הרצוג ניצח: הפריימריז במפלגת העבודה יידחה ל-2017

    הרצוג הוסיף כי "בהצבעת האמון הזו אנחנו ניצחנו. אתם ניצחתם, הדרך שלנו ניצחה! תם העידן של אלימות, תם העידן של אנרכיה, תם העידן של שיח ברוטאלי אצלנו בבית. מי שזו דרכו שיחפש מהיום בית אחר
    איתי גדסי No Comments on הרצוג ניצח: הפריימריז במפלגת העבודה יידחה ל-2017

    ההצעה של היו"ר לדחות את הפריימריז במפלגה התקבלה ברוב גדול של חברי הוועידה • נאומו של הרצוג הופרע על ידי עשרות פעילים שצעקו נגדו קריאות בוז ו"הרצוג הביתה" • ח"כ בר-לב: "אני מברך את הרצוג על בחירת הצעתו בוועידה"

    צילום: Flash90
    הרצוג הוסיף כי "בהצבעת האמון הזו אנחנו ניצחנו. אתם ניצחתם, הדרך שלנו ניצחה! תם העידן של אלימות, תם העידן של אנרכיה, תם העידן של שיח ברוטאלי אצלנו בבית. מי שזו דרכו שיחפש מהיום בית אחר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צירי ועידת מפלגת העבודה הגיעו היום לבית החייל בתל אביב כדי להצביע בנוגע להצעת יו"ר מפלגה יצחק הרצוג לדחות את הפריימריז במפלגה לשנת 2017.

    את הוועידה פתח יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג ללא דוברים נוספים, לאחר שמתנגדי הדחייה יחימוביץ' ומרגלית סירבו לעלות לדוכן ולהסביר את עמדתם.

    נאומו של הרצוג הופרע על ידי עשרות פעילים שצעקו נגדו קריאות בוז ו"הרצוג הביתה". ולאחר מכן נפתחו הקלפיות בסמוך לשעה 16:30. ההצבעה הייתה חשאית וממוחשבת, ונטלו בה חלק 1158 חברי ועידה.

    בשעה 19:30 נסגרו הקלפיות. והתברר כי הצעת היו"ר הרצוג התקבלה ברוב גדול של חברי הוועידה. 750 מול 402.

    ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת העבודה ח"כ הרצוג אמר בנאומו לאחר התוצאות: "אחרי שנה של השמצות גידופים ואלימות הועידה יש הכרעה ברורה חדה נוקבת! חברי המפלגה שהיו צריכים לבחור בין אמון בדרך שלי לאמון בדרך של מרגלית ויחימוביץ אמרו את דברם.

    הרצוג הוסיף כי "בהצבעת האמון הזו אנחנו ניצחנו. אתם ניצחתם, הדרך שלנו ניצחה! תם העידן של אלימות, תם העידן של אנרכיה, תם העידן של שיח ברוטאלי אצלנו בבית. מי שזו דרכו שיחפש מהיום בית אחר. אנו יוצאים מכאן לסדר יום חדש במפלגה , לסדר יום חדש בועידה – ומה שהיה לא יהיה עוד.

    ח"כ בר-לב על התוצאות בוועידת מפלגת העבודה: "אני מברך את הרצוג על בחירת הצעתו בוועידה, עמדתי על כך שההצבעה תהיה חשאית וכך היה.

    זו הדמוקרטיה האמיתית שהכריעה. אני גאה להיות חבר במפלגה שיודעת להצביע בצורה חשאית ובכך לשקף את קולם האותנטי של מתפקדיה. מפלגת העבודה הייתה ותמשיך להיות הבית הפוליטי של כל אזרח ואזרחית שרוצה במדינת ישראל בטוחה ודמוקרטית".



    0 תגובות