מוצרים נטולי גלוטן במחיר רגיל? יש דבר כזה!

    עפר גדנקן No Comments on מוצרים נטולי גלוטן במחיר רגיל? יש דבר כזה!
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תדיראן אלפא'תדיראן' משיקה את סדרת מזגני "תדיראן אלפא" עם קמפיין חדש המדגיש את היתרון הגדול והמשמעותי של המזגן: אמינות מקסימלית לאורך זמן. כדי לבטא את היתרון הזה, בחרו במשרד הפרסום 'בריליאנט' במילה 'מענטש' כמסר המוביל של הקמפיין. לדברי החברה משמעות המילה ומה שהיא מסמלת, אומרת הכל על מזגני "תדיראן אלפא": "מענטש עושה את העבודה בשקט, אפשר לסמוך על מענטש והוא תמיד פועל בקור רוח". עוד מספרים בחברה כי סדרת מזגני "תדיראן אלפא" כוללת מספר טכנולוגיות, כגון: פיזור אוויר אוטומטי ל-4 כיוונים, ייבוש אוטומטי למניעת פטרת, חיסכון בחשמל ועוד.

    כדוריות קיץ2'סוד' משיקה לרגל הקיץ את 'סדרת 4 הכדוריות' ב-2 ניחוחות חדשים, פירות טרופיים והיביסקוס. לדברי החברה הסדרה מכילה פורמולות ניקיון ייחודיות, בעיצוב מודרני ומציעות 4 פעולות ניקיון בכל הדחה: ניקוי יסודי, הגנה מפני לכלוך, ניחוח מרענן והסרת אבנית.

    שטראוס מלוחים - תמונה 2

    דניאל זינגר- מנכ"ל שטראוס פריטוליי ויהודה אשש– מנהל מפעל שדרות

     

    במפגש עיתונאים שנערך במפעל 'שטראוס פריטוליי' בשדרות, הודיע דניאל זינגר, מנכ"ל החברה, כי כל החטיפים המלוחים של החברה, בהם: תפוצ'יפס, דוריטוס, שוש, וצ'יטוס, אינם מכילים עוד גלוטן, וכי בשונה מהמצב הקיים בשוק, מוצרים אלה נמכרים במחיר הרגיל ללא כל עלות נוספת. המפגש נערך לרגל שורת מהלכים ייחודיים שמקדמת החברה בהם: מבצע 'שקית הזהב' של 'תפוצי'פס', החלת כשרות 'בד"ץ העדה החרדית' על המותג 'דוריטוס חמוץ חריף' והשקת 'דוריטוס מיני', והורדת אחוז הנתרן.



    0 תגובות