רב הסלבס מדהים: כך הקמתי נער משותק מכיסא גלגלים

    בשלב הזה התערבתי ואמרתי לאבא אם הרב אומר הרב יודע מה הוא אומר. אני יעזור לך להרים אותו. אני והאבא הרמנו את הילד והוא לעיני הנוכחים המשתאים, עמד ואחרי מספר שניות החל ללכת
    עמית דניאל No Comments on רב הסלבס מדהים: כך הקמתי נער משותק מכיסא גלגלים

    הרב מרדכי חסידים משוחח בתכנית הצהריים של 'קול חי' עם מנחם טוקר, ומדהים עם סיפור אישי מחכם בן ציון אבא שאול זצ"ל: כך הוא הרים במו ידיו נער נכה מכיסא גלגלים, שאפילו אביו התקשה להאמין ל'מויפעס' שנגלה נגד עיניו

    בשלב הזה התערבתי ואמרתי לאבא אם הרב אומר הרב יודע מה הוא אומר. אני יעזור לך להרים אותו. אני והאבא הרמנו את הילד והוא לעיני הנוכחים המשתאים, עמד ואחרי מספר שניות החל ללכת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר, מדי יום בבין המצרים עולה הרב מרדכי חסידים, מי שמוכנה "רב הסלבס" שכיום משמש בקודש את המקובל הגאון רבי בניהו שמואלי.

    היום פתח חסידים וסיפר כי הוא ממשיך לקבל תגובות ללא הפסקה על דבריו בתכנית שבוע שעבר בעניין הדרך בה צריך לחנך את הנוער והילדים היום. ללא שום הכנה מוקדמת אמר חסידים לטוקר: "תפתח ישיבה ואני אהיה העוזר שלך. אני אביא לך פראק יפה והמבורג יפה. אתה תהיה הראש ישיבה שלהם" טוקר מצדו אמר שאת הרב חסידים הוא היה מריץ לראשות העיר.

    "היום", פתח חסידים בסיפור, "אספר לך סיפור נפלא על חכם בן ציון אבא שאול זיע"א. בפרשת השבוע דיברה התורה על נדרים, "כל היוצא מפיו יעשה", כל מה שאומרים צריך לקיים. היה מקרה שאני זוכר הייתי אז בן 15 והנה אני רואה אבא עם ילד בכסא גלגלים נכנס לרב. האבא סיפר כי לרב את המצב של ילדו וביקש ברכה".

    "רבי בן ציון אמר לאבא 'תרים אותו תרים אותו' אומר האבא לרב 'הוא משותק' אמר לו הרב 'תרים אותו' אמר לו האבא 'אבל הרב, הוא יפול'. בשלב הזה התערבתי ואמרתי לאבא אם הרב אומר הרב יודע מה הוא אומר. אני יעזור לך להרים אותו. אני והאבא הרמנו את הילד והוא לעיני הנוכחים המשתאים, עמד ואחרי מספר שניות החל ללכת".

    "טוקר אני ראיתי זאת במו עיניי. עיניי ראו ולא זעו. ובזאת לא תם הסיפור. לאחר כחודש חזרנו מהישיבה והרב שהיה לו באותה תקופה קושי לקרוא ביקש ממני שאקרא ואני נפעמתי. זה היה מכתב השחרור של אותו הילד מבית חולים בו היה כתוב כי הילד שוחרר לביתו עקב ברכת הרב", סיים חסידים והשאיר את טוקר נפעם.



    0 תגובות