סוף להשפלת היהודים? • המשטרה עצרה אשת מוראביטאת

    החשודה, אשר עובדת כמורה ומלמדת דת וקוראן בבית ספר תיכון במזרח ירושלים, נוסף על פעילותה במסגרת ארגון המוראביטאת, הפיצה באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות סרטונים ואמירות המעודדות פעילות מסוג זה
    ישראל פריי No Comments on סוף להשפלת היהודים? • המשטרה עצרה אשת מוראביטאת

    קבוצות נשים ערביות המוחות על עליית יהודים להר הבית, נתקלות לראשונה בנחת זרועות האכיפה והחוק • בת 39 מהצפון נעצרה, בחשד להשתייכותה לארגון מוראביטאת שיצא אל מחוץ לחוק, וכן בחשד להסתה לאלימות

    צילום: by Sliman Khader/FLASH90
    החשודה, אשר עובדת כמורה ומלמדת דת וקוראן בבית ספר תיכון במזרח ירושלים, נוסף על פעילותה במסגרת ארגון המוראביטאת, הפיצה באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות סרטונים ואמירות המעודדות פעילות מסוג זה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושבת הצפון בת 39 נעצרה בחשד להשתייכות לארגון מוראביטאת, שיצא אל מחוץ לחוק. בסיומה של חקירה מורכבת של משטרת ירושלים בוססו ראיות לכאורה לקיומן של ביצוע עבירות השתייכות לארגון בלתי חוקי ופעילות במסגרתו, כשהחשודה נחשבת מראשי פעילות ארגון המוראביטאת.

    במהלך השבועיים האחרונים ביצעה משטרת ישראל פעילות מודיעין וחקירתית ממוקדת ומורכבת, שהובילה למעצרה של חדיג'ה (חוויס) אבו-גאליה , תושבת א-זעים כבת 39 , החשודה כי במהלך השנים האחרונות פעלה במסגרת ארגון המוראביטון והמוראביטאת, ארגון הפעיל בשטח הר הבית אשר הוצא מחוץ לחוק.

    פעילי ארגון המוראביטון פעילים בעיקר באזור העיר העתיקה ושטח הר הבית במטרה להפריע לביקורי יהודים ותיירים בשטח הר הבית ע"י הפרות סדר, איומים והטרדה של המבקרים. פעילות זו הובילה למקרי אלימות, שבגינה נעצרה החשודה מספר פעמים ואף הורחקה מהר הבית לתקופות שונות. עפ"י חומר החקירה החשודה המשיכה את פעילותה כחלק מארגון המוראביטאת גם לאחר ההכרזה על הוצאתו מחוץ לחוק.

    במסגרת החקירה עלה כי החשודה, אשר עובדת כמורה ומלמדת דת וקוראן בבית ספר תיכון במזרח ירושלים, נוסף על פעילותה במסגרת ארגון המוראביטאת, הפיצה באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות סרטונים ואמירות המעודדות פעילות מסוג זה.

    במסגרת החקירה עלה חשד לביצוע עבירות מרמה והונאה על ידה הקשורות לרשויות המקבילות, צרפו חוקרי ימ"ר ירושלים לצוות החקירה את נציגי הרשויות המקבילות, בהם הביטוח הלאומי, אשר בבדיקה עלה כי החשודה הציגה בפני גורמי הביטוח הלאומי כתובת מגורים פיקטיבית במזרח ירושלים ומתוך כך קיבלה קצבאות עבורה ועבור ילדיה במשך שנים המסתכמות במאות אלפי שקלים.

    מעצרה של החשודה, הוארך מספר פעמים ע"י בית משפט השלום בירושלים ועד לתאריך 28.6.16. החקירה נמשכת.

    ממשטרת ישראל נמסר כי האכיפה המשטרתית המבוצעת כנגד פורעי החוק בתחום מחוז ירושלים, הינה נדבך נוסף במסגרת הפעילות הממוקדת כנגד אותה מוביל מפקד המחוז כנגד מחוללי הפס"ד ופעילי ארגונים בלתי חוקיים הפועלים בתחום ירושלים במטרה להתסיס את השטח ולחולל הפרות סדר בדגש להגעת מבקרים להר הבית.

    משטרת ישראל תמשיך לשמור מכל משמר על הסטאטוס קוו בהר הבית ותאפשר את חופש הדת והפולחן לכל בני הדתות, ותפעל בשיתוף עם כלל גורמי האכיפה, על מנת למצות את הדין עם החשודים.



    0 תגובות