"שמותיהן של הבנות שלא התקבלו עוברים לזהבי ומרגי"

    היה דרישה להקים גן ממלכתי דתי ברמה ג'. אנחנו טענו שיש מעל 20 גנים קיימים בדירות וכו'. בנינו כעת כמה גנים ואנחנו חשבנו שזה לא הגון להקדים את הדרישה החדשה לפני כל מי שמחכה. ברוך ה' הגענו להבנות
    אבי יעקב 2 Comment on "שמותיהן של הבנות שלא התקבלו עוברים לזהבי ומרגי"

    צביקה כהן לא מהסס ושולף את נשק יום הדין נגד מנהלים סרבנים אבל מקווה שהשפיות תגבר • צוריאל קריספל התמודד בהצלחה עם בית ספר ותיכון שנסגרו אבל חושש מרעשי רקע • ישעיהו ארנרייך מספר למה לא יפתח גן ממ"ד בשכונת רמת ג'

    היה דרישה להקים גן ממלכתי דתי ברמה ג'. אנחנו טענו שיש מעל 20 גנים קיימים בדירות וכו'. בנינו כעת כמה גנים ואנחנו חשבנו שזה לא הגון להקדים את הדרישה החדשה לפני כל מי שמחכה. ברוך ה' הגענו להבנות
    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד שבועיים תיפתח שנת הלימודים הבאה והאחראים על אגפי החינוך בעיריות מנסים לנשום לרווחה. במהדורה המרכזית בהגשת בצלאל קאהן הוא שוחח עם מספר מנהלי אגפים כדי לשמוע מהם על ההכנות והבעיות.

    ישעיהו ארנייך מחזיק תיק החינוך בבית שמש אמר בשידור כי את הדיון סביב את מי נקבל ומי לא נקבל – סיימנו. "מבחינתנו כל הבנות התקבלו לסמינרים ובפועל המנהלים משחקים קצת עם הבנות, אבל לא תהיה להם ברירה. מדובר על פחות מעשר בנות. בשנה שעברה בתקופה הזו עדיין לא סיימנו לשבץ בפועל".

    לדבריו "פתיחת שנת הלימודים זה אתגר. נדרש הרבה דברים להתמודד עימם, קליטה, בתי ספר, גנים, ועוד ועוד. יש בניינים, יש קראוונים ועוד לא דיברנו על רמה ג' בעיר".

    מה היה עם הגן הממלכתי?

    היה דרישה להקים גן ממלכתי דתי ברמה ג'. אנחנו טענו שיש מעל 20 גנים קיימים בדירות וכו'. בנינו כעת כמה גנים ואנחנו חשבנו שזה לא הגון להקדים את הדרישה החדשה לפני כל מי שמחכה. ברוך ה' הגענו להבנות.

    מה קורה ביסודי?

    460 כיתות חסרות בשכונות הוותיקות. מדובר ב460 כיתות שמתמודדים איתם ואנחנו משתדלים להתמודד עם זה. במלחמת הסכמי הגג עם משרד השיכון אנחנו עומדים על זה שלפחות בשכונות החדשות לא נעמוד כעניים בפתח.

    גם צוריאל קריספל מ"מ ראש העיר אלעד מרוצה: "בגדול אנחנו מרוצים. התמודדנו עם כמה סוגיות חדשות כמו בית ספר יסודי עם 138 בנות שנסגר והיינו צריכים לשבץ וגם בי"ס תיכון עם 4 כיתות ששיבצנו. יתכנו רעשי רקע מצד כמה בנות ששאפו למקומות אחרים אבל אגף החינוך עשה את המירב והמיטב".

    ובצד המנהלים גם יש חיוכים?

    בתיכונים כולם נקלטו. ביסודי יש בעיה עם משפחה אחת או שניים, אבל אנחנו רגועים בזה. מה שהיה שנה שעברה לא יראה השנה.

    צביקה כהן סגן ראש עריית ירושלים ומחזיק תיק החינוך החרדי מספר כי הרשות המקומית שתפקידה לשבץ וכל הבנות שובצו. "שמותם של 20 בנות סמינר שיש להם בעיה עם המוסדות יובאו מחר לאיציק זהבי מנהל המחוז החרדי וליעקב מרגי יו"ר ועדת החינוך ואני מקווה שהשפיות תנצח".

    ביסודי יש לנו 107 אלף ילדים. עולים בכמה עשרות כיתות א' וכיתות גן. מדובר על עבודות קדחתניות ואני מקווה שהכל יסתדר.

    מה עם בית הספר בקרית יובל?

    כרגע יש שם בנות מכיתות א -ה. מדובר על קרוב ל-500 בנות. מנכ"ל החינוך העצמאי היה היום בעירייה אצל ראש העיר ומנכ"ל העיריה. כרגע מדובר על כך שכל הבנות הולכות לבית הספר החדש. אם הייתי מקבל החלטה בעצמי אזי המבנה היה בתוך קרית יובל אבל אני חלק מקואליציה ואני מגבה את ראש העיר. אני מזכיר שלא תמכנו בו בבחירות אבל כיום אנחנו בקואליציה שלו ואנחנו בהחלט שותפים, אם יש בעיות צריך לפנות לרבנים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה יעשו האשכנזיות שלא יתקבלו

    2. 1

      ירגישו על בשרם מה עושים לספרדיות מאז ועד עולם