אחיו של אורון שאול: "לא שלחו אותו לטייל בעזה"

    הרצל, אביו של אורון, אמר במקום כי מדובר בצעד נוסף בהחרפת המאבק: "הממשלה קיבלה שנתיים של שקט, קיבלנו הבטחות - ולא נעשה כלום", אמר.
    דוד לזר No Comments on אחיו של אורון שאול: "לא שלחו אותו לטייל בעזה"

    משפחתו של החייל הנעדר אורון שאול ופעילים נוספים חסמו הבוקר את הכניסה לכלא נפחא • הבוקר, בן המשפחה שוחח עם מרדכי לביא ב'קול חי'

    הרצל, אביו של אורון, אמר במקום כי מדובר בצעד נוסף בהחרפת המאבק: "הממשלה קיבלה שנתיים של שקט, קיבלנו הבטחות - ולא נעשה כלום", אמר.
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משפחתו של החייל הנעדר אורון שאול ופעילים נוספים חסמו הבוקר (שני) את הכניסה לכלא נפחא ולא מאפשרת כניסת אוטובוסים שבהם משפחות האסירים, תוך קריאות "אין ביקור".

    הרצל, אביו של אורון, אמר במקום כי מדובר בצעד נוסף בהחרפת המאבק: "הממשלה קיבלה שנתיים של שקט, קיבלנו הבטחות – ולא נעשה כלום", אמר.

    הבוקר, שוחח אחיו של אורון, אבירם שאול עם מרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' ואמר כי "היינו שנתיים שקט, נתנו אמון בראש הממשלה, שנתיים חיכינו לפריצת דרך ולמשהו משמעותי. מבחינתו טורקיה הייתה נקודה משמעותית, ציפינו שאורון והדר יהיו חלק משמעותי בהסכם, נוכחנו לדעת שלא, התאכזבנו וראינו לנכון לפעול בדרך שונה", סיפר.

    לדבריו, "אנחנו יוצאים למאבק להשיב את אורון, לא משנה באיזה מצב אורון נמצא, הוא צריך לחזור. יש מדינה שלימה ששלחה אותו. ראש ממשלה, חברי קבינט, כל אלו שלחו אותו להלחם לא לטייל בעזה, הוא עשה כל מה שהוא היה צריך לעשות ונכון לרגע זה הוא לא חזר והוא צריך לחזור, אותנו לא משנה באיזה דרך, אנחו רוצים אותו", אמר ב'קול חי'.



    0 תגובות