אמה של הלל ב'קול חי': "בלילה יש לנו את הגיהינום הפרטי שלנו"

    "נתניהו בא לנחם, יצאנו עם כלום, היה חשוב לנו שהוא ישמע, הוא צריך לעשות עבודה, לבנות את קריית ארבע, וגם את הר הבית, חברים שלנו רצו לעלות להר הבית לזכרה של ההלל והוא היה סגור"
    דוד לזר 2 Comment on אמה של הלל ב'קול חי': "בלילה יש לנו את הגיהינום הפרטי שלנו"

    רינה אריאל, אמה של הנערה הלל אריאל בת ה- 13 שנרצחה במיטתה על ידי מחבל, סיפרה הבוקר ב'קול חי' על הכאב הגדול ועל ההתמודדות • "עברנו שבת ראשונה בלי הלל, זה לא נתפס" • על בתה: "ילדה עם עמוד שדרה פנימי חזק"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    "נתניהו בא לנחם, יצאנו עם כלום, היה חשוב לנו שהוא ישמע, הוא צריך לעשות עבודה, לבנות את קריית ארבע, וגם את הר הבית, חברים שלנו רצו לעלות להר הבית לזכרה של ההלל והוא היה סגור"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (ראשון) שוחחה רינה אריאל, אמה של הנערה הלל אריאל בת ה- 13 שנרצחה במיטתה על ידי מחבל פלסטיני, עם מרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' וסיפרה על הכאב הגדול באובדן בתה ועל התקווה החזקה בימים אלו.

    בתחילת דבריה אמרה: "אנחנו מקבלים המון תמיכה מעם ישראל שמגיע ורואה שיש חיים בקריה והמוות והחיים נמצאים אצלינו בערבוביה, החיים שלנו הם 'בדמייך חיי', אני מדברת בשביל שאנשים יבואו לעיר האבות ויראו שיש כאן חיים, אין לנו משהו אחר".

    על ההתמודדות הקשה סיפרה, "אמרתי ביננו לבין עצמינו, ביום יש לנו עבודה אבל בלילה יש לנו את הגיהינום הפרטי שלנו, עם זה אף אחד לא יכול להתמודד", אמרה בכאב.

    היא סיפרה על מגורי המשפחה בבית שבו נרצחה הלל: "אנחנו כמשפחה גרים בשנה השביעית במקום, בעיניה של הלל – אנחנו הבית האחרון בקרית ארבע, המחבל פשוט קפץ ונכנס, ישר לחדר של ילדה בת 13".

    על אישיותה של הלל סיפרה: "היא הייתה בת 13.5, ילדה עם עמוד שדרה פנימי חזק, מלאת חסד. שכל אחד יתחבר למילה 'הלל', זאת היא, אנחנו מלאי הלל לקב"ה, היא רק התחילה לחיות, היא אהבה את החיים".

    "היא ישנה באותו בוקר וערבי מחבל רוצח רצח אותה. עברנו שבת ראשונה בלי הלל, זה לא נתפס, אנחנו בקריית ארבע ניזונים מאברהם שיצחק ויעקב, שרה רבקה רחל ולאה,  ונמשיך את מה שהלל רצתה ואהבה", סיפר בכאב רב ב'קול חי'.

    על ביקורו של נתניהו בביתה סיפרה: "נתניהו בא לנחם, יצאנו עם כלום, היה חשוב לנו שהוא ישמע, הוא צריך לעשות עבודה, לבנות את קריית ארבע, וגם את הר הבית, חברים שלנו רצו לעלות להר הבית לזכרה של ההלל והוא היה סגור", סיפרה.

    עוד היא הוסיפה כי "גם שר החינוך הגיע, ביקשנו ממנו חיזוק לבתי הספר פה, מה שקרית ארבע עברה בשנה האחרונה אף אחד לא עבר. רק בבית הספר של בתי עברנו שלושה מעגלי טרור נוראים".

    מסר לעם ישראל: "כל מילה שלי היא מסר, לבוא לחזק את הכרמים ואת הגפן לעזור לבנות פה ולעלות להר הבית", אמרה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לכל מילה של האמא האבלה יש לנו המון סימפטיה ובעיקר השתתפות עם הכאב ממש כמו אבר שנתלש מן הגוף, כך עם ישראל.
      כל זה מלבד הקריאה לעלות להר הבית, גם לאם שכולה אין את הקרדיט לעודד עליה למקום בו לפי רוב הפוסקים יש חיוב כרת,
      מלבד עצם ההתגרות שגורמת לשפיכות דמים, ערוץ חרדי צריך ללמוד קצת לצנזר ולא להביא כל משאלת לב או קריאה פסולה!

      1. לקרוא להר הבית, מקום המקדש, המקום בו התפלל הרמב"ם ומאות אלפי יהודים אלפי שנים "מקום בו לפי רוב הפוסקים יש חיוב כרת" הוא שקר וחילול השם. גם מי שמכנה את עצמו "חרדי" אינו רשאי לצטט הלכה מטעם "רוב הפוסקים" שלא היה ולא נברא.