ארדן: "חלק מדם הנרצחים על ידיה של פייסבוק"

    ארדן אף טען כי "פייסבוק מחבלת בעבודה של משטרת ישראל כי גם כשהמשטרה פונה אליה היא אינה משתפת פעולה, ויש לה רף גבוה מאד להסרת תכנים ופוסטים"
    שלמה בן יוסף No Comments on ארדן: "חלק מדם הנרצחים על ידיה של פייסבוק"

    ארדן טען כי ההסתה ברשת החברתית היא שאחראית לטרור היחידים • "פייסבוק הפכה למפלצת, כל השיח של הדור הצעיר ברשות, כל ההסתה והשקרים, הכול קורה על הפלטפורמה הזו. אני בעד שאדון צוקרברג יעשה ניטור עצמי"

    צילום: Miriam Alster/Flash90
    ארדן אף טען כי "פייסבוק מחבלת בעבודה של משטרת ישראל כי גם כשהמשטרה פונה אליה היא אינה משתפת פעולה, ויש לה רף גבוה מאד להסרת תכנים ופוסטים"
    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון פנים גלעד ארדן במתקפה חריפה על חברת פייסבוק.

    בריאיון לתכנית "פגוש את העיתונות" אמר השר לביטחון פנים כי "חלק מדם הנרצחים על ידיה של פייסבוק" – וזאת בהאשימו את הרשת החברתית בכך שהיא חופשית מדי ולא חוסמת תכנים מסיתים. את הדברים אמר ארדן לאחר שנשאל על הפתרונות האפשריים לגל הטרור שאינו פוסק.

    ארדן טען כי ההסתה ברשת החברתית היא שאחראית לטרור היחידים. "פייסבוק הפכה למפלצת", אמר השר. "כל השיח של הדור הצעיר ברשות, כל ההסתה והשקרים, הכול קורה על הפלטפורמה הזו. אני בעד שאדון צוקרברג יעשה ניטור עצמי".

    אם פה בערוץ 2 היו מדגימים איך לרצוח יהודי, מחר בבוקר היו סוגרים את ערוץ 2", המשיך ארדן. "בפייסבוק יש אוזלת יד". השר אף הגדיל לעשות ואמר כי "זה הזמן שישראלים יציפו את צוקרברג בקריאות לנטר את הפלטפורמה הזו". ארדן אף טען כי "פייסבוק מחבלת בעבודה של משטרת ישראל כי גם כשהמשטרה פונה אליה היא אינה משתפת פעולה, ויש לה רף גבוה מאד להסרת תכנים ופוסטים".

    בריאיון התייחס ארדן גם למסמך שהודלף ממשטרת ישראל, ובו מידע על פוליטיקאים שונים, ביניהם גם ארדן עצמו, שהיה היחיד ששמו פורסם. "בהנחה שמה שנאמר על ידי משטרת ישראל נכון – אין שום בעיה עם המסמך", הבהיר ארדן. "כלומר שזה נועד לוודא ששום פריט מידע לא נשכח. אני ישן מצוין בלילה ואני לא חושש".



    0 תגובות