- רדיו קול חי - -

האם עיריית ירושלים משתפת פעולה עם מיסיונרים?

ראש העיר ירושלים ניר ברקת מרבה להצהיר על הדאגה לכלל תושבי עיר הבירה, חרדים וחילונים כאחד, אולם מתברר כי הוא דואג גם ל'יהודים המשיחים' שפועלים בניגוד לחוק.

תחקיר אתר 'קול חי' מעלה מידע חמור על שיתוף פעולה לכאורה של מחלקת הרווחה בעיריית ירושלים עם תנועה מיסיונרית המטיפה לנצרות הנקראת 'היהודים המשיחים', שדואגת כביכול לחלק אוכל לנזקקים שהגיעו דרך אגף הרווחה בעירייה, ובעצם לאחר שקונים את ליבם במצרכים הם מנסים לחבר אותם לנצרות, גם ב'יד לאחים' מאשרים את המידע.

ברחוב אוסישקין פינת רחוב נרקיס, במרכז העיר ירושלים, ישנו מבנה גדול המשמש את אחת מתנועות המיסיון ומהווה שלוחה לאחד מהמנזרים בעיר הקודש, שם בפעילות שקטה מתחת לפני השטח, ובתמיכה של העירייה, מגיעות עשרות משפחות שנשלחו ע"י אגף הרווחה בעיר, ומקבלות מצרכי מזון ביד נדיבה, ולאח"מ משתמש צוות התנועה בפרטים שאספו לטובת שידול לנצרות.

ב'יד לאחים' מאשרים את המידע ומוסיפים כי "הגיעו אלינו עדויות רבות מאנשים שהפנו אותם מאגף הרווחה בעירייה למרכז המיסיונרי, דבר שהוא בהחלט חמור ביותר".

אתר 'קול חי' פנה לעיריית ירושלים על מנת לקבל את תגובתם, אך הם העדיפו שלא להגיב עקב חומרת הדברים. מנגד, גורם בכיר בעיריית ירושלים אמר בשיחה עם 'קול חי' כי "מבדיקה ראשונית עולה שאין לעירייה כל קשר למוסד הזה, וכי לא קיים כל שיתוף פעולה בין כל גורמי הרווחה בעירייה לארגון האמור".

אך לדברי הגורם, ניתנה הוראה מגבוה לבצע בדיקה מעמיקה לגבי ההתנהלות במקום כדי למנוע עבירה על החוק ותמיכה בהטפת מיסיונריות.