ליצמן ובכירי משרדו "כבשו" את ממלכת צאנז בנתניה

    מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד הופתע לגלות כי לחדרי הלידה בלניאדו מגיעות יולדות מכל רחבי מדינת ישראל
    ישראל פריי 3 Comment on ליצמן ובכירי משרדו "כבשו" את ממלכת צאנז בנתניה

    שר הבריאות מלווה בצמרת משרדו ובמנכ"ל משרד האוצר הגיעו לביקור רשמי בבית החולים 'לניאדו' • בסיום הביקור נכנסו כולם להתברך מפי כ"ק האדמו"ר מצאנז • תיעוד

    מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד הופתע לגלות כי לחדרי הלידה בלניאדו מגיעות יולדות מכל רחבי מדינת ישראל
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביקור שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן, צמרת משרדו ומנכ"ל משרד האוצר מר שי באב"ד התקיים היום בלניאדו. הביקור כלל פגישת עבודה של הנהלת לניאדו וצוות אגף התקציבים במשרד הבריאות. הנהלת לניאדו, בראשות המנכ"ל הרב חיים המרמן, מנהל רפואי ד"ר אבינועם שקולניק, מ"מ מנהל רפואי פרופ' צבי שמעוני וחשב לניאדו מר איציק וייס קיבלו את פני האורחים.

    שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן אמר בפגישה כי "לנהל בית חולים זה יותר קשה מלנהל את משרד הבריאות. האתגרים בניהול בית חולים הם עצומים. האתגרים בהם עומד לניאדו זהים לאלה של מערכת הבריאות כולה. אני מברך את מנכ"ל משרד האוצר שהגיע לראות בעיניים את מה שקורה בבתי החולים. כבר בתקציב 2015-16 הוספתי 200 מליון שקל לתקצוב בתי החולים הציבוריים שאינם ממשלתיים. אבל זה לא מספיק, זה צריך לגדול ואנחנו נטפל גם בכך".

    מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד הופתע לגלות כי לחדרי הלידה בלניאדו מגיעות יולדות מכל רחבי מדינת ישראל, בעקבות מוניטין יוצא דופן ואג'נדה רפואית ייחודית. מר באב"ד אמר כי "יש צורך בהגדלת הפעילות השיווקית בתחום הזה היות ומדובר במקור הכנסה משמעותי לבית החולים".

    סמנכ"ל תכנון, תקצוב ותמחור במשרד הבריאות מר יאיר אסרף, שצוות האגף בראשותו מלווה את לניאדו בחודשים האחרונים ציין בפני הנוכחים כי "צוות האגף שבראשו אני עומד בחן לעומק את ההוצאות של לניאדו בחודשים האחרונים. שמחנו לגלות ניהול יעיל. אין פה צוות מיותר או משכורות מנופחות. עובדים עם צוות מצומצם במסירות רבה".

    מנכ"ל לניאדו הרב חיים המרמן הפנה את תשומת לב הנוכחים לעובדה כי "הרשיון שלנו עומד כיום על 327 מיטות אשפוז. בפועל אנחנו עובדים עם 400 מיטות אשפוז. אנחנו מבקשים מהנהלת משרד הבריאות ומשרד האוצר לעדכן את הרשיון שלנו בהתאם למצב הדמוגרפי באיזור השרון, אנחנו מרכז רפואי שמטפל בכ-350,000 תושבים. 400 מיטות אשפוז הן כורח המציאות".

    הביקור הסתיים בסיור בחדר המיון שאירח את המבקרים תוך כדי טיפול במקרה טראומה.

    לאחר הביקור בלניאדו זכו האורחים למחווה מיוחדת, להתקבל במעון קדשו של כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א, נשיאו של מרכז רפואי צאנז וקריות צאנז ומוסדותיהם. האדמו"ר סיפר לאורחיו על אביו כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז זצוק"ל שייסד את לניאדו לאחר שאיבד את אשתו הרבנית ואחד עשר ילדיו בשואה, כקיום נדר אותו נדר במהלך השואה כשידו נפגעה מירי הנאצים וסכנת חיים ריחפה עליו.

