קרינה כשרה • רבים ממכשירי הסלולר הכשרים מסוכנים

    "כשעשיתי בדיקה ב'כולל' שלי למספר רב של אברכים, גילתי נתון מוחלט, שכל מי שמחזיק מכשיר דור 2 אפילו שהוא חדש הוא חשוף לרמת קרינה הגבוהה ביותר
    admin2 10 Comment on קרינה כשרה • רבים ממכשירי הסלולר הכשרים מסוכנים

    מנתונים שהגיעו ל'אתר קול חי' מתברר כי, עשרות אלפים ממכשירי הסלולר הקיימים בשוק פולטים קרינה מסוכנת מאוד היכולים לגרום להשפעות בריאותיות שונות • המכשירים מגיעים לארץ ע"י משווקים פרטיים

    צילום: Nati Shohat/FLASH90
    "כשעשיתי בדיקה ב'כולל' שלי למספר רב של אברכים, גילתי נתון מוחלט, שכל מי שמחזיק מכשיר דור 2 אפילו שהוא חדש הוא חשוף לרמת קרינה הגבוהה ביותר
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמעט ואין בית בישראל ללא מכשיר סלולר, כולנו זקוקים לשירותיו של המכשיר הקטן רק בשביל להיות בקשר עם האנשים איתם אנחנו מתקשרים מידי יום. כציבור חרדי הנשמע לדעתם והוראתם של גדולי ישראל, אנו מחזיקים ברשותנו אך ורק מכשיר כשר שאושר ע"י וועדת הרבנים לענייני תקשורת. המכשיר כשר אבל מה עם נשמרתם מאוד לנפשותיכם?!..

    מנתונים שהגיעו ל'אתר קול חי' מתברר, מאות אלפים ממכשירי הסלולר הקיימים בשוק פולטים קרינה מסוכנת מאוד היכולות לגרום להשפעות בריאותיות שונות. כיום מכל סלולרי, גם לא סמארטפון נפלטת קרינת רדיו-מיקרוגל מהתקשורת הסלולרית, בהתאם לרמת הקליטה. ככל שהקליטה תהיה טובה יותר, רמת הקרינה תהיה נמוכה בהתאם.

    בשיחה עם 'אתר קול חי' חושף בפנינו נחמן (שלדבריו מתעסק בתחום של קרינה כבר המון שנים, ואף רכש לעצמו מומחיות בנושא) את הנתונים שהאזרח הרגיל שקונה לעצמו מכשיר סלולר לא מודע להם, הנתונים חמורים במידה מסוימת. נחמן מספר שאת המד קרינה הראשון בחייו שקנה זה היה בכלל לבדוק את מד בקרינה במקומות מסוימים עקב רצונו לעבור דירה, הכלל הראשון שנחמן שם לנגד עיניו בבחירת דירה הייתה- היכן שרמת הקרינה תהיה נמוכה ורגילה יחסית לדירות הממוקמים במרכזי ערים, שם הוא יגור..

    לדבריו: "באחד הימים אני מבצע בדיקה של רמת קרינה בתוך ביתי ואני מגלה ע"פ הנתונים של המד, שיש קרינה גבוהה ומסוכנת מאוד בתוך הבית שלי, לאחר בדיקה מקיפה שעשיתי גילתי שהקרינה הגבוהה מקורה ממכשיר הסלולר הכשר שברשותי", כך הוא מספר.

    את מכשיר הסלולר שהיה ברשותו נחמן זרק מיד, אולם הנתון כ"כ הדאיג אותו, שהוא החליט להתמחות בעניין ולבדוק את רמת הקרינה שיש בשאר מכשירי הסלולר הכשרים, ולהפתעתו הוא גילה שכל המכשירים הכשרים מדור 2 ללא יוצא מהכלל, כולם ברמת קרינה הגבוהה ביותר.

    "כשעשיתי בדיקה ב'כולל' שלי למספר רב של אברכים, גילתי נתון מוחלט, שכל מי שמחזיק מכשיר דור 2 אפילו שהוא חדש הוא חשוף לרמת קרינה הגבוהה ביותר". נחמן מספר: "לאחר בדיקה של מאות מכשירים כמעט כל מי שראה את הנתון, והיה אכפת לו על הבריאות שלו, והיה מודע לבעיות של קרינה גבוהה החליף את המכשיר שלו לדור 3".

    חשוב להבהיר: חברות הסלולר כלל לא 'אשמות' ברמת הקרינה של מכשירי הסלולר דור 2, כיום כל חברות הסלולר לא מוכרות כלל מכשירים התומכים רק בדור 2, מאות אלפי המכשירים הכשרים שתומכים אך ורק בדור 2, מגיעים לארץ ע"י משווקים פרטיים ונמכרים אך ורק על ידם.

    "את המשווקים של מכשירי דור 2 הנתונים הללו בכלל לא מעניינים, הנתון היחיד שמעניין אותם זה כמה מכשירים הם הצליחו למכור", כך טוען נחמן לאחר שניסה לטענתו לבדוק את הנושא עם המשווקים.

    דגמי המכשירים דור 3 שאיתם אין את הבעיה של קרינה גבוהה: נוקיה 208, נוקיה C2, כל מכשירי סמסונג עם מסך מגע (למעט סמסונג 3300) וכן מכשירים של חברת .Z.T.E.

    המכשירים הכשרים דור 2 שאיתם יש את הבעיה של קרינה גבוהה: סמסונג מהדגמים: 1200, 1050, 1080, B110, הרשימה היא חלקית ואך ורק לדגמים הפופולאריים הקיימים כיום בשוק. הנתונים מסתמכים ע"פ בדיקה פרטית שנעשתה.

    פנייה שנעשתה למשרדי התקשורת והגנת הסביבה  לצורך קבלת תגובה טרם התקבלה וכשתתקבל תפורסם.



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      כל מכשיר המשדר בשיטת שידור GSM האופיינית לרשתות סלקום ואורנג בדור השני, מאופיינים בפליטה גבוהה של קרינה ביחס לקרינה הנפלטת ממכשירים המשדרים בשיטת UMTS (בדרך כלל מכשירי דור שלישי). ההבדל הוא גם ברמת השידור של קרינת הרדיו וגם בשדה המגנטי הגבוהה המתפתח בצמוד למכשיר.
      בברכה
      עמיר – ללא קרינה בשבילך

    2. 9

      תירוצים לא להחזיק מכשיר כשר לא יגמרו אף פעם

      1. אתה לא סתם אחד, אתה אחד יחיד ומיוחד

    3. 8

      עדיף לי לקבל קרינה ממכשיר כשר, מאשר לקבל פחות קרינה ממכשיר טמא!!!!!!!!!!!!!!!!

    4. 4

      צריך למצוא דרך לסבסד לאברכים את האפשרות לעבור לדור 3 אגב מדוע לא מדברים על טלפון אלחוטי DECT שהוא גם מקרין בצורה מסוכנת

    5. 3

      אכן, בדקתי כמה מכשירים כשרים. אם רמת קרינה של טלפון ממוצע עומד על 1-50 מילי-וואט למ"ר, במכשירים אותם בדקתי הם ממריאים למאות, ואפילו מעל 1,000. אין ספק שזה סותר את 'ונישמרתם'.