- רדיו קול חי - -

בשעה טובה: חברות הפרסום החרדיות מתאחדות

בשורה למפרסמים: אגס בבעלותם של נחום בנדיקט ורוחמי כהנמן יתמזג עם בראשית בבעלותו של מוטי קוטיינר

משרדי הפרסום שחתמו על הסכם מיזוג הם אגס בבעלותם של נחום בנדיקט ורוחמי כהנמן ובראשית בבעלותו של מוטי קוטיינר. בנדיקט הוא יועץ אסטרטגי פוליטי ומגזרי בעל חברת הפרסום 'אגס' המעניק שירות למגזר הדתי- חרדי כשמנגד קוטיינר מגיע למיזוג הזה עם נסיון עבר של כ-25 שנים. הוא נמנה על מקימי שלוחת הפרסום המגזרי-חרדי של באומן בר ריבנאי וכן היה בטריו לשעבר מקבוצת אדלר חומסקי.

מבחינת הרכב ההנהלה – נחום בנדיקט יכהן כיו"ר הקבוצה, מוטי קוטיינר יהיה אחראי על הפיתוח העסקי של המשרד החדש, ורוחמי כהנמן תשמש כמנכ"ל החברה.

בשיחה עם 'אתר קול חי' אומרת כהנמן ממשרד הפרסום 'אגס': "אני מאמינה שבס"ד ניהול המשרד יחד עם קוטיינר יאפשר ל'אגס – בראשית' לתת את המענה המקצועי הטוב ביותר ללקוחות המשרד".

לדבריה: "השילוב בין היכולות שלנו במתן מענה יצירתי ושימוש בכלים חדשניים (דיגיטל, קד מ יצירתי, שיווק מפולח וממוקד) עם הנסיון והקשרים של קוטיינר עם עולם הפרסום הכללי, יוצרים משרד גדול, דינאמי עם שאיפות גדולות".

בין לקוחותיו של משרד הפרסום אגס: סונול, תאגיד המיחזור אל"ה, בנק דיסקונט, פיליפס, אוונט, חברת דובק, יד שרה, אגודת דור ישרים, ישיבת פוניבז', חברת הפאות לאשה החרדית גלית איטליה ועוד. בראשית יביא למיזוג את תקציבי הפרסום של סנו, בזק בינלאומי, אושר עד, שסטוביץ, זוגלובק, טפרברג, מרכז הכוון, תרימה, ביגליס, ועוד.

האם המיזוג החדש של החברות יביאו בשורה חדשה לעולם הפרסום החרדי? ימים יגידו