"החרדים באים בהמוניהם ומלכלכים את הפארקים"

    הדברים החריפים הללו הם רק קמצוץ מעמודים עמוסים בהסתה נגד המגזר החרדי, וכל זאת רק בעקבות בחירתם של מספר משפחות ליהנות מנופיה היפים של אשדוד.
    יעקב גרודקה 32 Comment on "החרדים באים בהמוניהם ומלכלכים את הפארקים"

    'המקומון' האשדודי שוב מסית נגד המגזר החרדי • "הפארקים באשדוד נכבשים על ידי החרדים, הם באים בהמוניהם ומותירים לכלוך רב" • חבר האופוזיציה: "לתיאבון של החרדים אין גבול, אני קורא לציבור הכללי לפקוד בהמוניו את הפארק ולא לתת לאף אחד למנוע את החופש"

    אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
    הדברים החריפים הללו הם רק קמצוץ מעמודים עמוסים בהסתה נגד המגזר החרדי, וכל זאת רק בעקבות בחירתם של מספר משפחות ליהנות מנופיה היפים של אשדוד.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסתה פרועה באשדוד: "החרדים באים בהמוניהם כובשים ומלכלכים את הפארקים", אלו רק חלק מהביטויים הקשים שנרשמו במקומון "השבוע באשדוד" המתפרסם מדי יום שישי למגזר החילוני בעיר.

    אין זו הפעם הראשונה שמערכת המקומון ובעליו בוחרים להשמיץ את החרדים ומאשימים אותם ב"הריסת העיר". למנחם גלילי מבעלי העיתון ועורכו הראשי יוסי אסולין חשוב מאוד לפרסם כי החרדים המבקרים, מבית שמש בני ברק ואלעד, מלכלכלים ומזהמים את הפארקים באשדוד.

    "החרדים באשדוד, שכמעט השלימו את ההשתלטות על החלק המזרחי ברובעים שלמים כמו ג' ו' ח' וט', בדירות מגורים ומוסדות ציבוריים עברו לחלק המערבי: לרצועת החוף. זה החל כבר לפני כמה שנים, שפארק אשדוד ים נכבש לגמרי בימי החופש והחגים על ידי החרדים והמשיך לחוף מיעמי בפארק ה'פיראטים' ופארק לכיש. הם באים בהמוניהם ומותירים לכלוך רב", נכתב במקומון נגד החרדים.

    חבר האופוזיציה במועצת העירייה עו"ד נעים שומר הצטרף לחגיגה ובראיון למקומון הוא תקף את החרדים ואמר כי "החרדים מבקשים להתרחק מפארק אשדוד ים ואני מצטרף אליהם וקורא לציבור החרדי להדיר את רגליו מהפארק ולעיריית אשדוד להרבות באירועים כאלה לכל המשפחה מילדים, בני נוער ובוגרים. מעבר לגיחוך שדבריהם בכתבה בעיתון החרדי "בכותרות" מעלים באדם חילוני כמוני, אני צופה מהניסיון שלנו בעבר שהם ינסו להשתלט על הפארק. החרדים מתנהלים בשלבים ובצורה מסודרת. היום קוראים לציבור להדיר רגליים, מחר ידרשו לקבל ימים נפרדים רק לחרדים עם פעילות שלהם. זאת אני למד על סמך העובדה שיש להם ימים נפרדים בחוף הים ולאחרונה דרשו וקיבלו ימים נפרדים בבריכת 'בית לברון'".

    de861b58-87c4-4376-8882-5f3eb31df41e

    חבר המועצה הוסיף כי "לכן, אני חושש שהשלב הבא הם ידרשו להקצות להם ימים נפרדים בפארק עם פעילות נפרדת לחרדים. כלומר ההשתלטות של חרדים על העיר אשדוד תעלה מדרגה. לא רואים את הסוף כי לתיאבון שלהם אין גבול. אני קורא לציבור הכללי לפקוד בהמוניו את הפארק, לעשות אירועים ואת ענייניו ולא לתת לאף אחד למנוע מהם את החופש".

    ראוי וחשוב לציין כי דעתו של המקומון – היא דעת יחיד בעיר, כיוון שבאשדוד עצמה מתגורר ציבור חרדי ודתי גדול, שבשונה מהגסות של המקומון – מקבל את הציבור החרדי בצורה יפה מאוד.

