סמוך למערת המכפלה: מחבלת ניסתה לדקור שוטרים

    בנצי לייזרוביץ 4 Comment on סמוך למערת המכפלה: מחבלת ניסתה לדקור שוטרים
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחסדי שמים, סוכל היום (שישי) פיגוע דקירה סמוך למערת המכפלה בחברון. מחבלת ניסתה לדקור שוטרי מג"ב המוצבים בעמדת 'חסם צלבנית' באזור מערת המכפלה בחברון. היא נורתה למוות ואיש מהשוטרים לא נפגע.

    מהמשטרה נמסר כי "לפני שעה קלה הגיעה צעירה פלסטינית לעמדת בידוק באחת הכניסות למערת המכפלה, ועוררה את חשדם של לוחמי משמר הגבול שהיו מוצבים במקום. הלוחמים עיכבו את החשודה אל תוך חדר צדדי בעמדה על מנת לבצע בידוק קפדני, כשלפתע שלפה המחבלת סכין וניסתה לדקור את הלוחמת שביצעה את הבידוק. לוחם נוסף שהיה במקום זיהה את המתרחש הגיב במהירות וביצא לעבר המחבלת ירי נקודתי ומדויק עד שזו נוטרלה".

    על פי פרטים שהתקבלו מאוחר יותר, המחבלת היא סארה חגוג, בת 27, תושבת חברון, משפחתה מתגוררת בבני נעים, אותו כפר שממנו יצא המחבל שרצח אתמול את הנערה הלל אריאל הי"ד בבביתה שבקריית ארבע.

    תיעוד מזירת הפיגוע הבוקר:



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      נזכור ולא נשכח ולא נסלח…. נזכור שכל הפיגועים בגלל "חידוש גזירת גיוס" השמד והניאוף על בני ישיבה….. !!!!!!! הטרור לא מפסיק. לא נשאר אלא לחזור בתשובה שלימה, לפני הקב"ה אי אפשר לסמוך על המדינה הכופרת בשם ית', המגעילה שיש לנו, ולא על הבטחון המסריח. אין לנו ברירה אחרת, צריך לחזור בתשובה מהר!!

      כל הצרות בגלל החכים המסיונרים הם פשוט שודדים, רוצחים, ערב רב, משכילים, מפלג בני ברק ימ"ח, אלו לא יזכו לקבל פני משיח צדקינו, אלו עמליקים גמורים, מחללי שם שמים ברבים, גדול המחטיאו יותר מן ההורגו ,
      למה הם לא מבטלים חידוש גזירת גיוס השמד והזימה???????? על אלה אני בוכיה עיני עיני ירדה מים, על אלה אני בוכיה עיני עיני ירדה מים, על אלה אני בוכיה עיני עיני ירדה מים.

    2. 3

      חחחחחחחח חחחחחחח
      איך קיבלת ההודעה הזו מהשמיים? דרך וואטסאפ פייסבוק או אולי מייל?
      אתה פותח פה? קודם כל תעיף את האינטרנט ואחרי זה תחליט מי עוד שייגעץ חוץ ממך!!

    3. 2

      להתגייס לצבא ולהגן על העם – אסור! אבל לגלוש באתרי תועבה, מותר…….

    4. 1

      עוד הפעם הזכניקים האלו תרגעו מה אתם רוצים מחוק הגיוס הולא קיים בכלל הנציגים בכנסת עובדים טוב אבל לגלוש מותר תתביש לך