גליק דומע: "הבוקר הגעתי לבית הכנסת, מיכאל לא היה שם"

    "הרכב הראשון היה רכב פלסטיני, היו שם זוג, אחות במקצועה שסייעה לפצועים, זה סימן שגם ברחוב המוסלמי יש כאלו שרוצים שלום"
    דוד לזר No Comments on גליק דומע: "הבוקר הגעתי לבית הכנסת, מיכאל לא היה שם"

    ח"כ יהודה גליק, הגיע לזירת פיגוע הירי בכביש 60 כ-2 דקות לאחר התקרית הקשה שבה נרצח למוות שכנו וחברו מיכאל מרק הי"ד • הבוקר הוא ספד לו ב'קול חי': "היה תלמיד חכם גדול, בקיא בבבלי, ירושלמי ובנסתר"

    "הרכב הראשון היה רכב פלסטיני, היו שם זוג, אחות במקצועה שסייעה לפצועים, זה סימן שגם ברחוב המוסלמי יש כאלו שרוצים שלום"
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יהודה גליק תושב עתניאל, הגיע לזירת פיגוע הירי ביום שישי בכביש 60 כ-2 דקות לאחר התקרית הקשה שבה נרצח למוות שכנו וחברו מיכאל מרק הי"ד, שעות לאחר מכן, פרסמו הפלסטינים סרטון הסתה חמור כנגדו.

    בסרטון אנימציה מושקע, נראית חוליית מחבלים, כשהיא חודרת לישוב עתניאל ויורה בגליק מטווח קצר. "למסגד אלא אקצא כניסת יהודים אסורה לעולמים, מי שעובר על זה שיבוא עם תכריכים. כי גורלו כמו יהודה גליק אך הפעם קוטלים", אומר הקריין הפלסטיני. תוך זמן קצר, הסרטון הוסר מיוטיוב.

    בעקבות כך, הבוקר פורסם כי בהתייעצות בין יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין וקצין הכנסת ניצב יוסף גריף הוחלט לתגבר את האבטחה סביב גליק עוד ביום שישי.

    גליק עצמו סיפר הבוקר למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי "ביום שישי הגעתי 2 דקות אחרי הפיגוע, איבדנו חבר יקר שאנחנו הולכים יחד שנים רבות, למעלה מ-20 שנה, עוד באלון שבות, הוא גר בית לידי בעתניאל, יושב לידי בבית הכנסת. היה מגיע בכל בוקר ב-630 לבית הכנסת, הבוקר באתי, הבטתי על מקומו והוא איננו, מיכאל איננו, האור וחכמת החיים שלנו – איננו. קשה מאוד כי מיכאל באמת היה איש עצה, כל פעם שהייתי ניגש למכרז הייתי מתייעץ אתו, היה איש חכם, נחבא אל הכלים, ובעיקר תלמיד חכם גדול, בקיא בבבלי ירושלמי ובנסתר", סיפר גליק.

    גליק סיפר על זירת הפיגוע: "כשהגעתי, ראיתי במקום אמבולנס פלסטיני של הסהר האדום שמטפל בפצועים, היו שם אנשים יהודים ושאינם יהודים שנתנו עזרה ולאחר מכן הגיעו ג'יפים של צה"ל", סיפר, "הרכב הראשון היה רכב פלסטיני, היו שם זוג, אחות במקצועה שסייעה לפצועים, זה סימן שגם ברחוב המוסלמי יש כאלו שרוצים שלום".



    0 תגובות