כשטוקר שאל את הרב לסרי "האם אין לך לפעמים רגעי עצב?"

    היא ממשיכה הנה היא בדיוק בימים אלה מארגנת טיסה לנשים לאוקראינה. לעשות הפרשת חלה ולהתפלל בקברי צדיקים ולהמשיך לשמוח
    עמית דניאל 1 Comment on כשטוקר שאל את הרב לסרי "האם אין לך לפעמים רגעי עצב?"

    "יש לנו אבא טייס. צריך פשוט לסמוך על ה'. אבל ההערכה האמתית שלי היא לרבנית שלי. היא ממשיכה הנה היא בדיוק בימים אלה מארגנת טיסה לנשים לאוקראינה. לעשות הפרשת חלה ולהתפלל בקברי צדיקים ולהמשיך לשמוח"

    צילום: צילום מסך
    היא ממשיכה הנה היא בדיוק בימים אלה מארגנת טיסה לנשים לאוקראינה. לעשות הפרשת חלה ולהתפלל בקברי צדיקים ולהמשיך לשמוח
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר, עלה לשידור הרב מיכאל לסרי. הרב לסרי כידוע שכל את בנו בחג שבועות האחרון ומאז הרבה לדבר דברי חיזוק ואמונה.

    מנחם לא יכל היה להתאפק ושאל "הרב, האם בכל זאת אין לך לפעמים רגעי עצב?" והרב ענה: "הבן שלי נפטר בהפטרת רני ושמחי והוא נולד בחנוכה ברני ושמחי זה אומר שצריך להמשיך לשמוח. אלוקים מדבר אתך בצורה הכי ישירה שבעולם. כל מי שקרה לו מקרה כזה יודע שכל הזמן זה מול העיניים בכל מקום אבל צריך לדעת להזיל דמעות ולהמשיך. אנחנו עם של שמחה. אפילו שנכנס חודש אב לא מפסיקים לשמוח. כתוב, שממעיטים, לא מפסיקים שמחה זה עם ישראל."

    אמר הרב לסרי וסיפר משל "אתה יודע מנחם, כשיש כיס אוויר במטוס זה מפחיד. כולם רועדים. אבל אדם אחד ראה תוך כדי כיס אוויר וכולם רועדים ילדה קטנה שממשיכה לצייר כאילו כלום לא קורה. שאל אותה 'איך את לא מפחדת?' ענתה הילדה 'אבא שלי הוא הטייס, אני סומכת עליו" והרב עבר לנמשל "יש לנו אבא טייס. צריך פשוט לסמוך על ה'. אבל ההערכה האמתית שלי היא לרבנית שלי. היא ממשיכה הנה היא בדיוק בימים אלה מארגנת טיסה לנשים לאוקראינה. לעשות הפרשת חלה ולהתפלל בקברי צדיקים ולהמשיך לשמוח".



    1 תגובות

    מיין תגובות