הבשורה הנדל"נית של סאטמר: אלפיים יחידות דיור בקרית יואל

    בחסידות סאטמר אומרים כי מחירי הדירות יהיו זולים, על פי התקנות של העיר קרית יואל.
    ארי וידר, ישראל אוחיון No Comments on הבשורה הנדל"נית של סאטמר: אלפיים יחידות דיור בקרית יואל

    בעוד בישראל נאנקים תחת מצוקת דיור חריפה, לפחות חסידי מהר"א מסאטמר יזכו בארה"ב לרווחה • בתוך כשנה וחצי צפוי להתחיל שיווק של כאלפיים יחידות דיור בפאתי קרית יואל שבמונרו ארה"ב, זאת לאחר שהנגיד עקיבא צבי קליין, מחסידי סאטמר, רכש שטח ענק בפאתי העיר

    בחסידות סאטמר אומרים כי מחירי הדירות יהיו זולים, על פי התקנות של העיר קרית יואל.
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד בישראל נאנקים תחת מצוקת דיור חריפה, לפחות חסידי מהר"א מסאטמר יזכו בארה"ב לרווחה. בתוך כשנה וחצי צפוי להתחיל שיווק של כאלפיים יחידות דיור בפאתי קרית יואל שבמונרו ארה"ב, זאת לאחר שהנגיד עקיבא צבי קליין, מחסידי סאטמר, רכש שטח ענק בפאתי העיר, ואשר לא נדרש לאישורים מיוחדים. היקף העיסקה -100 מיליון דולר.

    במהלך סעודת ההילולא הענקית שהתקיימה בחסידות סאטמר הביע האדמו"ר מהר"א מסאטמר את שביעות רצונו מהעיסקה ואמר כי דודי בעל ההילולא (רבי יואל זצ"ל. א.ו) לא בנה את העיר כדי ליהנות מזה. המטרה הייתה להרחיק את הציבור מלגור בעיר הגדולה על כל הבעיות היהודיות הנכללות בלגור בעיר גדולה שמירת עיניים והגויים מסביב" אמר והוסיף "כיום גרים בעיר מעל 5 אלפים משפחות כולם יראים ושלמים שומרי תורה ומצוות ושטח העיר כבר לא מספיק לאלפי היהודים הרוצים להגיע לגור בעיר קרית יואל. יש שטחים ענקיים שעובדים לספח אותם לעיר אבל השכנים האנטישמים יחד עם חבריהם היהודים לדאבונינו חברו יחד למנוע מהרחבת גבלי הקדושה".

    בחסידות סאטמר אומרים כי מחירי הדירות יהיו זולים, על פי התקנות של העיר קרית יואל. (היינו לא יותר מ-195 דולר לרגל. לכל היותר. א.ו) וכבר יש שם לשכונה, שם אשר נבחר בידי האדמו"ר ושמו בישראל שכונת "ויואל משה".



    0 תגובות