    תגובת המקומון טרם התקבלה, לכשהיא תתקבל – היא תפורסם לאלתר.



    32 תגובות

    מיין תגובות
    1. 32

      הקטע הזה מאוד נכון:
      "ראוי וחשוב לציין כי דעתו של המקומון – היא דעת יחיד בעיר, כיוון שבאשדוד עצמה מתגורר ציבור חרדי ודתי גדול, שבשונה מהגסות של המקומון – מקבל את הציבור החרדי בצורה יפה מאוד."
      למעשה מה שתעשה יהיה לא טוב: תגיד לא לדרוך בפארק – זה תרגיל לשיטתו. תבוא לפארק הוא יגיד שהם באים בהמוניהם.
      זה הגיון בריא…

    2. 31

      א.הדברים נכונים מאוד , וכבר כמה פעמים ראינו שהחרדים מלכלכים עושים פיקניק מנגל וכו' ולא מנקים אחריהם בא לא נתעלם מהמציאות .
      אבל ופה בא ה'אבל' הגדול אין זה רק החרדים ובהחלט הרבה מהציבור החילוני לא רק מטנפים אלא שוברים משחיתים ומזיקים את הגינות והפארקים וא"כ מה משמיצים אותנו בעיתונות החילונית חתיכות חלאות אדם, כולירות, חוליגנים, ברברים ,.
      ולסיום "פקקטע מיט א דרעק"!!!!!!!!!!!

    3. 30

      אהבתי שטטשו את התמונה מטעמי צניעות

      1. זה מטעמי צינעת הפרט.

    4. 29

      זוכרים זהו בדיוק סגנון ההסתה של נתניהו בים הבחירות

    5. 28

      במרום נווה (רמת גן) אותו סיפור… צריך להיפטר מהחרדים

      1. חלאת המין האנושי כולירע חוליגן ברבר צועני

    6. 27

      איזה חוצפנים, מי הרשה להם לצלם מתרחצות בים ועוד לפרסם בריש גלי?

      וברור ילד אחד וכלב לא יכולים ללכלך,

      אבל מה עם הקופה השמנה שהציבור החרדי משלם על האטרקציות בעיר?על זה לא מדברים אההההה???

    7. 26

      מה שהולך בחוף החרדי של אשדוד זה גועל נפש מרוכז דהיינו רכז של גועל נפש

      1. ומה אם החופים של החילונים

        1. בחוף של החילונים זה לא קורה , וזה או בגלל שלחרדים יש הרבה יותר ילדים מהחילונים או שאנו פשוט לא מתורבתים וזה חילול ה' כי אני ראיתי ביום שני ליפני שבוע הייתי שם בחוף החרדי ופתחו את השער של החוף החילוני וראיתי שהכל שם זורם אין צפיפות ואין זבל אני מצטער להגיד לכל מי שיחשוב כך התמונה הזו אמיתית לחלוטין ואין מי שיחלוק עלי שזה נראה יותר כמו גטו בשואה בתמונה ודרך אגב החוף שלנו מידי קטן והיה הרבה צפיפות כדי לשבת ברוגע במים הייתי צריך להכנס 200-300 מטר קדימה אבל בכל אופן היה כיף ויש עוד תופעה אצל החרדים שהם מתלבשים בחוף וזה מגעיל אותי לראות את זה אם כל הזבל והחול מה א"א לסוע לבית להתקלח ולהתלבש כמו בן אדם ועוד תופעה שאנשים אכלים בחוף וזה מה שגורם לזבל שסתם כך לא טוב לאכול ליפני שהולכים לים או בים כי כשניכנסים יש לחץ של המים ואז אפשר להקי בקיצור אם התופעות האלו יתמגרו גם אם יהיה מלא אנשים החוף יראה אחרת!!!!!!!!

    8. 25

      ומה עם הקריוקי בטבריה ?
      גם חילונים עושים רעש ומפריעים , אף אחד לא התלונן

      1. החילונים פתחו מועדון באשדוד ים לפחות ביום שילשי האחרון

      2. התמונה הזו מזכירה לי את השואה כשהייתי קטן

    9. 24

      חברים, מלחמת השמצות לא תעזור. כל אחד מאיתנו, צריך לנקות אחריו ולא משנה חילוני או דתי.
      קיבלת מקום נקי – תשאיר אותו נקי. די לשנאה ולהשמצות.

