האם בחברות הסלולר מפלים לרעה את מחזיקי הטלפון המאושר?!

    תגובת חברת פלאפון: "המסלולים הכשרים של פלאפון מאפשרים שיחות לכל היעדים בכפוף לתנאי התכנית ולשימוש סביר והוגן, כאשר מגבלת הדקות החודשית עומדת על 7,500 דקות, כמות דקות עצומה לשימוש, לכל הדעות
    עמית דניאל 2 Comment on האם בחברות הסלולר מפלים לרעה את מחזיקי הטלפון המאושר?!

    חשיפת התכנית "הפוך על הפוך" עם הרב משה בן לולו: מחזיקי מכשירים כשרים בחברות הסלולר הגדולות מופלים לרעה • אלו המחזיקים במכשיר כשר שאינו מקבל ומוציא הודעות טקסט אינם מקבלים את הודעת ההתראה על ניצול החבילה

    תגובת חברת פלאפון: "המסלולים הכשרים של פלאפון מאפשרים שיחות לכל היעדים בכפוף לתנאי התכנית ולשימוש סביר והוגן, כאשר מגבלת הדקות החודשית עומדת על 7,500 דקות, כמות דקות עצומה לשימוש, לכל הדעות
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית הפוך על הפוך עם הרב משה בן לולו חשף העתונאי שמואל תישרי כי חברות הסלולר פרטנר, סלקום ופלאפון מפלים לרעה מחזיקי מכשירים כשרים.

    למעשה, הכל מתחיל בהגדרת חבילת ההתקשרות עם חברת הסלולר. "שיחות ללא הגבלה" הן לא באמת ללא הגבלה. לרשות הצרכן סך דקות גבוה אך קצוב לשימוש ומי שעובר את רף הדקות מחוייב. הצרכנים עם המכשירים הרגילים מקבלים הודעת SMS המתריעה בפניהם כי הם מתקרבים לרף הדקות במסגרת החבילה אך אלו המחזיקים במכשיר כשר שאינו מקבל ומוציא הודעות טקסט אינם מקבלים את הודעת ההתראה כך שמבלי משים הם עלולים לשלם יותר ממה שחשבו.

    תגובות
    תגובת חברת פלאפון: "המסלולים הכשרים של פלאפון מאפשרים שיחות לכל היעדים בכפוף לתנאי התכנית ולשימוש סביר והוגן, כאשר מגבלת הדקות החודשית עומדת על 7,500 דקות, כמות דקות עצומה לשימוש, לכל הדעות.

    לרשות הלקוחות עומד מענה קולי טלפוני בחיוג לכוכבית 199, שיחת חינם המאפשרת להתעדכן כל העת ובאופן עצמאי במצב החשבון העדכני. התעריף לדקת שיחה במקרים של חריגה, אשר לרוב אינם קורים, עומד על 29 אג'."

    תגובת חברת פרטנר: "המסלולים הכשרים במסגרת שיחות ללא הגבלה נהנים מ5,000 דק' שיחה. כשהצרכן מתקרב לרף הדקות הוא מקבל שיחה אוטומטית המתריעה בפניו על כך."

    בחברת "סלקום" סירבו להגיב לידיעה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גם בחברת סלקום יש שיחת טלפון שאומרת שאתה מתקרב לסף השיחות…