הרוגה ופצועות מטרקטור שנפל ממשאית: "מחזה קשה"

    "מחזה קשה מאוד, בעת הטיפול בנפגעים, טיפול בילדה כל כך קטנה שהייתה במצב כל כך קשה, ילדה תחת משאית, דקות ארוכות מכבי אש עמלו לחלץ אותה"
    בנצי לייזרוביץ 12 Comment on הרוגה ופצועות מטרקטור שנפל ממשאית: "מחזה קשה"

    תאונה קטלנית אירעה הבוקר במודיעין עילית, טרקטור שהיה על גבי משאית התנתק והתהפך תוך כדי נסיעה בכביש 446 בכיכר בכניסה ליישוב חשמונאים • אשה נהרגה, ילדה כבת 5 נפצעה במצב אנוש ואישה נוספת במצב קל

    "מחזה קשה מאוד, בעת הטיפול בנפגעים, טיפול בילדה כל כך קטנה שהייתה במצב כל כך קשה, ילדה תחת משאית, דקות ארוכות מכבי אש עמלו לחלץ אותה"
    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תאונה קטלנית אירעה הבוקר (שלישי) במודיעין עילית, טרקטור שהיה על גבי משאית התנתק והתהפך תוך כדי נסיעה בכביש 446 בכיכר בכניסה ליישוב חשמונאים, כתוצאה מכך, נהרגה אשה, ילדה כבת 5 נפצעה במצב אנוש ואישה נוספת במצב קל.

    קובי רוזנשטיין תושב האזור ומתנדב ב'איחוד הצלה' סיפר הבוקר למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי "אני גר קרוב מאוד למקום, הגעתי תוך דקות למקום, היה שם מחזות קשים של משאית ונגרר שהיה על המשאית והתהפך על קבוצת אנשים שהיו בתחנת אוטובוס במקום, מחזה קשה מאוד, בעת הטיפול בנפגעים, טיפול בילדה כל כך קטנה שהייתה במצב כל כך קשה, ילדה תחת משאית, דקות ארוכות מכבי אש עמלו לחלץ אותה".

    קודם לכן נמסר ממד"א נמסר כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח תל השומר 2 פצועות, בהם: ילדה כבת 5 במצב אנוש שמפונה תוך כדי פעולות החייאה, ואישה כבת 40 במצב קשה לא יציב, בהכרה, עם חבלות בבטן ובחזה".

    מהמשטרה נמסר כי "משאית שהובילה מקדח גדול נסעה בכיכר חשמונאים במהלך הנסיעה בכיכר התהפך המקדח על המדרכה וכתוצאה מכך נפצעו שישה בני אדם".

    עוד נמסר כי "ילדה קטנה בת 5 לערך הייתה לכודה תחת המקדח וחולצה ע"י כיבוי האש במצב אנוש פצועה נוספת נפגע בינוני ועוד שני פצועים קל ושניים חרדה, בוחני אגף התנועה של מחוז ש"י פתחו בחקירת התאונה".

    אורן קינר פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה סיפר כי "כשהגעתי למקום נתקלתי במספר הולכי רגל שנפגעו מטרקטור שככה"נ נפל ממשאית. ילדה היתה ללא הכרה וללא דופק ונשימה וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות. כמו כן יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לאשה ומספר הולכי רגל נוספים שהיו בהכרה מלאה וסבלו מפציעות וחבלות".

    הבוקר, אישה בת 30 ותשעה נפצעו באורח בינוני בהתנגשות בין שני כלי רכב בכביש הערבה. הלילה נהרגו שני צעירים מרהט בהתהפכות עצמית של רכבם בכביש 264 סמוך לקיבוץ שובל ושני צעירים נוספים שהיו ברכב נפצעו בינוני עד קשה.



    12 תגובות

    מיין תגובות
    1. 12

      זה לא מודיעין עילית. ומן הסתם גם לא אם חרדית אלא מישהי משהיישוב חשמונאים. זה לא משנה…..
      שהקב"ה ישלח להם רפו"ש במהרה.
      יותר מדי התהפכויות של כלי רכב כבדים יש בככרות המובילים למודיעין עילית לאחרונה…

      1. ואז מודיעין עילית נחסמת לשעות…. אין יוצא ואין בא….

        1. על זה את חושבת שיש משפחה שאמא שלהם נפטרה ועוד פצועים וכ'ד?

      2. מה זה משנה אם זה אישה חרדית או לא?
        כולנו יהודים
        שד' ישלח להם רפואה שלמה במהרה אמן!

      3. כך זה כשרוצים לנסות לחשוב על פרטים אחרים ושוליים במקום להתמקד בעיקר! שיש לנו אחים בצרה! וכו

      4. מה זה משנה אם היא חרדית??? העיקר שהיא יהודיה ואולי אף דתיה!!!!

    2. 11

      מחריד!!
      כמה צרות! שה' ישלח להם רפו"ש בקרוב ורק בשורות טובות

    3. 10

      חני מה הסיפור שלך האישה שנהרגה חנה גאולה ז"ל גרה במודיעין עילית – שכונת קריית ספר וכן מתי כבר תיהיה עוד דרך /כביש כניסה נוסף לעיר קבוע כלי רכב טסים שם בכביש נתיב אחד כיכר ענק אז למה שלא יתאפך עם הוא נוסע מהר בקיצור זה לא פעם ראשונה שמתאפכות משאיות בכניסה לעיר /ישוב שהגורמים בדבר יטפלו בזה דחוף ותמשיכו להתפפל על הילדה שפצועה אנוש עליה נפל המקדח וכולה ירדה מהאוטובוס עם אימה ה' יאמר לצרותינו די

    4. 9

      הדס בת אבישג הילה שנפצעה אנוש תתפללו

      1. במקום אחר באתר וגם ברדיו אמרו הדס בת אבישג (בלי הילה) מוזר… טוב, העיקר הכוונה…

    5. 8

      שנייה לפני התאונה ההרוגה אמרה לחברתה 'תראי אותו נוהג בכזו מהירות', לא חלפו שניות והמשאית הגיעה למעגל תנועה במהירות רבה (כמו כל המכוניות שנוסעות שם) ו…

    6. 7

      הפסיקו להשתלח אחד בשני כולנו עם אחד והעיקר שתהיה רפו"ש לכל הפצועים