חבל ארץ שלא הכרתם: ב"כרמלים" כבר טיילתם?

    קובי פינקלר No Comments on חבל ארץ שלא הכרתם: ב"כרמלים" כבר טיילתם?

    דווקא בימים שכולם אוהבים לנוע לכוון צפון עם חמש עצירות בדרך ופקקים אינסופיים נעים להכיר חבל ארץ קסום וקרוב אלינו עניין של שעה כמעט מכל מקום ויש לנו כל מה שצריך בשביל טיול מושלם • תכירו את כרמלים

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דווקא בימים שכולם אוהבים לנוע לכוון צפון עם חמש עצירות בדרך ופקקים אינסופיים נעים להכיר חבל ארץ קסום וקרוב אלינו עניין של שעה כמעט מכל מקום ויש לנו כל מה שצריך בשביל טיול מושלם

    תעודת זהות: כרמלים

    חבל ארץ מרהיב ביופיו, המשלב חופים יפיפיים, אזור הררי ירוק, נוף טוסקני של כרמים ומטעי פרי ומושבות ציוריות. בימים אליו תוכלו למצוא מגוון פעילויות לכל המשפחה, גם בשעות היום וגם בין ערביים רגע לפני השקיעה.

     

    מפגשים ביער: טיולי משפחות

    למה?
    לזכור שבארץ שלנו יש עוד קצת ירוק (ולא הכל אכלו כרישי הנדלן)

    סיורים קסומים בין ערביים, בנופיו הפסטורליים של הכרמל, בתוך יערות ירוקים בין עצי האלון ושיחי האלה. הסיור כולל כניסה למעין נסתר ושכשוך במימיו הקרירים. במהלך הסיור מפגשים משעשעים עם שחקנים בדמויות מתחלפות.

    הסיורים יתקיימו בימי חמישי  לפרטים: 04-9841114

     

    עתלית: מסע אל העבר

    למה? ארץ ישראל נקנתה ביסורים ובסיפורים

    משחק לילה חווייתי במחנה המעפילים עתלית
    בואו להתרגש מלילות לבנים במחנה המעפילים עתלית. מפגש עם סיפורי מעפילים, מסלול הליכה בחוף הים, היתקלות במארב בריטי והגעה לארץ המובטחת.

    לפרטים: 054-9986901, טל: 050-4433751, אוריאן:052-8786898
    עוד בעתלית
    פעילות קיץ חווייתית במלח הארץ

    למה? לבדוק מה מלוח יותר הים או 'מלח הארץ'
    חוויה משפחתית
    לפרטים והרשמה לפעילות: 04-9549561
    בתים פתוחים ברובע העתיק של הכפר הדרוזי עוספיא

    למה? לגלות את הסודות מאחורי הכפר (וגם ללמוד קצת על הכנסת אורחים)

    על רכס הכרמל מול ירוק משגע  ונוף ים יפיפה, שוכן בשלווה הכפר הדרוזי עוספיא, הידוע במסורת מפוארת של קבלת אורחים. אתם מוזמנים להתענג על מאכלים מסורתיים ולשמוע את סיפורה המרתק של העדה הדרוזית שאך מעטים יודעים עליהם באמת. הסיור מלווה במדריך דרוזי עם חיוך גדול ואהלן וסהלן לבבי ומתנהל לאורכו של הרובע העתיק והיפהפה של עוספיא. בסיום הסיור ביקור וארוחה בבית משפחה דרוזית. אחרי הכרות קצרה עם אם המשפחה היושבת כבר למרגלות הטבון נוזמן אל ה"מדפה" חדר האורחים של המשפחה והחדר יתמלא במגשים ענקיים עמוסים כל טוב באוכל מהמטבח הדרוזי האותנטי. הארוחה כשרה עם תעודת כשרות ומשגיח כשרות נוכח במקום.

    האירוח בתיאום מראש בלבד בטלפון: 0524535100, 04-8399125

    מותנה במינימום 15 איש

    20160810_111729_resized_1 (2)

     

    פארק דיג וחוות פרפרים

    למה?

    בא אליי פרפר נחמד

    בברכות הדגים של קיבוץ מעין צבי, להקות של צפרים מסוגים שונים. בינות לצמחי המים ניתן להבחין בסיקסקים, באנפות אפורות ובלהקות של שקנאים האורבות לדגים. "שקנאי ממוצע" מספר עפר שנער מנהל פארק הדיג במעין צבי "אוכל ק"ג וחצי דגים ביום וברכות הדגים באזור ממלאות את צרכיו בצורה יעילה".

    ואחרי כל הצפרים, לפארק הדיג הנפלא במעין צבי. שוכרים חכה, מצטיידים במזון והרבה סבלנות ועל רקע שפך נחל דליה, מתחילים לדוג. כל עונה מתאימה, תמיד פתוח וזמין ומי שמחפש מנוח ומרגוע אחרי שבוע מתיש של עבודה זה בהחלט מקום מתאים. אם הצלחתם לדוג, משלמים עבור הסחורה ויש לכם גם דגים לשבת. פשוט כיף.

