רגע האמת • הזוכה ב'קיץ באוויר' – בדרך לניו יורק

    היום בתכנית 'זמן אוויר' מנחם טוקר שוחח עם ארבעה עשר המאזינים העולים לגמר וגם ערך את תחרות הגמר הגדולה
    עמית דניאל 1 Comment on רגע האמת • הזוכה ב'קיץ באוויר' – בדרך לניו יורק

    לפני חודש החלה תחרות הקיץ הגדולה של התכנית 'זמן אוויר' בהגשת מנחם טוקר • במסגרת התחרות מאזינים עלו לשידור וסיפרו סיפורים מיוחדים שאירעו עמם ברחבי הגלובוס • ומה הייתה השאלה שהכריעה את הכף?

    היום בתכנית 'זמן אוויר' מנחם טוקר שוחח עם ארבעה עשר המאזינים העולים לגמר וגם ערך את תחרות הגמר הגדולה
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאזיני וגולשי 'קול חי' היו דרוכים במיוחד. אפילו אפרים קמיסר שפרש את חסותו על תחרות הקיץ הגדולה, היה במתח סביב השאלה: לאן מאזיני קול חי רוצים לטוס?

    לפני חודש החלה תחרות הקיץ הגדולה של התכנית 'זמן אוויר' בהגשת מנחם טוקר. במסגרת התחרות מאזינים עלו לשידור וסיפרו סיפורים מיוחדים שאירעו עמם ברחבי הגלובוס.

    כמו כן, גולשי אתר 'קול חי' היו צריכים לזהות תמונה עלומה שעלתה באתר 'קול חי' בכל יום בזמן התכנית. בכל שבועיים מתקיים גמר – בסופו יוצא אחד מהמאזינים שעלו לגמר עם כרטיס טיסה. טוויסט מעניין ונוסף הוא שלאחר שהמאזין זוכה הוא יכול לבחור לענות על שאלת הזהב, אם הוא עונה נכונה הוא יכול לבחור את היעד אליו ירצה לטוס.

    היום בתכנית 'זמן אוויר' מנחם טוקר שוחח עם ארבעה עשר המאזינים העולים לגמר וגם ערך את תחרות הגמר הגדולה. את המתח באוויר היה אפשר לגזור, אבל בסופו של דבר יש זוכה, הייתה שאלת זהב קשה במיוחד: ציינו שלושה רבנים ראשיים של אנגליה. האם הזוכה ידעה? האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אם זה הצליח לה כ"כ טוב – זה סימן שבאמת מגיע לה.