בלעדי • מפקד הכוח שחיסל את רוצח הרב מיכי מרק, מדבר

    אנחנו מתחילים לחזור לשגרה אחרי גל ההסלמה האחרון שתקף אותנו באזור. אני אומר זאת לנוכח מה שאני רואה הבוקר
    עמית דניאל No Comments on בלעדי • מפקד הכוח שחיסל את רוצח הרב מיכי מרק, מדבר

    לילה עמוס עבר על חיילי צה"ל שפשטו שבוע שעבר באישון ליל על כפר צוריף הפלסטיני, ובאו חשבון עם המחבלים שפיגעו סמוך לעתניאל • בראיון מיוחד לפינקלר, משוחח אל"מ רומן גופמן על הפעולה המורכבת, וחולק ידע נרחב שנרכש משעות לחימה רבות בשטח • מיוחד

    צילום: דובר צה"ל
    אנחנו מתחילים לחזור לשגרה אחרי גל ההסלמה האחרון שתקף אותנו באזור. אני אומר זאת לנוכח מה שאני רואה הבוקר
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו שוחח הכתב והפרשן הצבאי של קול חי, קובי פינקלר עם אל"מ רומן גופמן שפיקד על המבצע לתפיסת הרוצח של הרב מיכאל מרק הי"ד.

    על ההיערכות שקדמה לתפיסת המחבל אמר גולפמן: "המצוד התנהל תקופה ארוכה. למעשה שימרנו את ההיערכות שלנו תקופה ארוכה. בלילה ההוא הגיעה המידע, ידיעת הזהב, ובפעולה מהירה נכנסנו לכפר וכיתרנו את הבית. מהר מאד המחבל פתח באש והחל קרב במהלכו המחבל נהרג וביתו נהרס עליו".

    בנוגע לכוננות לתרחישים המאיימים הללו אמר: "המפתח להצלחה בהתמודדות בימים הללו זה ביצוע הערכת מצב, הבנת האיומים ושיפור מענה מקצועי שנשען על מגוון רחב של שיטות".

    ולסיום לא יזיק קצת אופטימיות. אל"מ גרופמן אומר: "אנחנו מתחילים לחזור לשגרה אחרי גל ההסלמה האחרון שתקף אותנו באזור. אני אומר זאת לנוכח מה שאני רואה הבוקר. הטיולים הרבים שנערכים באזור והפעילות החברתית שנערכים בגוש עציון. בסך הכל אני רואה את ההתיישבות ואת האורחים הרבים שבאים לגוש עציון נהנים ושואבים מהיופי החיצוני והפנימי של המקום הזה".



    0 תגובות