    עם ברכות קודש נרגשות שהאציל עליהם האדמו"ר שליט"א, שמשמים יבורכו על עשייתם הברוכה ועזרתם החשובה, חתמו האורחים הנכבדים את ביקורם המיוחד.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בס"ד
      ליצמן מתעסק ביחצנות בכדי להשכיח ולבורח מאחריות על הדבר הנורא שקרא עם חוק הליב"ה המתוקן
      שרק עתה שלח בנט פוסט בו הוא מבהיר כי בזכות החוק הוא יגביר את הפיקוח וההתערבות במוסדות הפטור באמצעות תקנות!
      חוק הליב"ה "המתוקן" יזכר לדראון עולם!
      ליצמן לא דיווח כמובן לאדמו"ר שליט"א שבמקום להסדיר בחוק את תקצוב החינוך החרדי תוך שמירה מוקפדת על עצמאותו
      הוסיפו בחוק "המתוקן" סעיף מיוחד (5א) לפיו: "השר רשאי לקבוע , בתקנות, הוראות ותנאים שעל מוסד חינוך לקיימם לצורך מתן הוראת פטור לגביו לפי סעיף קטן זה, ובכלל זה לעניין הפעלת המוסד".
      לעומת זאת בחוק המקורי משנת תש"ט שנוסח בתיאום עם החכי"ם החרדים בהתאם לדרישתו התקיפה מרן רי"ז הלוי מבריסק זצוק"ל, הנוסח של סעיף זה (5א) נכתב כדלהלן: " השר רשאי להורות, בהוראה שתפורסם ברשומות, כי ההורים של ילדים ושל נערים, וכן הנערים עצמם, הלומדים באופן סדיר במוסד חינוך המתואר באותה הוראה, ואינו מוסד חינוך מוכר – יהיו פטורים מן החובות המוטלות עליהם לפי סעיף 4." יצויין כי על חוק זה שישמור על עצמאות החינוך החרדי בחיידרים אמר הרב מבריסק (מובא באגרות מרן רי"ז הלוי): "והכל כאפס לגבי עניין זה שהוא סוף השמדת התורה ח"ו"
      ראו גם ראו את ההבדלים העצומים, בנוסח הישן אין שום אזכור של סמכות לשר לקבוע או להתערב בנעשה במוסד הפטור, ואלו בנוסח "המתוקן" יכול השר לקבוע בתקנות הוראות ותנאים לגבי עצם הפעלת מוסד הפטור גם אם הוא לא מתוקצב, לפי חוק נוראי זה חסל סדר עצמאות החינוך החרדי, ואפילו מוסדות כמו הת"ת בבית החזו"א שאינו מקבל כסף מהמדינה, ואפילו תלמודי תורה של סאטמר, יהיו מחוייבים לתקנות והתנאים של שר החינוך ולפיקוח של מפקחי משרד החינוך לאכיפתם.
      זהו היה יום שחור ונורא.
      אין ספק שדבר כזה לא יכל לקרות בחיי מרן עט"ר הגרי"ש אלישיב זצוק"ל שהיום חל יום פטירתו הרביעי
      עיקר הטענות מופנות לליצמו "האח" של בנט לסגן השר פורוש, ומוזס שלאורך כל המאבק התנכרו לעקרונות שהם ממש ציפור הנפש, וגם הכשילו נסיונות שקצת ניסה גפני לפעול בעניין, והחלישו אותו על ידי ביקורת היוצרת תדמית של איש מלחמות
      אבל בסופו של דבר כל החכי"ם מיהדות התורה לרבות גפני (שלו יש את הסמכויות וממילא האפשרויות כשליח ציבור בני התורה), מקלב,,ויעקב אשר נושאים באחריות כבידה למה שנעשה על ידם!!!

    2. 2

      שקר וכזב הוא בא לעזור לבית החולים ואני כותב את זה מידע

      1. זה לא סותר אחד את השני, הוא בא לעזור לבית חולים, אבל שם את זה בפרונט בתקשורת
        בכדי לכפות על הבגידה שהוא עשה בקדשי ישראל