    בכניסה לפארק,הקים אילן בן יוסף- מבודדי מגדלי הפרפרים בארץ, בית גידול מרתק לפרפר "זהו תחום מרתק מבחינת העיסוק אך מסובך ביותר במובן החקלאי- ביולוגי" אומר אילן "פרפר חי ימים בודדים ועל כן כל הזמן יש להכניס לחממה פרפרים חדשים. בעצם מאחורי כל חממת פרפרים מתחבא מערך גידול שלם של זחלים רעבים. מטרת הביקור בחווה היא ליצור חיבור בין האדם לפרפר- אחד היצורים המעניינים בעולם. בנוסף למפגש המיוחד עם הפרפרים ייהנו הילדים גם מסדנאות יצירה במקום", הוא מספר /טל. לבירורים : 04-6391603

     

    מי קדם –

    למה?
    נקבה, מים צוננים, מערה ופנס מתכון לחוויה בלתי נשכחת

    סיור מרתק באתר מי קדם לאורך מפעל המים המופלא של קיסריה העתיקה, שהוקם בתקופה הרומית – הביזנטית, על מנת לספק מי שתייה ומים לחקלאות לתושבי עיר הנמל הגדולה- קיסריה. במהלך הסיור ייהנו המבקרים ממסע רטוב והרפתקני בתוך נקבת המים הנמצאת מתחת לפני האדמה. הסיור בנקבה מלווה בהדרכה ובסרטון קצר לפני הירידה לאמה. יש להצטייד בפנסים, נעלי הליכה במים ובגדי החלפה.

    גובה המים עד 70 ס"מ. שעות פתיחה בחופשת הקיץ א'-ה'  9:00-16:00. יום ו' 9:00-13:00

     

    חווית הרוכבים: רכיבה בלב יער פראי ומתחם ענק לכל המשפחה
    למה? סוס מנצח לא מחליפים

    מתחם פעילויות אקסטרים וקמפינג "סוויטה בטבע"
    רכיבה על סוסים | נהיגה ברכבי שטח | בריכה על קו הנוף
    מסעדת בוקרים בשרים על האש | קמפינג VIP  מפנק במיוחד
    בועות סבון | מגלשת מים | מופעי מעגל מתופפים ועוד…

    אתר חווית הרוכבים, צומת בית אורן

    להזמנות: 04-8248474

    20160810_112320_resized_1

     

    ים כרמל: מרחב אטרקציות ביער עופר עם שפע פעילויות אתגריות

    למה? לגלות מה קורה כשים, נוף ומתקני אקסטרים נפגשים

    אתר "ים כרמל" מזמין אתכם להשתעשע בשלל אטרקציות לכל המשפחה, לחגוג אירועים וליהנות מימי גיבוש עסקיים גדושים בשלל פעילויות ואירוח. ים כרמל משקיף אל נוף מרהיב ועוצר נשימה של חורש טבעי אל מול הכחול של הים התיכון. באתר מגוון אטרקציות: מגלשת הרים אקסטרימית בתוך היער, מסלול אבובים יבש, אומגה, קיר טיפוס, גשרי חבלים באויר ועוד.

    ליצירת קשר ושעות פתיחה:

    טלפון: 04-8733773

    כתובת: יער עופר, חוף הכרמל (מול מושב צרופה)מצאו אותנו ב-WAZE: ים כרמל

     

    מוזיאון אוצרות קיסריה
    למה? לזכור שמאז ומתמיד קיסריה הייתה שייכת לעשירון העליון

    בליבו של קיבוץ שדות-ים, שוכן האוסף הגדול ביותר של האוצרות שנמצאו ברחבי קיסריה. בביקור במוזיאון נחזור בזמן ונחייה את הוואי החיים בקיסריה. מה עיטר את המקדשים, הרחובות, הבתים. במה השתמשו בחיי היום-יום – מטבעות, תכשיטים, משחקי ילדים, כלי מטבח ועוד.

    לפרטים נוספים: 04-6364367

    עוד בסביבה:

    טורנדו בשדות ים
    למה? להשאיר את הלב על החוף ולשכוח מהעולם.

     

    חוויה יפנית בעין הוד
    למה? לתת כבוד לארץ השמש העולה

    מפגש חוויתי למשפחות, בבית משפחת ימגוצ'י בכפר האמנים עין הוד. במהלך המפגש נכיר את הבית היפני המסורתי והמנהגים במשפחה, נדגים לבישת קימונו, נלמד על הכתב היפני המיוחד, נתנסה באמנות קיפולי הנייר ונשתתף בטקס תה מסורתי
    בימי שלישי במהלך אוג'  23.8,30.8  בשעה 11:00

    בהרשמה מראש בטלפון:   050-7548009

     

    איפה ישנים???

    מלון תולי עדן

    במיקום מושלם, בין חיפה לתל אביב, בלבו של אזור ירוק ומטופח במושבה זיכרון יעקב מחכה לכם מלון עדן אין תולי. במלון 96 חדרי אירוח נעימים ומזמינים המוקפים במדשאות רחבות, לובי ואזורי ישיבה ומנוחה לא פורמליים, בריכה פעילה ומוצלת בחודשי הקיץ, מגרש כדורסל, בית כנסת, אולמות וכיתות פעילות.חדרי האירוח מרוהטים בקפידה וכוללים טלוויזיה, מיני בר וערכת קפה.חנייה חופשית לאורחי המלון וחדר אוכל כשר המציע ארוחות עשירות ומגוונות.

    טלפון: 04-9123197

    מלון עלמא

    מלון אלמא בזיכרון יעקב, זכה לדירוג הכוכבים הגבוה ביותר – 5 כוכבים פלוס בשיטת הדירוג האירופאית ונכנס לרשימה יוקרתית של מלונות בארץ ובעולם.

     



    0 תגובות