רשלנות בעיר החרדית: שני ילדים נשכחו על ידי הוריהם

    דוד לזר 4 Comment on רשלנות בעיר החרדית: שני ילדים נשכחו על ידי הוריהם

    אירוע שני אירע אתמול תוך כמה שעות בעיר מודיעין עילית • הורים שכחו את ילדיהם הקטנים ללא השגחה, תוך רשלנות וחוסר אחריות • המשטרה מבהירה: "כנגד ההורים ננקוט בהליכים פלילים"

    צילום: דוברות המשטרה
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אירוע שני אירע אתמול (שלישי) תוך כמה שעות בעיר מודיעין עילית, הורים שכחו את ילדיהם הקטנים ללא השגחה, תוך רשלנות וחוסר אחריות. המשטרה מבהירה: "כנגד ההורים ננקוט בהליכים פלילים, אנו רואים את האירועים האחרונים בחומרה רבה, במזל גדול האירועים היו ללא נפגעים בנפש".

    מחקירת המשטרה עולה כי במקרה אחד, התקבלה שיחה במוקד 100 של משטרת ישראל מנהג אוטובוס שמצא תינוקת בסריקות לאחר נסיעה בעיר מודיעין עלית. שוטרי הסיור הגיעו לאוטובוס ונדהמו לגלות תינוקת בת פחות משנה שנשכחה באוטובוס, בשלב זה ההורים טרם אותרו ונעשים מאמצים בשיתוף גורמי רווחה בעיר", בהמשך נמסר כי "האבא תושב העיר מודיעין עלית אותר עכשיו ונכנס לחקירה בתחנת המשטרה".

    כמה שעות קודם לכן, סמוך לשעה 14:00, גם בעיר מודיעין עילית, שוטרי סיור הבחינו בתינוק בן שנתיים שהולך לבדו ברחוב כשהוא על סף התייבשות והטמפרטורה בחוץ מעל 30 מעלות.

    64c9f08b-0325-423d-9435-1ce4539d4650

    שוטרת הסיור אספה את התינוק ולקחה אותו לתחנת המשטרה במודיעין עלית לחדר ממוזג וביחד עם גורמי רווחה ניסו לאתר את ההורים. לאחר כמה שעות אותר האבא והוא נחקר בשעה זו. כנגד האב נפתח הליך פלילי בגין רשלנות.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אתר " חרדי" לא מתבייש להכליל וללכלך על כלל הציבור חוצפה וגסות ועכשיו לגופו של ענין : עם כמה ילדים הם נסעו אולי הפקידו אחד מן האחים להורידו וההוא שכח כפי שקורה בכמה משפחות טובות לא הכל הוא ענין סוציאלי ישגם טעיות אנוש חמורים כפי שיהיו אך עדיין "רק" טעיות כמו"כ העובדה השניה של ילד שיורד בעצמו לרחוב הוא "הפחד" של כל הורה של משפחה מרובת ילדים ועדיין אי אפשר לחיות תחת נוהל חירום ולבדוק אלףפעמים אם המנעול סגור או לא כך שלכתוב על זה בכותרת לפני בדיקת הנסיבות"רשלנות" זה כמו להרשיע את אלאור עזריה בגרימת מוות ברשלנות מיד בתום האירוע שכולנו נזעקנו על זה

    2. 3

      תאמינו לי אנחנו גרים במודיעין עילית וזה ממש לא מזיז שיהיה כוב בכתבה מה שהם רוצים זה עושה להם טוב שיערב להם הם יודעים ת'אמת בכל עיר יש את הדבר הזה ולא חסר מקרים כאלה לצערינו אז מימה אתם מתרגשים ברור שזה חוסר שימת לב …

    3. 2

      שמתם לב לתמונה של השוטר עם התינוקת? אמנם הוא נראה לי מאד נחמד, אבל די שקוף ששמו את זה כחלק ממערכת יחסי ציבור של שיפור תדמית המשטרה בעיני הציבור החרדי, בפרט אחרי האירועים באלעד השבוע… כנראה שדוברות המשטרה עובדת שעות נוספות… חחח

    4. 1

      יוצא להם העיינים מהחינוך החרדי ומהדרך ארץ ומשלמות הבית היהודי