ואנו מחויבים להמשיך ולעשות הכול לרווחתם של הילדים תושבי העיר".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      עוד ניסיון הדרה של הציבור החרדי מבית מדרשו של יהב, מדובר במבנה ענק מימדים שנרכש בכסף מלא וליהב טענות טיפשיות, הסיבה האמיתית היא הקושי של יהב לראות איך חלקים נכבדים מהעיר האדומה נצבעים בשחור.

      1. צודק.
        הוא אוהב חרדים שנכנעים לו ומלקקים את קצות נעליו.
        ולצערי, יש כאלו!
        לשקרים שלו אין גבול.

    2. 2

      אולי מה שלא הצליחו נבחרי הציבור שלנו להסביר ליהב יצליח בית המשפט.