ר"ע ב"ב הורה למחלקות העיר להתקין אינטרנט מסונן

    עפר גדנקן No Comments on ר"ע ב"ב הורה למחלקות העיר להתקין אינטרנט מסונן
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רע בב וצוותו  עם מנהלי רימוןראש עיריית בני-ברק, הרב חנוך זייברט, הנחה את מחלקות העירייה להתקין 'אינטרנט רימון' כברירת מחדל ראשונה במחשביהן. הרב זייברט סיפר על ההנחיה בעת ביקור במטה 'אינטרנט רימון' בגבעת שמואל, שם הוצגה בפניו הטכנולוגיה של החברה.

    'בזק' סיימה את השלב הראשון בניסוי הסיבים האופטיים והכריזה כי הצליחה לספק קצב גלישה של 1 גיגה. מהחברה נמסר כי הושקעו עד כה בניסוי יותר מ-10 מיליון שקל. יקי זנו, סמנכ"ל טכנולוגיות ב'בזק' מסר: "בזק תרחיב את ניסוי ה-G.fast שיגיע למודיעין, חיפה, ראשל"צ, שדרות, תל אביב, גני תקווה וטורעאן. בכך תהיה 'בזק' החברה המובילה בעולם בניסוי בסדר גודל שכזה ובכמות הלקוחות המחוברים לטכנולוגיה". במקביל קבוצת 'בזק' מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה. ההכנסות החברה הסתכמו בכ- 2.51 מיליארד שקלים והרווח הנקי לבעלי מניות הסתכם בכ- 377 מיליוני שקלים.

    תמונה 2 (2)שגריר בריטניה בישראל, דיוויד קוורי, בלוויית הרב יצחק שפירא מלונדון, ביקרו בשבוע שעבר במרכז הרפואי 'מעייני הישועה' בבני ברק. מייסד ונשיא המרכז הרפואי ד"ר משה רוטשילד, מנכ"ל בית החולים שלמה רוטשילד והצוות הרפואי הבכיר בבית החולים אירחו את המכובדים.

    יחצ רפידות'שול' מציגה את 'רפידות אקטיב ג'ל' לנעליים. המוצר מתאים לאנשים העומדים שעות רבות על הרגליים ומתאים למגוון זוגות נעליים. הרפידות הן כעין "ספידות" ייחודיות וגמישות, במבנה ארגונומי, ועשויות ג'ל ייחודי. לדברי החברה, הרפידות מיוצרות בטכנולוגיית הג'ל הפעיל, המעניקות תמיכה טובה לקשת כף הרגל ונוחות הליכה גבוהה. הרפידות נמכרות ברשתות בתי המרקחת, ברשת 'שופרסל' ובבתי המרקחת הפרטיים. בשלב זה נמצאות על המדפים רפידות החל ממידה 38, אך החברה הכריזה כי בתקופה הקרובה תגענה גם במידות קטנות יותר.

    kompoziziya'תנובה' מציעה מגוון מוצרי חלב במבצעים מיוחדים לתשעת הימים בכשרויות מהודרות. מהחברה נמסר: "בתקופת תשעת הימים, בה מוצרי החלב תופסים מקום מרכזי ברכיבי המזון הביתי, אנו נערכים לתת מענה מיוחד לצרכני המהדרין על ידי חידושים ומבצעים". במקביל 'תנובה' מרחיבה את סדרת מוצרי גבינת 'עמק' בכשרות מהודרת של ועדת מהדרין תנובה ומשיקה את 'פתיתי עמק' באריזת 500 גרם.

    בנק הפועליםהנהלת 'בנק הפועלים' אישרה סבב מינויים בתפקידי ניהול בכירים. חגית בכור מתמנה למנהלת מרכז פיתוח ערך משותף. עו"ד ד"ר אמיר בכר מונה למנהל אגף ייעוץ ומחקר בחטיבה הפיננסית. ועו"ד ניב פולני מונה לקצין ציות ראשי של 'בנק הפועלים', בחטיבה לניהול סיכונים.



    0 תגובות