האם ביקור השר המצרי קשור לביקור נתניהו באפריקה?

    בביקורו של מובארק בשנת 95 באתיופיה שבא לוועידה כללית שנגעה במשבר המים באזור זה, 10 מתנקשים סודנים ניסו להתנקש בחייו במארב מתוכנן היטב.
    שלמה ריזל, איתי גדסי No Comments on האם ביקור השר המצרי קשור לביקור נתניהו באפריקה?

    לאחר שהבוקר דווח כי שר החוץ של מצרים יגיע היום לביקור נדיר בישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו חשף את הדברים באופן רשמי בפתח ישיבת הממשלה • ומהי הסיבה האמיתית של ביקור השר המצרי?

    בביקורו של מובארק בשנת 95 באתיופיה שבא לוועידה כללית שנגעה במשבר המים באזור זה, 10 מתנקשים סודנים ניסו להתנקש בחייו במארב מתוכנן היטב.
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהבוקר (ראשון) דווח כי שר החוץ של מצרים יגיע היום לביקור נדיר בישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו חשף את הדברים באופן רשמי בפתח ישיבת הממשלה.

    "אני שמח לבשר שהיום יגיע לישראל שר החוץ של מצרים סאמח שוכרי, אותו אפגוש אחר הצהריים ושוב בערב. הביקור הקודם של שר חוץ מצרי בישראל היה ב- 2007, כמעט לפני עשור", אמר נתניהו.

    "הביקור היום חשוב מהרבה בחינות, הוא מלמד על השינוי שחל ביחסי ישראל ומצרים, לרבות קריאתו החשובה של הנשיא א-סיסי לקדם את תהליך השלום, גם עם הפלסטינים וגם עם מדינות ערב", הוסיף נתניהו, "שר החוץ של מצרים בא בשליחותו של נשיא מצרים, אנו מקדמים אותו בברכה. אני מבקש גם להודות לעורך הדין יצחק מולכו שתרם רבות למימוש הביקור הזה".

    ייתכן וביקור שר החוץ המצרי קשור גם לנסיעת נתניהו בשבוע שעבר למדינות במזרח אפריקה, זאת לאור מחלוקות קשות בין מצרים לבין שכנותיה מדרום, בפרט אתיופיה, על מקורות הנילוס. כזכור, בעבר אמר נשיא מצרים מובארק כי המלחמה הבאה של מצרים "תהיה על מים".

    אגב, בביקורו של מובארק בשנת 95 באתיופיה שבא לוועידה כללית שנגעה במשבר המים באזור זה, 10 מתנקשים סודנים ניסו להתנקש בחייו במארב מתוכנן היטב.



    0 תגובות