הפגנה מול משרדי סנאטור מפלורידה הקורא לישראל – אפרטהייד

    ״לא ייתכן שבארה"ב של 2016 יקום נבחר ציבור שייקרא להחרים את מדינת היהודים כפי שעשו הנאצים בשנות ה 30 וה 40, אנחנו חייבים להתאחד ולמנוע מאותו סנאטור להיבחר שוב״ אמר זבולוני
    איתי גדסי 1 Comment on הפגנה מול משרדי סנאטור מפלורידה הקורא לישראל – אפרטהייד

    דוויט בולארד, הסנאטור מפלורידה, נסע לביקור בישראל בחודש מאי האחרון במסגרת טיול שמומן ע״י ארגון Dream defenders , ארגון הקורא לחרם על ישראל ומאשים את ישראל בהפרת זכויות אדם ורצח עם

    ״לא ייתכן שבארה"ב של 2016 יקום נבחר ציבור שייקרא להחרים את מדינת היהודים כפי שעשו הנאצים בשנות ה 30 וה 40, אנחנו חייבים להתאחד ולמנוע מאותו סנאטור להיבחר שוב״ אמר זבולוני
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    אחרי שהוא חשף את הסנאטור לתקשורת במפגש עם מחמוד ג׳ידה, מהחזית העממית לשחרור פלסטין, ארגון המוגדר ארגון טרור ע״י משרד החוץ האמריקני, ג׳ו זבולוני, איש עסקים ממיאמי ואקטיביסט פרו ישראלי ידוע בקרב קהילת יהודי ארה"ב, קרא להפגין מול משרדי הסנאטור.

    דוויט בולארד, הסנאטור מפלורידה, נסע לביקור בישראל בחודש מאי האחרון במסגרת טיול שמומן ע״י ארגון Dream defenders , ארגון הקורא לחרם על ישראל ומאשים את ישראל בהפרת זכויות אדם ורצח עם.

    במסגרת הטיול, הסנאטור ביקר בכפרים ערבים בשליטת הרשות הפלסטינית ונפגש גם עם חנין זועאבי ועומר ברגותי מייסד אירגון הבי די אס.

    אחרי שחזר מישראל יצא הסנאטור בקריאה המשווה את ישראל למדינת האפרטהייד דרום אפריקה ואף המשיך ואמר שזה לגיטימי להטיל חרם על ישראל בשל הפרת זכויותיהם של הפלסטינים, ומדוע אינם יכולים ומורשים להצביע בבחירות לכנסת ישראל. בכנס המפלגה הדמוקרטית אף לבש הסנאטור כפייה כאות הזדהות איתם.

    ״לא ייתכן שבארה"ב של 2016 יקום נבחר ציבור שייקרא להחרים את מדינת היהודים כפי שעשו הנאצים בשנות ה 30 וה 40, אנחנו חייבים להתאחד ולמנוע מאותו סנאטור להיבחר שוב״ אמר זבולוני.

    למרות סופה שהייתה בדרכה לשם ולמרות המרחק הרב ( מעל 120 ק״מ) להפגנה הגיעו מאות אזרחים ישראלים-אמריקנים, לטינים, נוצרים, רבנים נבחרי ציבור ועוד. כולם עמדו בסולידריות והפגינו עם מסר חד וברור. אמריקה לעולם לא תחרים את ישראל

    בהפגנה גם נשא דברים חבר הקונגרס פרנק ארטילס, אחד ממגישי החוק נגד הבי די אס בפלורידה, קול שעבר השנה המונע מגופי ממשלה לעשות עסקים עם חברות או מדינות המחרימות את ישראל. חשוב לציין שביום שלישי הקרוב יתקיימו בחירות לפריימריז ואם ייבחר דוויט בולארד, זבולוני הבטיח להמשיך עם קמפיין אגרסיבי נגד הסנאטור ולמנוע את בחירתו לתפקיד בנובמבר הקרוב.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ג'ו זבולוני הוא לוחם ללא חת, את מה שהוא עושה שם אין טייס קרב שיכול לעשות מפה

      אור לגויים ודוגמא לישראלים