נגד אירוע עם המשטרה: 'הפלג הירושלמי' יפגין באלעד

    דוד לזר 12 Comment on נגד אירוע עם המשטרה: 'הפלג הירושלמי' יפגין באלעד

    הפגנת מחאה מאיימת על אלעד • הבוקר פורסם באתר 'קול חי' כי 'העדה החרדית' פרסמה מכתב חריף נגד אירוע שיתקיים הערב בעיר אלעד, בשיתוף המשטרה • אנשי 'הפלג הירושלמי' מתכוונים להגיע בהמוניהם ולהפגין בעיר • כל הפרטים

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפגנת מחאה חריפה מאיימת על העיר אלעד: הבוקר (שני) פורסם באתר 'קול חי' כי 'העדה החרדית' פרסמה מכתב חריף נגד אירוע שיתקיים הערב בשעה 16:00 באמפי פארק בעיר אלעד, בשיתוף משטרת ישראל. בנוסף קראו ב'עדה החרדית' לבוא ולהשמיע קול מחאה, במטרה למנוע את קיום האירוע. ואכן, אנשי 'הפלג הירושלמי' מתכוונים להגיע היום בהמוניהם ולהפגין בעת האירוע, בשעה 15:30, בעיר אלעד, ולמנוע את קיומו בגופם.

    רבני 'העדה' במתקפה חריפה על 'יום המשטרה' באלעד

    ב'קו ההגנה' של 'הפלג' שוחח הבוקר אליהו ציטרנבוים, מתלמידי מרן רבי שמואל אוירבאך, ומסר כי "דעת רה"י לצאת ולהפגין בעיר אלעד, ביום שישי ניגשו אברכים אל ראש הישיבה ושאלו אותו בנושא – והוא השיב להם: "אנחנו מזועזעים מזועזעים, צריך למחות", היום נשלחתי על ידי הרבנים בעקבות המודעה של 'העדה החרדית' ואמר לי ראש הישיבה כי "דבר פשוט שצריך למחות"", סיפר ציטרנבוים.

    כמו"כ, ב'קו ההגנה' נמסר כי אוטובוסים עם מפגינים יצאו מהערים ירושלים, בית שמש ובני ברק.

    כאמור, במכתב שנחתם על ידי גאב"ד 'העדה החרדית' רבי יצחק טוביה וייס, הראב"ד רבי משה שטרנבוך וחברי בד"צ נוספים, נכתב כי "הראו לפנינו מודעת פרסום על אירוע בשם יום קהלה ומשטרה לתושבי העיר אלעד, בהשתתפות מפכ"ל המשטרה וראש העיר, כל זה הוא עוד חוליא בשרשרת הנוראה. ומטרתו יחידה לבולל את הציבור החרדי בציבור החילוני והסרת המחיצה המפרדת בין יראי ועובדי ה' לאשר לא עבדו".

    העדה

    לסיום כתבו הרבנים כי "אל הנאמנים אנו קוראים לכל מי שביכולותו להשמיע קול מחאה אם ח"ו יתקיים האירוע הנ"ל ובכדי להסיר חרון אף ה' הנגרמת ע"י חילול ה' הזאת".

    מבדיקת 'אתר 'קול חי' הבוקר- עלה כי תכני האירוע באלעד הותאמו אף לציבור החרדי ולגדרי הצניעות, ותתקיים בו נטו תצוגת הכלים השונים המשמשים את המשטרה, תוך קריאה לשמירה על זהירות ובטיחות ללא ניסיון גיוס וכדו'.

    כמו"כ, חשוב לציין כי האירוע לא מתקיים במוסדות חינוך אלא במקום פתוח שמי שרוצה מגיע ומי שלא לא, וכי הוא מיועד בעיקר למגזר הדתי לאומי המתגורר בעיר – הדורש אירועים מסוג זה.

    האזינו לדברים ב'קו ההגנה' של 'הפלג הירושלמי':



    12 תגובות

    מיין תגובות
    1. 12

      אני לא מבין מה ההתלהבות
      מזמן כבר הוכח שקיצוני ומטורפי העדה וקיצוני ומטורפי הפלג -חד הם
      ובכן כעת זו כבר עובדה מוגמרת!

      1. ובאותה מידה מזמן הוכח שמתוני דגל התורה ואגודה עם מתוני הד"לים ממש חד הם
        וכמו שנכתב הארוע מיועד לציבור הדתי לאומי….

      2. שום התלהבות, יש פה בכיה וקינה על המבולבלים בעם, שבמו ידיהם מביאים על עצמם ועל זרעם אחריהם את ההתבוללות בחילוניות ונושאי דגלה.

        1. אתה שטוף מח! רואים מתגובתיך

      3. את התגובה שכתבתי לא אישרו לי, כי רק את הרבנים של העדה מותר לכנות "מטורפים"

    2. 11

      הי הו, הידד לפסטיבל של אנשי הפלג.
      משועממים, צאו ממחננו!!!!!!!!!!!!!!!!!

    3. 10

      מוזר מדוע הפלס לא פירסמו במודעה גדולה על חילול השבת הכל אצלם נהפך לגיוס וזהו

    4. 9

      לא ניתן לטירוף הקיצוני להשתלט על העיר! בושה! הכת החרדית……. (אל תשכחו שאתם אורחים פה…)

    5. 8

      יצחק:קנאים->חבורה של מפגרים אל תשכחו שהמשטרה יודעת לטפל בכם!!

    6. 7

      פלג ירושלמי תקלטו שמה שתעשו זה קיצוני וצריך לעשות הפוך אם תכריזו על שמירת השבת כפרויקט אז המגיבים אכולי השנאה יהיו בעד חילולה ח"ו
      אגב כמנוי הפלס נדהמתי שלא הוזכר מילה בהפלס על מעצרו של הבחור החתן ממאה שערים ועל ההפגנות שהובילו לשחרורו כך שגם אתם נגועים באינטרסים

      1. מה אתה לא מבין כי ההוא התייצב וקיבל חיול כי לא ענה נכון על השאלון של הדיחוי ולכן זה לא שייך להפלס

    7. 6

      אינני יודע בדיוק מה שהיה שם גם אם זה נכון אז שיקחו אותו לצבא השמד?
      זה נראה פוליטי לגמרי ושוב אישית אני מנוי הפלס ומזדהה עם השקפתם אבל זה מאוד חרה לי ההתהלמות מהמקרה הזה אפילו ידיעה ע"כ הם לא הביאו מה להם שילינו על העיתונים האחרים