בתא מטען של מאזדה משפחתית: מאות ק"ג בשר מוברח

    ברכב, שיצא מהכפר ברטעה הפלסטיני, נמצאו כ-300 ק״ג בשר שהוברחו לשטחי ישראל
    בנצי לייזרוביץ No Comments on בתא מטען של מאזדה משפחתית: מאות ק"ג בשר מוברח

    כ-300 ק"ג בשר מוברח משטחי הרשות הפלסטינית נתפס בפעילות של המועצה לענף הלול • "בשר זה מסוכן לבריאות הציבור, אנו מבקשים מהציבור להקפיד לרכוש בשר, עוף וביצים במקומות מוכרים הנמצאים תחת פיקוח"

    ברכב, שיצא מהכפר ברטעה הפלסטיני, נמצאו כ-300 ק״ג בשר שהוברחו לשטחי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפעילות של מפקחי המועצה לענף הלול שהתקיימה אמש (רביעי), לאיתור הברחות ביצים משטחי הרשות הפלסטינית לשטחי מדינת ישראל, נעצר רכב חשוד, הנראה למפקחים כעמוס לביקורת על-ידי מפקחי אגף הפיקוח.

    ברכב, שיצא מהכפר ברטעה הפלסטיני, נמצאו כ-300 ק״ג בשר שהוברחו לשטחי ישראל. בשר מוברח זה, אשר הובל ברכב פרטי וללא קירור, ומהווה סכנה חמורה לבריאות הציבור הועבר להשמדה על-ידי מפקחי אגף הפיקוח ובהוראת הווטרינר הרשותי. מפקחי המועצה לענף הלול עושים כל שביכולתם על מנת למנוע הברחות מסוג זה במטרה לשמור על בריאות הציבור.

    החשוד בהברחת הבשר הינו צעיר תושב אחד הכפרים באזור הצפון.

    לדברי אורי דרזי, מנהל אגף הפיקוח במועצה לענף הלול :"בפעילות שערכנו לאיתור ביצים מוברחות, זיהינו רכב חשוד ועצרנו את הנהג לביקורת. במהלך הביקורת התגלו ברכב מאות ק"ג של בשר מוברח, אשר הובלו בתנאים לא נאותים וללא קירור. בשר זה מסוכן לבריאות הציבור, אנו מבקשים מהציבור להקפיד לרכוש בשר, עוף וביצים במקומות מוכרים הנמצאים תחת פיקוח. בנוסף, יש להקפיד לרכוש מוצרי בשר, עוף וביצים באריזה מקורית, סגורה ונקייה עם התוויה וסימון של תאריך ייצור ותאריך תפוגה".

    תמונות: המועצה לענף הלול



    0 תגובות