      1. צודק!!
        וביננו, אם היו לחילונים, חצי ילדים ממה שיש לנו, לא היו רואים את הגנים מרוב זבל!

    10. 23

      אנטישמים בגרמניה זה התחיל בהדרת יהודים מישיבה על ספסלי רחוב גלילי בסה"כ מטומטם שמחפש כותרות ומתנסח בנוסח שטרימר

    11. 22

      שיתחילו להציב יותר פחים בכל פארק ולא רק שתיים בפארק ואז נוכל לשמור על הניקיון!!
      אתמול הייתי בפארק לכיש והיו שם ממש מעט פחים והם היו מפוצצים!!

    12. 21

      תארו לכם
      אם הוא היה מחליף ובמקום חרדים היה כותב אתיופים
      רק מה הוא יודע שאנחנו עדיני נפש ואפשר להשתמש בנו כפלטפורמה

    13. 20

      הלו גלילי תרגע ללפיד יש מספיק שטרימרים אנטישמים הוא ממילא לא צריך אותך במפלגה שלו כך שחבל על המאמץ אם לזה אתה פוזל

    14. 19

      בושה ליהדות מרוקו שאחד מבניה שונא חרדים מילא אם הוא היה אשכנזי

    15. 18

      מספר משפחות???? מדובר פה על כמויות של אוטובוסים שמזרימים אנשים . מביאים אותם מחוץ לעיר. והם…יושבים להם בזמן שהבת הגדולה שומרת על הקטנים.

    16. 17

      תקשבו אין מה לומר יש צדק בכתבה , אבל אסור להכליל את כל הציבור כי זה ממש לא כולם יש אנשים שלא איכפת להם ניקיון וסדר לדוגמא הינו בפארק חילוני וכמובן יש חרדים ופה ושם חילונים עשינו על האש אנו מאוד שומרים על סדר ניקיון השארנו נקי [קידוש ה'] לידינו היו כמה משפחות ביחד[המשפחה המורחבת] שעשו גם על האש אבל בושה וחרפה השאירו [סליחה על המילה מסריח]זה היה חילול ה,' החילונים שם קפצו על ההזדמנות ורק קיללו אותנו בינם לבין עצמם אבל בקול. אבל זה לא אומר בכלל שהם לא מסריחים בפארקים הם לא צדיקים תמימים וגם …. אסור להכליל!

    17. 16

      תקפצו טנגו בזיגזג, אנחנו נהנים ואתם משלמים, פראיירים.

      1. תרקדו קדאצ'קה על הידים אנחנו נהנים ואתם משלמים, פראיירים.

    18. 15

      הגיע הזמן לעשות סדר ולסכם את מגוון התגובות
      1.צריך בימים עמוסים להוסיף פחים ענקיים ולנקות מידי פעם אולי להוסיף פועלי נקיון
      2.גם חרדים וגם חילונים יש אנשים נקיים יותר ויש פחות (ראיתי אוטובוסים בקווים חילונים עם ריפודים קרועים או השחתת רכוש ציבורי בתחנות או גרפיטי כמו"כ תבדקו את הפארקים יום לאחר יום העצמאות ) כל אחד צריך להשתדל ולנקות והכללת אוכלוסיות זה גיזענות
      3.אין ספק מי שמשאיר מקום בצורה לא סבירה גורם לחילול ה' כמובן אם היה לו אפשרות לנקות שיש פחים במקום
      4.גלילי הוא סתם גזען שמחפש להבנות על שינאה לחרדים וצריך לתבוע אותו על הסתה
      5.מי שמפריע לו לראות חרדים שיצא לו העיינים אנחנו כאן כדי להשאר
      6.זה היה טעות היסטורית להריץ מועמד חרדי בבית שמש החילונים רדופים שכובשים להם את הערים וזה הסיבה שאף ר"ע לא רוצה חרדים הוא חושש שלא יעיפו אותו מהכסא מה רע בר"ע חילוני שנותן לציבור את צרכיו ויודע שאם יזלזל ביום פקודה יבאו איתו חשבון משא"כ אבוטבול מזלזל גם מזלזל וד"ל
      7.התקשורת החרדית לא צריכה להתייחס לכל מפגר שמחפש צומי לפני חצי שנה גלילי גם עשה את אותו כתבה מתי שהוא רוצה רייטינג הוא כותב על החרדים כותרת פרובוקטיבית ומיד מוצף ברעיונות בקווי הנייעס