הרופאים נלחמים על חייה של הפעוטה שטבעה באמבטיה

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on הרופאים נלחמים על חייה של הפעוטה שטבעה באמבטיה

    הבוקר נמסר מבית החולים הדסה בירושלים, כי מצבה של הילדה אשר פונתה אמש במצב קריטי לבית החולים הדסה לאחר טביעה באמבטיה, מוגדר אנוש • שמה לתפילה: מרים אידל בת בתיה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל

    חד אמבטיה מקוריאן - רגבה
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (רביעי) נמסר מבית החולים הדסה בירושלים, כי מצבה של הילדה אשר פונתה אמש במצב קריטי לבית החולים הדסה לאחר טביעה באמבטיה, מוגדר אנוש וכי רופאי היחידה לטיפול נמרץ ילדים נאבקים גם הבוקר על חייה.

    עוד צויין מבית החולים כי "הוריה של הילדה מלווים על ידי עובדת סוציאלית של בית החולים, וכי בשעה קשה זו אינם מעוניינים להתראיין".פעוטה כבת חצי שנה

    כזכור, אמש פורסם באתר 'קול חי' כי הפעוטה שטבעה היא נינתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, ושמה לתפילה: מרים אידל בת בתיה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

    כאמור, היא טבעה באמבטיה בביתה ברחוב ארץ חפץ בשכונת שמואל הנביא בירושלים, והגורמים הרלוונטים פתחו בבדיקת המקרה.

    פאראמדיק מד"א דוד ילינק שהגיע למקום סיפר אמש כי "כשנכנסתי לדירה ראיתי את כונני מד"א מבצעים פעולות החייאה בפעוטה כבת שנה וחצי שהייתה מחוסרת הכרה לאחר שככל הנראה טבעה באמבטיה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו תרופות, הנשמה ועיסויים וכאשר חזר הדופק פינינו אותה במהירות תוך כדי המשך טיפול רפואי לבי"ח כשמצבה קשה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הפאראמדיק סיפר כי "…שהייתה מחוסרת הכרה לאחר שככל הנראה טבעה באמבטיה.." יפה לכם שמביאים את השערתו/ניחושו של הפאראמדיק ועושים מזה כותרת. אך האמת כי התינוקת חלתה בדלקת ריאות, וכשקדחה מחום, האמא עשתה לה אמבטיה שם היא התעלפה.

    2. 1

      פרסומת יפה לרגבה רק חבל שזה ממש לא במקום הנכון