ר"י חברון הגר"ד כהן: "בעניינים של תורה יש ב"ה אחדות מלאה"

    admin2 No Comments on ר"י חברון הגר"ד כהן: "בעניינים של תורה יש ב"ה אחדות מלאה"

    לרגל פתיחת ישיבות בן הזמנים בירושלים נערך אמש ברחבת דוידסון למרגלות הכותל המערבי קומזיץ מיוחד לבחורי הישיבות • ר"י חברון הגר"ד כהן: "אנחנו רואים שבעניינים של תורה אין מחלוקות" • הגר"י כהן ר"י יקירי ירושלים: "אתם שומרי החומה האמיתיים" • גלריה מורחבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לרגל פתיחת ישיבות בן הזמנים בירושלים נערך אמש ברחבת דוידסון למרגלות הכותל המערבי קומזיץ מיוחד לבחורי הישיבות, עם הופעה של הזמר אברימי רוט ומקהלת מלכות בניצוחו של המעבד אהרלה נחשוני ולהקתו.

    הקומזיץ נערך במימון האגף לחינוך חרדי בעיריית ירושלים בראשות סגן ראש העיר צביקה כהן בשיתוף עם סיעת יהדות התורה.

    יו"ר סיעת יהדות התורה בירושלים אליעזר ראוכברגר ציין בדבריו את שיתוף הפעולה בין הסיעות בירושלים והביע את שמחתו על כך. בסיום דבריו הודה לסגן ראש העיר צביקה כהן, ולמ"מ רה"ע יצחק פינדרוס על עזרתו הרבה בהקמת ותכנון הפרוייקט, וכן למנהלי הפרויקט יוסי ניאזוף ומשה מילר.

    ר"י חברון הגר"ד כהן שהגיע להשתתף ולחזק את בחורי הישיבה אמר בדבריו שהוא שמח על האחדות ושיתוף הפעולה בין הסיעות ש"ס ויהדות התורה: "נכון שיש פוליטיקה אבל אנחנו רואים שבעניינים של תורה אין מחלוקות. אלא יש ב"ה אחדות וכולם עובדים בשיתוף פעולה מלא".

    הגר"י כהן ר"י יקירי ירושלים אמר בדבריו כי הוא מתרגש לראות את מאות בני התורה שעוזבים חיי שעה ועוסקים בחיי עולם. "אתם שומרי החומה האמיתיים. הקב"ה שמח בכם."

    סגן ראש העיר צביקה כהן שנבצר ממנו להגיע מסר לבאי האירוע שזו "משאת חייו לגרום לאחדות ולשיתוף פעולה בין הסיעות למען בני הישיבות אשר בזכותם העולם מתקיים".



    0 תגובות