אלו מוצרי חזרה לבית ספר הכי מבוקשים ביד שנייה?

    הרבה מאוד אנשים מבינים כי חבל לזרוק לפח מוצרים שסתם שוכבים בבית ואין בהם עוד שימוש וניתן לעשות מהם כסף נחמד
    משה נתנאל ~ תמונת אילוסטרציה No Comments on אלו מוצרי חזרה לבית ספר הכי מבוקשים ביד שנייה?

    החזרה לבית הספר: כ- 100 אלף איש ביקשו לרכוש מוצרי כתיבה יד שנייה בחודש האחרון • "מי שיבדוק ויעשה סקר שוק יימצא כי הוא יכול לרכוש את אותם מוצרים בהרבה פחות כסף רק בגלל שהם יד שנייה"

    כיתה בבית ספר. אילוסרטציה צילום: Miriam Alster/Flash90
    הרבה מאוד אנשים מבינים כי חבל לזרוק לפח מוצרים שסתם שוכבים בבית ואין בהם עוד שימוש וניתן לעשות מהם כסף נחמד
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת סיומו של החופש הגדול והחזרה לבית הספר, בדק אתר יד2 את הביקוש וההיצע למוצרי כתיבה יד שנייה. מהנתונים עולה, כי המוצרים המבוקשים ביותר הם מחשבים ניידים חיפושים אחר מחשב נייד כשמתחילת השנה ועד היום נרשמו כ- 760 אלף חיפושים מתוכם כ- 94 אלף חיפושים שבוצעו באתר רק בחודש האחרון.

    אחר כך מדורגים מחשבונים 7,120 חיפושים מתחילת השנה מתוכם 925 שבוצעו בחודש יולי האחרון. במקום השלישי ברשימת מוצרי החזרה לבית ספר מיד שנייה הכי מבוקשים מדורגים ילקוטים, עם 6,324 חיפושים מתחילת השנה ועד היום.

    למעשה מתחילת השנה ועד היום כ- 780 אלף איש ביקשו לרכוש מוצרי כתיבה יד שנייה ובכלל זה רק בחודש האחרון בוצעו כ – 100 אלף חיפושים אחר מוצרי כתיבה יד שנייה.

    עוד עולה מהנתונים שפרסם אתר יד2, כי טווח המחירים משתנה בהתאם למוצר. כך למשל מחיר מחשב נייד החל מ- 250 שקל, ילקוט החל מ- 15 שקל ומחשבון החל מ- 10 שקל. עוד ניתן למצוא באתר – לוח החל מ- 35 שקל, מחברות החל מ- 10 שקל, מילון כיס החל מ- 70 שקל, קלמר החל מ- 5 שקל, כסא לתלמיד החל מ- 15 שקל ושולחן כתיבה החל מ- 50 שקל.

    גל עופרים סמנכ"לית השיווק באתר יד2 ציינה כי "הנתונים מלמדים שהרבה מאוד אנשים רוצים לחסוך את העלויות הגבוהות הכרוכות ברכישת סל המוצרים לבית הספר. מי שיבדוק ויעשה סקר שוק יימצא כי הוא יכול לרכוש את אותם מוצרים בהרבה פחות כסף רק בגלל שהם יד שנייה. אנחנו באתר מעודדים את הגולשים לצרכנות נבונה, לסקר שוק והשוואת מחירים כי רק כך ניתן לחסוך על אלפי שקלים בחודש".

    עופרים התייחסה גם לגולשים המוכרים מוצרי כתיבה בלוח ואמרה "מהצד השני, הרבה מאוד אנשים מבינים כי חבל לזרוק לפח מוצרים שסתם שוכבים בבית ואין בהם עוד שימוש וניתן לעשות מהם כסף נחמד – אם זה בגלל שהילד סיים ללמוד והלך לצבא או מחשב ישן שאין בו צורך עוד".



    0 תגובות