"לא על כל דבר מפרקים את הקואליציה"

    גפני הטעים כי ''לפני שבועיים גילינו עבודות של הרכבת וח''כ מקלב מנע עבודות בבאר שבע ודימונה בשבת האחרונה. כרגע יש עבודות בתל אביב ואני מקווה שזה יבוטל''
    אבי יעקב 6 Comment on "לא על כל דבר מפרקים את הקואליציה"

    בזכות המפגש עם העיתונאים החרדיים: נתניהו צלצל לגפני ובירר אודות העבודות בשבת ברכבת • גפני בראיון למהדורה המרכזית: "לצערינו גם בשבת נוסעים שם ולכן אפשר לסגור את הכביש בימי חול" וגם על היועצים החרדיים של ראשי העיר

    גפני צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    גפני הטעים כי ''לפני שבועיים גילינו עבודות של הרכבת וח''כ מקלב מנע עבודות בבאר שבע ודימונה בשבת האחרונה. כרגע יש עבודות בתל אביב ואני מקווה שזה יבוטל''

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם עיתונאים חרדיים ובמסגרת השיחה הוא הופתע לשמוע על הנושא והבטיח לטפל. נראה כי הטיפול הגיע מהר ואולי העניין ייפתר וחילול השבת ימנע בעז"ה.

    ח"כ משה גפני אמר הערב למהדורה המרכזית בהגשת אריה ארליך כי "שוחחתי עם ראש הממשלה לאחר הפגישה עם העיתונאים החרדיים, הוא יצר איתי קשר ובירר על חומרת הדברים. אמרנו בשיחה כי לצערינו גם בשבת נוסעים שם ולכן אפשר לסגור את הכביש בימי חול".

    כמה רחוק אתם מוכנים ללכת?
    אנחנו לא על כל דבר מפרקים קואליציה. לא מודדים מרחקים בזה אלא עושים הכל על מנת שעבודות לא יעשו בשבת. מקלב כבר מנע כמה עבודות כאלו בשבועות האחרונים.

    גפני הטעים כי "לפני שבועיים גילינו עבודות של הרכבת וח"כ מקלב מנע עבודות בבאר שבע ודימונה בשבת האחרונה. כרגע יש עבודות בתל אביב ואני מקווה שזה יבוטל".

    לשאלת המראיין סביב המתקפה שלו נגד יועצים חרדיים של ראשי ערים חילוניים הוא אומר כי "אצלי לראש עיר או יועץ לח"כ זה לא דבר פסול אם הוא הולך לפי הקו של היהדות החרדית".

    אתם בקואליציה של ראש עיריית ירושלים…

    אנחנו שאלנו את גדולי ישראל וקיבלנו הוראה ללכת לקואליציה, אולי זה ישתנה אם המצב ילך ויעשה רע.

    ברקת מנסה להסתדר עם כולם?

    ניר ברקת עושה מאמצים להתקרב ליהודות החרדית. לברקת יש אג'נדה שבית ספר שמתפנה והיה של ממ"ד או חילוני הוא לא יעבור לחרדי ולא משנה שכל השכונה חרדית וקריית יובל היא ההוכחה. אנחנו סובלים סבל רב.

    למה אתה מתנגד למכירת הפניקס?

    הפניקס ניסו לקנות חברות בעבר וזה לא אושר להם. הממשלה אין זה תפקידה לאשר את המכירה אבל לוקחים את כל כספי הביטוח של הישראלים שהשקיעו שם ומעבירים את זה לסינים. הסינים עד היום קבלו ציון לא גבוה בשמירה על כספי החוסכים שלהם ולכן אנחנו מתנגדים לדבר הזה.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      גפני מרגיש קיסר הוא לא יודע שהמון הנשים חשבו שהעולם לא מסתדר בלעדיהם והחיים רק משתפרים גפני תרגיע.איו עוד מלבדו זה הקדוש ברוך הוא ולא אף אחד מהחברים שלך. והוא גם לא בכיס שלך

    2. 5

      גפני מחלק הגיהנום, מתנהל בצורה מטופשת ומבזה את היהדות החרדית.

    3. 4

      יהדות התורה והשבת העם אתכם!. עלו והצליחו! מאבקכם על השבת הוא מאבק העם.

    4. 2

      גפני יודע לצעוק ולריב.
      כדאי שיתחיל להתנהל בתוך מפלגתו בכבוד ובאחריות

    5. 1

      כן אפשר לחשוב מזה גפני