צפו • פואד חשף: זה מה שמרן הגר"ע אמר לי בפגישתנו האחרונה

    "קודם כל, ממרן קיבלתי אלפי סטירות לחי, אני אהבתי אותו, מאוד אהבתי אותו. אהבתי גם את הייחודיות שלו"
    דוד לזר No Comments on צפו • פואד חשף: זה מה שמרן הגר"ע אמר לי בפגישתנו האחרונה

    זמן קצר לאחר פטירת מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, סיפר השר והח"כ לשעבר בנימין בן אליעזר, שהלך אתמול לעולמו, על הקשר האישי שלו עם מרן הגר"ע זצ"ל • צפו בתיעוד

    "קודם כל, ממרן קיבלתי אלפי סטירות לחי, אני אהבתי אותו, מאוד אהבתי אותו. אהבתי גם את הייחודיות שלו"
    10:47
    16.04.24
    ידידיה מאיר No Comments on "והיה כי ישאלך בנך": בשורה טובה או רעה?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זמן קצר לאחר פטירת מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, סיפר השר והח"כ לשעבר בנימין בן אליעזר, שהלך אתמול לעולמו, על הקשר האישי שלו עם מרן הגר"ע זצ"ל.

    בראיון שנערך על ידי הרב משה בן לולו בערוץ 'הידברות' אמר בן אליעזר כי "קודם כל, ממרן קיבלתי אלפי סטירות לחי, אני אהבתי אותו, מאוד אהבתי אותו. אהבתי גם את הייחודיות שלו. כולם מדברים היום על היותו מנהיג מפלגה. הפוליטיקה היתה רחוקה ממנו. כל מה שעניין אותו זה היהדות. כל מה שעניין אותו זה תורת ישראל. ואני זוכר את זה משהייתי שר הבינוי והשיכון – על מה הוא דיבר איתי? הוא דיבר איתי על בתי כנסת, על מקוואות ועל קורת גג. וזה העסיק אותו כל הזמן".

    ומה היה בפגישתו האחרונה של פואד עם מרן הגר"ע זצ"ל?, "בפגישה האחרונה הודה לי על כך שסייעתי בידיו לשכנע אנשים להצביע עבור הרב הראשי לבנו שזכה. ואני יודע שמיד כשבנו זכה, הוא אמר תנו לי את פואד בטלפון, והוא הודה לי והודה לי ואמר 'תביאו לי אותו לפה'. באתי, הרב חיבק אותי, נישק אותי, ואמר לי 'שמע, אנחנו חייבים לך חוב עולם'. ואני שמחתי לראותו אותו, כי ידעתי שהוא קצת חולה. וראיתי את הברק בעיניים שלו, וראיתי את שמחת החיים. בשבילי, זה היה הכל", סיפר בן אליעזר ל'הידברות'. צפו.



    0 תגובות