הצהרה דרמטית • "אורון שאול חי והוא מוחזק בעזה"

    "כן. יכול להיות שהוא פצוע איפה שהוא בעזה, אבל דבר אחד ברור לי - כשהוא נתפס הוא היה חי. את זה אני אומרת בוודאות מכל הבחינות - גם מבחינת הלב, גם מבחינת מה שחמאס אמר לי, וגם על פי הדוחות שהעבירו אלי".
    דוד לזר 8 Comment on הצהרה דרמטית • "אורון שאול חי והוא מוחזק בעזה"

    אל החייל הנעדר סמ"ר אורון שאול, מתייחסים בישראל כאל חלל, כך גם נקבע על ידי הרבנות הצבאית • אולם, אמו של שאול, יוצאת הבוקר בהצהרה דרמטית

    "כן. יכול להיות שהוא פצוע איפה שהוא בעזה, אבל דבר אחד ברור לי - כשהוא נתפס הוא היה חי. את זה אני אומרת בוודאות מכל הבחינות - גם מבחינת הלב, גם מבחינת מה שחמאס אמר לי, וגם על פי הדוחות שהעבירו אלי".
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אל החייל הנעדר סמ"ר אורון שאול, מתייחסים בישראל כאל חלל, כך גם נקבע על ידי הרבנות הצבאית.

    כזכור בעת קביעת מותו של שאול, נאמר בצה"ל כך: "בשעה 14:40 קבע הרב הצבאי הראשי, תת-אלוף רפי פרץ, שעמד בראש בית-דין מיוחד שהוקם לצורך זה, את מותו של חייל צה"ל סמל-ראשון אורון שאול, לוחם בחטיבת גולני, שנפל בקרב ברצועת עזה ב-20 ביולי. בטרם התקבלה ההחלטה, נשקלו השיקולים ההלכתיים, הרפואיים ושיקולים רלוונטים נוספים. עוד הובהר למשפחה כי מבחינה הלכתית, סמל-ראשון אורון שאול מוגדר כחלל צה"ל שמקום קבורתו לא נודע. צה"ל ימשיך לשמור על קשר רציף עם המשפחה ולתמוך בה ככל שיידרש. יהי זכרו ברוך".

    אולם, אמו של שאול, יוצאת הבוקר בהצהרה דרמטית, בשיחה עם "מעריב-סופהשבוע" היא אומרת כי "מכל הדיבורים ומכל מה שהראו לי גורמי הביטחון אי אפשר לקבוע שהבן שלי מת בצוק איתן. לכן, אורון חי והוא מוחזק בעזה".

    "אני, כאמא, מרגישה שאורון חי, נקודה, אבל אני חייבת לומר שלא רק בגלל שאני אמא. זה המצב. יש לי הוכחות משלי והן מוצקות. כרגע, אני לא רוצה לתת לכולם, אבל ברגע האמת אני אתן. יש לי הוכחות שהוא חי. פשוט ככה".

    היא נשאלה, האם יש לכם הוכחות מוצקות?, "כן. יכול להיות שהוא פצוע איפה שהוא בעזה, אבל דבר אחד ברור לי – כשהוא נתפס הוא היה חי. את זה אני אומרת בוודאות מכל הבחינות – גם מבחינת הלב, גם מבחינת מה שחמאס אמר לי, וגם על פי הדוחות שהעבירו אלי".

    אז למה הסכמת כל העת שיכתבו "אורון שאול ז"ל"?, "לא הסכמתי ולא הלכתי לאזכרות ולטקסים בגלל זה. אני נלחמת שלא יכתבו 'ז"ל' – ולא עוזר לי. לאנשים נכנס לראש שאורון לא בחיים, ואני רוצה לשנות את זה. למדינה יותר נוח להגיד לי שאורון חלל ולשכוח ממנו", לדבריה, "הציבור לא יודע שהייתה שם פאשלה, ונתניהו לא רוצה להוציא את הפאשלה החוצה, אבל אני כן רוצה שזה ייצא החוצה. אף אחד לא סותר את ההערכה שאורון חי בשום מסמך או עדות. הוא חי, ואני מרגישה את זה בתוכי. אני רוצה לדעת איפה הוא מוחזק ולקבל ממנו סימן חיים".



    8 תגובות

    מיין תגובות
      1. ברור שאורון חי , מיכל הצוות שהיה שם רק אותו לקחו,כי הוא היה היחיד שבחיים.

    1. 6

      אין אפשרות לדון אשה במצב שלה אבל דבריה נאמרו אך ורק כדאי לנקום בראש הממשלה על כך שבנה לא נכנס בעסקה עם טורקיה .וזה שימוש מגעיל בחלל צהל

    2. 5

      היא תגיד שהוא חי יהיה לחץ וגם אם בסופו של דבר יתברר שהוא מת היא תגיד שהיתעו אותה אבל תקבל אותו מהלך אסטרטגי מבריק

    3. 4

      לב של אמא אף פעם לא טועה וגם יש פסוק שאומר גזרה על המת שנשכח מהלב אבל בנה לא נישכח מיליבה בסימן שהוא חי לפי התורה

    4. 3

      זה לא כזה ברור שהוא חי [הלואי] אבל אי אפשר לומר לאמא שמרגישה שכן, לפי הטבע אין מצב שוא נשאר חי כי הקרב שם היה נוראי בחטיפה אבל לקבר ישראל צריכים דחוף להביא אותו

    5. 2

      אם הרבנות קבעה שהוא לא חי אז הוא לא חי, עם כל הסימפטיה לרגשות של האמא.
      תחושות בטן ומשאלות לב לא יכולים לקבוע דבר.