הדרמה האמיתית של סערת השבת: לאן נעלם לפיד?

    בשונה ממשרדי ממשלה אחרים, משרד התחבורה לא ספר מעולם את התקשורת, ולכן הפלא הגדול היה כאשר השר כץ הטריח את עצמו לשבות שבת שלימה במתחם העבודות בת"א, וזאת רק כדי שיהיה בהישג ידו לכנס את העיתונאים מיד עם צאת הכוכב הראשון
    יעקב גרודקה 2 Comment on הדרמה האמיתית של סערת השבת: לאן נעלם לפיד?

    יעקב גרודקה נבר במעמקי 'פרשת המשחן' ועושה סדר חדש בכל סאגת הרכבת • נתניהו נגד כץ, גפני נגד הפלג הירושלמי ומשרד התחבורה נגד עידן יוסף • מי המפסיד אנחנו יודעים, אבל מי פה באמת ניצח? • שווה קריאה

    בשונה ממשרדי ממשלה אחרים, משרד התחבורה לא ספר מעולם את התקשורת, ולכן הפלא הגדול היה כאשר השר כץ הטריח את עצמו לשבות שבת שלימה במתחם העבודות בת"א, וזאת רק כדי שיהיה בהישג ידו לכנס את העיתונאים מיד עם צאת הכוכב הראשון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "תראו איך התקשורת החרדית הצליחה לגרור את הנציגים החרדים בכנסת ולשלוף אותם מהפגרה הדשנה וממעבר מסימפוזיון אחד למשנהו – אל תוך קלחת המשבר הקואליציוני, סביב חילולי השבת על ידי משרד התחבורה", אמר פרשן חרדי בכיר, "זה כוחה של התקשורת החרדית ב-2016", הוסיף בלהט.

    טוב, תשאלו את מוישה פרידמן על המשחן שהביא בסופו של דבר להפלת ממשלת ברק, הוא ישמח להקדיש לכם שני לילות לאור ירח – בכדי להסביר לכם, שגם ב-5 בספטמבר 1999, היו אלה כמה יועצים פוליטיים שגררו את המפלגות החרדיות לאופוזיציה.

    אז מי המנצח ומי המפסיד, ואיך בעצם התפוצצה לה פרשת חילולי השבת בעבודות התשתית ברכבת השלום בת"א? הכל כבר נאמר:

    ראש הממשלה בנימין נתניהו יצר הכל רק בכדי להמריד את החרדים נגד שר התחבורה ישראל כץ, כעונש על שריריו המנופחים של האחרון. התקשורת יצרה בכוח את הפרשה כדי למזער את נזקי עונת המלפפונים. יו"ר ועדת הכספים משה גפני הוא זה שיצר את הפרשה כדי להשתיק את סערת היועצים החרדים של ראשי הערים החילונים. היועצים החרדים הם שהביאו לעולם את הסערה האחרונה בכדי להעביר את השיח הציבורי – חרדי מפניהם. 'הפלג הירושלמי' הוא זה שהעלה את הנושא לסדר היום בכדי להעמיד במבחן את הח"כים החרדים.

    אבל עזבו אתכם קונספירציות, בואו ניגש לנושא המרכזי: לאן נעלם יאיר לפיד? – הרי הוא הראשון שהיה אמור להגיב בנושא ממלכתי כזה שיש בו השלכה ישירה לחרדים. כנראה שהבצפר שסגן שר החינוך מאיר פרוש העביר לו על הסרטון השקרי של 'יש עתיד' – גרמה לו להפנים שבעת הזו – עדיף לשתוק, לא לתקוף וגם לא להסכים, פשוט להיעלם ולהתחפר בעצרת תמיכה בישראל בשבדיה.

    אמנם לפיד ניתק את עצמו מהפרשה הלוהטת, אבל אין ספק שלאדם אחר, היו אלו ימים של מעט נחת רוח. כי הרי ברור שלא היו ימים טובים לעידן יוסף – כתב התח"צ החרוץ של news1 – כימים אלו, סוף סוף העם בציון עוסק אף הוא בחילולי השבת ובסטטוס קוו. יוסף הרי זכה להירשם בספר השיאים גינס כאחד שקיבל את המספר הגדול ביותר של תגובות לקוניות ומזלזלות, מדוברות משרד התחבורה.

    "העבודות/ הקוויים/ הנסיעות/ המטרונית וכו', פועלים/ת בהתאם לרישיונות כפי שאושרו על ידי משרד התחבורה ובהתאם לתקנות התעבורה", השיב דובר משרד התחבורה אבנר עובדיה, מאות פעמים בתגובה לשאילתות של עיתונאים על הפרת הסטטוס קוו ברחבי הארץ, ע"י המשרד שבו הוא משמש כדובר.

    בשונה ממשרדי ממשלה אחרים, משרד התחבורה לא ספר מעולם את התקשורת, ולכן הפלא הגדול היה כאשר השר כץ הטריח את עצמו לשבות שבת שלימה במתחם העבודות בת"א, וזאת רק כדי שיהיה בהישג ידו לכנס את העיתונאים מיד עם צאת הכוכב הראשון.

    התעייפתם? תחזיקו עוד קצת. כי כולנו נאלץ לנתח את ההצהרות של המפלגות החרדיות לאחר הפגישה עם נתניהו, ואחר כך נתעסק שוב באפליית הספרדים וילדי 'החרדים העובדים', ושוב משהו על העיר אלעד, ואז יגיעו הימים הנוראים, וכולנו נעמוד מול בוחן כליות, בדיוק שם – תעלה מלחמתה האמיתית של השבת והאינטרסים הפוליטיים יתמוגגו, והתמונה תתבהר, מי כאב ומי לעג, מי ניצח ומי הפסיד.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין עליך יעקב פשוט תותח על תביא לנו עוד כאלה