טרקטורים הרסו את מבנה ישיבת הנוער הנושר: "לא נזוז מכאן"

    "הגענו לשטח המבנה בשעה האחרונה יחד עם כל הבחורים, לא נזוז מכאן, נהייה בשמש הקופחת ושהעירייה תגיע ותראה עד כמה הנערים הללו זקוקים ועד כמה עזרנו להם, ונקווה שחלילה לא הכל ירד לטמיון"
    יעקב גרודקה No Comments on טרקטורים הרסו את מבנה ישיבת הנוער הנושר: "לא נזוז מכאן"

    מינהל מקרקעי ישראל הרס הבוקר את מבנה ישיבת 'מתחברים' לנוער מתחזק בשכונת 'רמת אשכול' בירושלים, זאת לאחר שהמקום נבנה ללא האישורים הנדרשים • מחלב: "לא נזוז מכאן, נשאר בשמש הקופחת"

    הריסת מבנה | אילוסטרציה
    "הגענו לשטח המבנה בשעה האחרונה יחד עם כל הבחורים, לא נזוז מכאן, נהייה בשמש הקופחת ושהעירייה תגיע ותראה עד כמה הנערים הללו זקוקים ועד כמה עזרנו להם, ונקווה שחלילה לא הכל ירד לטמיון"
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    מינהל מקרקעי ישראל הרס הבוקר (רביעי) את מבנה ישיבת 'מתחברים' לנוער מתחזק בשכונת 'רמת אשכול' בירושלים, זאת לאחר שהמקום נבנה ללא האישורים הנדרשים.

    בנימין מחלב מנהל ומי שהקים את הישיבה סיפר ל'קול חי' כי "ישיבת מחוברים הייתה בית להרבה בני נוער שנשרו והגיעו אפי' למעצרים ולמקרים קשים, וכאן זה היה הבית שלהם, נתנו מענה לכל צרכם של אותם בחורים, וצר לי כי למרות הסיכום שהיה לי לפני ארבעה חודשים כי המקום ימשיך לפעול במשך שנה לפחות, הוא נהרס באישון לילה במפתיע".

    לשאלת אתר 'קול חי', מה הוא מתכוון לעשות עתה עם הפעילות ובני הנוער?, השיב מחלב כי "הגענו לשטח המבנה בשעה האחרונה יחד עם כל הבחורים, לא נזוז מכאן, נהייה בשמש הקופחת ושהעירייה תגיע ותראה עד כמה הנערים הללו זקוקים ועד כמה עזרנו להם, ונקווה שחלילה לא הכל ירד לטמיון".

    IMG-20160713-WA0021

    בעקבות כך, פנה חבר מועצת העיר וחבר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה מיכאל מלכיאלי במכתב בהול לראש עיריית ירושלים ניר ברקת שבו הוא כותב כי "בוקר זה עצוב הוא לעיר ירושלים. בוקר בו למסגרת "מתחברים" הפועלת גדולות ונצורות בקרב בני נוער בסיכון אין יותר בית. הבוקר עלו טרקטורים על המבנים בהם שכנו וטופלו עשרות בני נוער בסיכון והרסום והחריבום עד היסוד. כפי שהעידו גורמים משטרתיים בעיר, מסגרת זו שבראשותו של ר' בני מחלב, הפחיתה את הפשיעה מבני נוער אלו באופן ניכר ומשמעותי".

    מלכיאלי מבקש בסיום מכתבו מברקת ל"כנס בדחיפות עוד היום את כל הגורמים הנוגעים בדבר, מנכ"ל העיריה, גורמי הרווחה והחינוך, הממונים על נכסי העיריה, האחראים על קידום נוער, וכל מי אשר יד לו ונושא באחריות לנוער בירושלים, בכדי למצוא פתרון דחוף לבני נוער אלו אשר ישוטטו החל מהבוקר ברחובות העיר ללא בית ומסגרת טיפולית, והתוצאות מי יישורן".

    גם חבר מועצת העיר ומחזיק תיק נוער נושר אשר מישאלי אמר כי "רשות מקרקעי ישראל הפרו סיכום של יו"ר ש"ס שר הפנים הרב אריה דרעי, מנכ"ל העירייה מר אמנון מרחב, סגני ראש העיר הרב צביקה כהן והרב יוסי דייטש ואנכי כמחזיק תיק נוער נושר והרסו את מבנה ישיבת 'מתחברים' לנוער הנושר כגנבים באישון לילה".

     



    0 תגובות