"לפטר את יו"ר המועצה הדתית שאישר טבילת רפורמים"

    עוד נודע לאתר 'קול חי' כי בעקבות כך, בשעה הקרובה יתכנסו כל הגורמים הבכירים במשרד על מנת לקבוע כיצד לפעול מול מזרחי.
    יעקב גרודקה 7 Comment on "לפטר את יו"ר המועצה הדתית שאישר טבילת רפורמים"

    במשרד לשירותי דת דורשים לפטר את יו"ר המועצה הדתית בת"א לאחר שאישר טבילת רפורמים • כתוצאה מהמבוכה שנגרמה למשרד גורמים בסביבת השר והמנכ"ל שוקלים לפטרו • מזרחי: המשרד לא נתן הנחיה למנוע, זה נסיון פוליטי זול

    צילום: Gershon Elinson/Flash90
    עוד נודע לאתר 'קול חי' כי בעקבות כך, בשעה הקרובה יתכנסו כל הגורמים הבכירים במשרד על מנת לקבוע כיצד לפעול מול מזרחי.
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במשרד לשירותי דת דורשים לפטר את יו"ר המועצה הדתית בת"א, אלדד מזרחי, לאחר שאישר טבילת רפורמים. לפני מספר ימים חשף אתר 'קול חי' כי התנועה הרפורמית שלחה מכתב איום בתביעה למועצות הדתיות בטענה שאם לא יאשרו למתגיירים הרפורמים לטבול, הרי שהן יתבעו על סך מאות אלפי שקלים בגין אפליה, אך במשרד לשירותי דת הורו למועצות הדתיות שלא לחשוש מאיומי הרפורמים.

    הבוקר (שני) נודע כי המועצה הדתית בת"א חששה מהאיומים ובשל כך היא אישרה לפני מספר ימים למתגיירים רפורמים לטבול במקווה הציבורי השייך למועצה, וזאת בניגוד לעמדת המפלגות החרדיות והמשרד לשירותי דת.

    כתוצאה מהמבוכה הגדולה שנגרמה בעקבות כך למשרד לשירותי דת, מספרים היום גורמים בכירים במשרד לאתר 'קול חי' כי בגזרת השר דוד אזולאי והמנכ"ל עודד פלוס, ישנו כעס גדול על מזרחי שאישר על דעת עצמו את טבילת המתגיירים הרפורמים במקוואות. אותם גורמים מספרים לנו כי סביר להניח שמישהו יבקש לפטרו במיידית.

    עוד נודע לאתר 'קול חי' כי בעקבות כך, בשעה הקרובה יתכנסו כל הגורמים הבכירים במשרד על מנת לקבוע כיצד לפעול מול מזרחי.

    תגובת המשרד לשירותי דת לאתר 'קול חי' "המשרד יבחן את הנושא ויזמן לבירור את הגורמים הרלוונטיים ובמידת הצורך יוציא הבהרות".

    יו"ר המועצה הדתית בת"א אלדד מזרחי הגיב לאתר קול חי: בהתאם להחלטת בג"צ שכולנו מחוייבים לכבדה, יש לאפשר גם לגופים הרפורמים והקונסרבטיבים לטבול במקוואות. כמועצה הדתית שנותנת שירות למינהל הגיור ההמסדי השייך למדינה, אז וודאי שיש לאפשר גם לגופים הללו לטבול, כי זוהי פסיקת בג"צ ואנו כשומרי חוק מקיימים את החלטות ביהמ"ש, וזה מה שעשינו בת"א. מצופה מהמשרד לשירותי דת שלא נתן כל הנחיה למנוע את טבילות הרפורמים, לשמוע להחלטת בעת המשפט. ואני שמוח ובטוח כי קברניטי המשרד יצדיקו את התנהלותנו בנושא. יחד עם זאת מגוחך לחשוב שבשל העובדה שקיימתי את החלטת בית המשפט קיים איזה מאן דהו שיחשוב לפטר אותי, וככל הנראה מדובר כאן בניסיון פוליטי זול.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      עד שאין החלטה ברורה יו"ר המועצה הדתית פעל כשורה וכראוי.
      שיתבעו אותו אף אחד לא יעמוד לצידו

    2. 6

      לכל הצעקנים "הגיבורים" אילו מר מזרחי לא היה פועל כפי שפעל ומכתבי התביעה היו מגיעים למועצה הדתית ת"א והמשרד לשירותי דת היה דומם ומר אלדד מזרחי היה עומד לבדו אל מול תביעת הנזיקין. ואשר על כן, פעל בחכמה כאיש ציבור הרואה את טובת המועצה. יצויין שבאחד עשר שנות פעילותו כראש המועצה הדתית אחוז הטובלות בעיר עלה בלמעלה מ-20% שזה תעודת הכבוד שלו.

    3. 5

      לכל המנהלים של העולם.
      ניסיתם לפטר את שר התחבורה ויצאתם בבושות בשן ועין..
      עכשיו אתם מנסים שוב ….
      נראה מה תהיה אחריתכם….

    4. 3

      1. מר אלדד מזרחי נהג בחוכמה כמי שממונה מטעם החוק , מקיים את החלטת רשות השופטת. ברם מצער מאוד כי רשות השופטת בעשיית הצדק לכאורה פתחה פתח כאוב מאוד לאפשר לזרמים שנוגדים את תורת משה רבינו ע"ה, ומעולם לא ציפינו שאנשים שאינם שומרים תורה ומצוות יפסקו על פי ההלכה שמסורה לנו מסיני.
      צריך לחוקק חוק שלא הכל שפיט שמה שקשור לעיניני ההלכה לא יפסקו אנשים שאין להם שום זיקה למה שנאמר בה , גם אם זה קשור לזכיות אדם, יש לנו ה' אחד ותורה אחת .
      2. עם זאת יש לנו להאשים אך ורק את חברי הכנסת החרדים {שרק השבת הוכיחו שהכסא חשוב להם יותר מקדושת השבת , שמי שהשבת חשובה לו הי פורש מהממשלה בעיקבות חילולי שבת שנעשו ברכבת ישראל }ו בודאי את משרד הדתות שלא הי מגן על ראשי מועצות דתיות שהיו נתבעים על בזיון בית המשפט, אבל להוציא ספינים שצריך לפטר ראש מועצה שאם הי נתבע לא היו מגינים עליו זה דרכה של בת יענה .
      בושה למשרד הרעות שמתנהג כך.

    5. 2

      מדוע לא נשמע בנושא קולו של הרב הראשי לתל אביב הרב ישראל מאיר לאו ? זה מקרי או אולי רק הוא יודע למה….

    6. 1

      פטר אותו לאלתר. !!!לא שנא נתת הוראה לא שנא לא נתת. יהודי שלא במין את הלך הרוח לא יכול להיות מנהל במקום שעליו מתחוללת מלחמה פוחד מתביעה לך לביתך והנח. מדוע החוק יכנס לתוקף רק בעוד9 חודשים??? במה הועלתם. או שהכל כרגיל בלוף וההערכה שהממשלה לא תחזיק עד אז. לא תנוקו על כל בלוף יבוא חשבון!!! בן דוד